Pot-ketel.quote:
Oei, nu krijg je honderden reaguurders achter je aan. Steun betuigen aan Van Jole zal je niet in dank worden afgenomen.quote:
Het ging me om deze passage:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:18 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Oei, nu krijg je honderden reaguurders achter je aan. Steun betuigen aan Van Jole zal je niet in dank worden afgenomen.
Omdat Je maakt jezelf er dermate belachelijk mee dat verdere verduidelijking niet meer nodig is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:18 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Oei, nu krijg je honderden reaguurders achter je aan. Steun betuigen aan Van Jole zal je niet in dank worden afgenomen.
Maar je krijgt er in Nederland wel veel voor terug, dus is het niet meer dan gerechtvaardigd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:21 schreef GSbrder het volgende:
Je moet wel belasting betalen.
Maar belasting is nog altijd diefstal
Als ik van jou 5000 euro steel om je een horloge van 3k voor terug te geven, is dat niet gerechtvaardigd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar je krijgt er in Nederland wel veel voor terug, dus is het niet meer dan gerechtvaardigd.
Jawel hoor, immers kan ik meer hebben dan anderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ik van jou 5000 euro steel om je een horloge van 3k voor terug te geven, is dat niet gerechtvaardigd.
Hebbequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:24 schreef Tem het volgende:
Gaat nu wel aardig los hier. Lekker koel windje ook.
Graag ¤ 5.000 op rekeningnummerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jawel hoor, immers kan ik meer hebben dan anderen.
Ik zie KoosVogels @2.00quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:23 schreef Zeeland het volgende:
PVEBKVW
Partij voor een Ben Kramer vrije wereld.
Gezien de manier waarop u zich uit heb ik er een zwaar hoofd in dat u tot de kapitaalzwakkeren behoort.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Graag ¤ 5.000 op rekeningnummer
12.05.44.123
Indien dat het geval is, maakt u het bedrag dan over?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gezien de manier waarop u zich uit heb ik er een zwaar hoofd in dat u tot de kapitaalzwakkeren behoort.
Nee, want de overheid heeft de herverdelingsfunctie al op zich genomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Indien dat het geval is, maakt u het bedrag dan over?
En dat, my friend, is dus precies de reden waarom de samenleving zo asociaal is geworden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, want de overheid heeft de herverdelingsfunctie al op zich genomen.
Ik ga toch ook niet voor politie-agent spelen, terwijl de overheid al een politiemacht heeft.
En dat is dus heel juist, omdat privé-personen deze herverdelingsfunctie niet goed kunnen uitoefenen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat, my friend, is dus precies de reden waarom de samenleving zo asociaal is geworden.
De overheid neemt alle zorgtaken wel voor haar rekening, waarom nog vrijwillig dingen doen voor elkaar, je krijgt toch voor elke scheet subsidie, waarom doneren, de overheid is de grootste charitatieve instelling met de hoogste opbrengst per gedwongen donateur.
Ik ben niet zuurquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:36 schreef du_ke het volgende:
Het is mooi zonning, vanwaar dan zo zuur GS?
Blijft diefstal. Hoe nobel het doel ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dat is dus heel juist, omdat privé-personen deze herverdelingsfunctie niet goed kunnen uitoefenen.
Ergo, belasting is dus geen diefstal.
Het is helegaar niet zonnig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:36 schreef du_ke het volgende:
Het is mooi zonning, vanwaar dan zo zuur GS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |