quote:veel spectaculairder op buienradar....
Bericht van: Sven(Leuven), vandaag @ 19:17
+ Voeg dit bericht toe als favoriet
+ Abonneer op draad
+ Rapporteer als ongepast
+ Dit interesseert mij
Dan het in werkelijkheid is.Angstaanjagende luchten en pikdonker.maar amper leuk onweer op.En ook nog niet veel neerslag gehad.Met 2.2mm tot nu toe moet ik het doen.En het lijkt allemaal zo fel op buienradar.niet dus.
Hou het goed in de gaten want het gaat erg rap nu in het midden van het land. Er zullen heel wat mensen verrast worden als ze nu buiten zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:18 schreef superworm het volgende:
Hier in Amersfoort waait het al een uurtje opeens, en komen van beide oost en west (nu nog sluier)wolken bijeen.
Het was mooi je gekend ter hebbenquote:
Het is hier (Amersfoort) helemaal windstil hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Hier in Amersfoort waait het al een uurtje opeens, en komen van beide oost en west (nu nog sluier)wolken bijeen.
Richting west nu inmiddels ondoorzichtig wolkendek. Ben benieuwd, was op werk wegens 5e verdieping en airco stuk niet vooruit te branden dus heb dit topic intensief zitten volgen de hele dag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hou het goed in de gaten want het gaat erg rap nu in het midden van het land. Er zullen heel wat mensen verrast worden als ze nu buiten zijn.
Zit in spijkenisse, en hier klaart het gewoon op. Donder trekt verder weg. Ga zo weer in de tuin zitten.quote:
Echt he? En kijk die zon haar best doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja hoor, ongelovelijk! Den Haag krijgt dus geen ene tering!!!!
Thx, hier antwerpenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:22 schreef Junglebeast het volgende:
wat cams uit België: http://www.meteobelgie.be/webcam.html
Boven Twente/Achterhoek neemt het wel steeds verder af.quote:
O ik stond met heerlijk briesje op het station. Nee, en niet vanwege langszoevende treinen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:22 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Het is hier (Amersfoort) helemaal windstil hoorwel sluierbewolking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |