naar ibiza?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:05 schreef Melting het volgende:
Na dit nummer zullen we maar op vakantie gaan!
Als jij dat wil.... maar we gaan gewoon op vakantie.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:05 schreef robdriessen het volgende:
Weerbericht: In Schiedam begint het nu behoorlijk te flitsen en te rommelen. Denk dat ik zo maar eens een pizza laat bezorgen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:05 schreef robdriessen het volgende:
Weerbericht: In Schiedam begint het nu behoorlijk te flitsen en te rommelen. Denk dat ik zo maar eens een pizza laat bezorgen
Heb je we're going to ibiza ook?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Als jij dat wil.... maar we gaan gewoon op vakantie.
Dat is ook niet liefquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:05 schreef robdriessen het volgende:
Uiteraard! Maar die zal voor een andere keer zijn.quote:
Jammerrrrquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar die zal voor een andere keer zijn.
Vandaag geen verzoekjes.
Duurt ook nog wel even voordat het hier isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Die hagel komt gewoon niet bij mij!
waar woon je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Duurt ook nog wel even voordat het hier is
I wish you the bestquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Even serieus heh, ik moet straks naar voetbal voor de eerste training van het seizoen
Dat is gewoon echt kut van op hoog niveau spelen / bij een serieuze club en team
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Even serieus heh, ik moet straks naar voetbal voor de eerste training van het seizoen
Dat is gewoon echt kut van op hoog niveau spelen / bij een serieuze club en team
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ah, meer mijn kant op (of eigenlijk daar voorbij)
Achterhoek, hiero!
ik moet straks voetballen, en ik voetbal hier:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:10 schreef dockx het volgende:
Heb er geen goed gevoel bij dat het zo noodweer wordt.
Ik wens je succes straksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ik moet straks voetballen, en ik voetbal hier:
http://maps.google.nl/map(...)010062,0.033023&z=15
10 meter van het IJselmeer af, daar onweert het altijd al als een mongool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |