Nou is het wel zo'n beetje voorbij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja, zit nu ook in Elderveld... leuke lichtshow wel
Eindelijk koelt het ook een beetje af
En je lens? Heeft die ook weathersealing?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:26 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou is het wel zo'n beetje voorbij.
Eens kijken of de fotootjes nog wat hebben opgeleverd... Ik heb nu in elk geval voor het eerst de weathersealing van m'n camera kunnen testen, dat ding is zeiknat geregend.
Hier hadden ze 'm niet aanstaan maandag! Mafkezenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:21 schreef freud het volgende:
Gaan An en ik fitnessen, is de airco kapot. Z W E T E N
Ja en nee. De sealing is eigenlijk pas compleet als er een filter op zit... En die heb ik er dus niet op zitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En je lens? Heeft die ook weathersealing?
Is dat zo? Raar. Want ik zou niet inzien waarom dat zo is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja en nee. De sealing is eigenlijk pas compleet als er een filter op zit... En die heb ik er dus niet op zitten.
Maar dat zal wel loslopen.Hoop ik.
Is waarschijnlijk omdat 't frontelement lichtjes naar buiten/binnen beweegt bij het zoomen. Maar goed, hij doet het nu ook nog wel.quote:The Canon EF 17-40mm f/4.0 L USM Lens is weather-sealed but requires a UV Filter to complete the sealing.
Maar dan helpt een UV filter weinig toch? Maar 't zal wel. Ik zal zo'n lens binnenkort toch niet hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef Omniej het volgende:
Bij gebrek aan een betere bron: http://www.the-digital-pi(...)USM-Lens-Review.aspx
[..]
Is waarschijnlijk omdat 't frontelement lichtjes naar buiten/binnen beweegt bij het zoomen. Maar goed, hij doet het nu ook nog wel.
*schuift aan*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:43 schreef tubacloud het volgende:
birgit schuurman![]()
Met haar zou ik wel een zonsondergang in frankrijk willen zien
Tsja.... Alle mensen die op dit moment vanuit het westen naar het oosten of andersom moeten reizen met de trein, zijn sowieso pretty much fucked geloof ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef Marc H het volgende:
Zandvoort was weinig.
Trein naar huis wordt "leuk"....
Trein Zandvoort-a'dam cs rijd niet verder dan haarlem. Overstappen op trein naar cs. Op cs overstap naar weesp, want door een blikseminslag rijdt de trein niet verder. Daar mag ik overstappen op een bus, naar hilversum.. Reistijd volgens ns: wij hebben geen idee.:( met andere woorden, ik mag blij zijn als ik vóór 12 uur thuis ben.
Dat van die weathersealing is met meer lenzen, de 24-105 L heeft het ook.
Misschien dekken ze zich zo in tegen het zandstralen van je front-element in de woestijn of op het strand... volgens mij (en Kanovinnie) helpt een filter niet tegen water of stof dat tussen de schuivende cilinders naar binnen komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef Omniej het volgende:
Bij gebrek aan een betere bron: http://www.the-digital-pi(...)USM-Lens-Review.aspx
[..]
Is waarschijnlijk omdat 't frontelement lichtjes naar buiten/binnen beweegt bij het zoomen. Maar goed, hij doet het nu ook nog wel.
Mooi,... kan ik morgen nog naar het werk... om 9:00 presentatie geven,... weer, dus beter ben ik op tijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
Tsja.... Alle mensen die op dit moment vanuit het westen naar het oosten of andersom moeten reizen met de trein, zijn sowieso pretty much fucked geloof ik.
[ afbeelding ]
Eigenlijk liggen al die verbindingen gewoon plat.
Zou kunnen ja. Maar dat is een rare manier van indekken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Misschien dekken ze zich zo in tegen het zandstralen van je front-element in de woestijn of op het strand... volgens mij (en Kanovinnie) helpt een filter niet tegen water of stof dat tussen de schuivende cilinders naar binnen komt.
idd, ben nu op a'dam cs, en mag nu wachten, want diverse treinen zijn uitgevallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
Tsja.... Alle mensen die op dit moment vanuit het westen naar het oosten of andersom moeten reizen met de trein, zijn sowieso pretty much fucked geloof ik.
[ afbeelding ]
Eigenlijk liggen al die verbindingen gewoon plat.
geen remote =(quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
Kan je hem niet op continu schieten zetten met een remote? Of loopt het geheugen dan vol?
Zal ik je even een PM sturen hoe je me kan bereiken als je ooit gaat verhuizen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef koentjedrummer het volgende:
goedeavond mensen,
ik ben erweer bij na mijn drumband repetitie,
mijn vriendin zit vast in roermond dus ik ben lekker alleen foto's aan het schieten.
al een hoop geslaagde foto's aangezien dat mijn appartement op een heuvel ligt en dit mijn uitzicht is
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/5i9yul
dit is al het eerste resultaat
en er zijn er meerdere die beter zijn gelukt =D
nog meer mensen geslaagde foto's??
en elke 30 seconde terug naar de camera lopende??
Hmm, prijs is wel goed, maar ik heb eigenlijk nog geen behoefte aan zo'n grote...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef donnie1992 het volgende:
Iemand die op zoek is naar een retesnel kaartje voor een imho redelijke prijs kijk dan even hier
[TK]Kingston 64GB Sd kaart Class-10
Oh zo ging het bij mij ook de hele avond... Heb ik m'n camera mooi opgesteld in m'n rechterraam, op een stuk hemel naar links gericht, zitten de grootste en mooiste flitsen rechts. Verhuis ik de boel naar het linkerraam en richt ik hem naar rechts, zitten de flitsen weer links.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:27 schreef koentjedrummer het volgende:
en natuurlijk net als je alles gaat opruimen komt de grootste flits van de avond, die heb ik dus gemist:(
ik doe het altijd met moviemaker, teminste als je elke 10 seconde bijvoorbeeld een foto maakt, dan bij extra en opties en dan de tijd tussen de foto's zo laag mogelijk zetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:57 schreef Omniej het volgende:
[..]
Oh zo ging het bij mij ook de hele avond... Heb ik m'n camera mooi opgesteld in m'n rechterraam, op een stuk hemel naar links gericht, zitten de grootste en mooiste flitsen rechts. Verhuis ik de boel naar het linkerraam en richt ik hem naar rechts, zitten de flitsen weer links.
En inderdaad; net als je denkt "Nu is het wel voorbij", komen de allermooiste flitsen.
Zometeen maar eens kijken of ik mijn timelapse in elkaar kan sleutelen. Even uitzoeken waarmee ik dat het beste kan doen ook, nooit gedaan.(dus als iemand nog een tip heeft...)
Mijn sony remote besteld daar, 1e leverdag in huis. Keurig verpakt, prima winkel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:34 schreef Wiebeldak het volgende:
Iemand trouwens ervaring met cameranu.nl?
Die komt als goedkoopste uit de bus. Liever bestel ik alles bij camera express maar daar is het niet voorraADIG.
En terecht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:52 schreef koentjedrummer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit zijn mijn behaalde resultaten en stiekem ben ik een beetje trots(A)
En dat mag ook best.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:52 schreef koentjedrummer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit zijn mijn behaalde resultaten en stiekem ben ik een beetje trots(A)
Van een nood een deugd maken!quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:19 schreef Timmos het volgende:
Een foto vanuit Vught![]()
http://twitpic.com/5i9ilu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |