Hmm mijn berekening zat er 2 uur langs, gebeurd me ook niet vaakquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:20 schreef Tazmaniac het volgende:
22:00 uur UFC 132 pre fight press conference
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Strikeforce Heavyweight Brett Rogers Charged With 3rd Degree Assault
quote:@UFC
Tito has joined Rampage in the bully-Ariel club.
Dat is dan weer de charme van fighters als Mousasiquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:45 schreef Geo3kant het volgende:
Best camp ever, best shape i've ever been in ..
ah nice, ik was op zoek naar de spelling van je naamquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef n00cL30n het volgende:
Pax, thanks dat je even bereid was om deze voor mij hier te plaatsen!
Texanen hebben wat met fanatiek zijn, soms wel handig en dan is een simpel duwtje genoeg voor een stukje vliegenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:59 schreef slashdotter3 het volgende:
Street fight Ik wil een cheeseburger
Single leeg takedown en americana
Heeft ie nog ground and pound gebruikt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Strikeforce Heavyweight Brett Rogers Charged With 3rd Degree Assault
Begrijpelijk, ze willen niet geassocieerd met hem worden, zijn reputatie is slecht voor de mma sport en een stok om mee te slaan voor politici die de evenementen willen verbieden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:49 schreef Hooidraad het volgende:
Strikeforce releases heavyweight Brett Rogers following arrest
Yep, net als Maiquel Falcão, die kon ook meteen zijn biezen pakken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 05:33 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ze willen niet geassocieerd met hem worden, zijn reputatie is slecht voor de mma sport en een stok om mee te slaan voor politici die de evenementen willen verbieden.
Vorig jaar op dumpert, nu al op Fok!quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:59 schreef slashdotter3 het volgende:
Street fight Ik wil een cheeseburger
Single leeg takedown en americana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |