Nogal ja, Fyodor en ik hebben in het bokstopic voor deze match nog zieltjes voor MMA proberen te winnen maar we krijgen de infidels niet enthousiastquote:
Idd, volgens mij zitten daar alleen wat nerdsquote:Op zondag 3 juli 2011 00:13 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Nogal ja, Fyodor en ik hebben in het bokstopic voor deze match nog zieltjes voor MMA proberen te winnen maar we krijgen de infidels niet enthousiast
Ik denk ook niet dat RTL hiermee veel Nederlands warm maakt voor boksenquote:Op zondag 3 juli 2011 00:18 schreef Hooidraad het volgende:
"Het gevecht van de eeuw!"
Als het zo zit hoef ik geen bokswedstrijd meer te zien, alleen de laatste ronde was leuk.
Inderdaad, Klitschko had ook gezegd dat hij het pas in de 11e of 12 ronde af wilde maken. Vind je het gek dat je dan geen vuurwerk krijgt in het begin.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:18 schreef Hooidraad het volgende:
"Het gevecht van de eeuw!"
Als het zo zit hoef ik geen bokswedstrijd meer te zien, alleen de laatste ronde was leuk.
is gewoon een fail, beide totaal niet moe,maar wel miljoenen rijker, wat een failerts!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:19 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat RTL hiermee veel Nederlands warm maakt voor boksen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Had ik ook nog nooit van gehoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Horseface" wordt ze tegenwoordig ook wel genoemdquote:Op zondag 3 juli 2011 00:48 schreef THEFXR het volgende:
een nieuw ufc ringgirl en nu weg met die lelijke!
Zeker!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Die muay thai stijl van Anthony Njokuani is echt prachtig om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |