Gisterochtend rond 11 uur geplaatst!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Heren, ik ben er straks niet meer dus vergeet niet jullie picks op tijd te maken!!
jajong, fyodor, vierkantblokje, cardizzle14 & johan_haas_ (of ik heb jullie picks gemist?)
@THEFXR, wat een heerlijk nummer voor Wandy --> Sandstorm
I'm fukcing pumped!!!
Hieronder de picks voor The UP (tot nu toe) uitgedrukt in %
Cruz (45%) vs. Faber (55%)
Silva (65%) vs. Leben (35%)
Ortiz (20%) vs. Bader (80%)
Condit (45%) vs. Stungun (55%)
Siver (85%) vs. Wiman (15%)
En daar gaat mijn kans op de eerste plaatsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:38 schreef Cardizzle14 het volgende:
Urijah Faber
Wanderlei Silva
Ryan Bader
DHK
Dennis Siver
Daarom zou het beter zijn om de stemming op een andere manier te verwerken, logisch dat hij hetzelfde kiest als jijquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:51 schreef Fyodor het volgende:
[..]
En daar gaat mijn kans op de eerste plaats![]()
Precies dezelfde picks en jij staat 2 voor
Ach, had sowieso niet meer op de eerste plaats gerekend, er staan 4 boven met met 2 punten meer...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Daarom zou het beter zijn om de stemming op een andere manier te verwerken, logisch dat hij hetzelfde kiest als jij![]()
Is die partij ook online te zien?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:34 schreef Fyodor het volgende:
Ik ga zo het boksgevecht tussen David Haye vs Wladimir Klitschko kijken.
Gewoon rtl7quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:40 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Is die partij ook online te zien?
Boksen saai....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:34 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ach, had sowieso niet meer op de eerste plaats gerekend, er staan 4 boven met met 2 punten meer...
Ik ga zo het boksgevecht tussen David Haye vs Wladimir Klitschko kijken. Kijk nooit boksen (want saai) maar dit schijnt wel bijzonder te zijn. Maar WTF doet Jules Deelder bij de live uitzending?
Misschien werkt dit?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Khep geen kabelaansluiting, alleen internet
Hij heeft ook de ballen verstand van boksen volgens mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:34 schreef Fyodor het volgende:
Maar WTF doet Jules Deelder bij de live uitzending?
Vage shit inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:10 schreef Fenomeno het volgende:
Wat een kneus zeg die Haye, iedereen zo'n lang laten wachten bij de opkomst
Misschien is het wel binnen 5 rondes ofzo af, kunnen vechtsportfans wereldwijd meteen door met de prelimsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:13 schreef Hooidraad het volgende:
Is dit nu afgesproken werk van de boksbonden om een vuist te maken tegen de UFC?
Ik betrap mezelf er op steeds te denken "doe een low kick/takedown"quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:23 schreef Hooidraad het volgende:
Stitch Duran in de corner van Klitschko
Wat zijn die rondes snel voorbij zeg, ik ben 5 minute rounds gewend.
ik heb het met een takedownquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:37 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er op steeds te denken "doe een low kick/takedown"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |