abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98860283
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:50 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

No way. Ik geloof niks van wijn en laat staan cocaine geven door MJ op Carters 15e jaar.
Dit zijn roddels, wellicht heeft Carter het helemaal niet gezegd, joh.
Nee maar hij is wel op Neverland geweest. Los van de wijn en coke.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:52:25 #82
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_98860326
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:51 schreef Zapato het volgende:

[..]

Dat weet ik.
Het zomaar posten van onzinverhalen-vandaar dat ik altijd om een bron vraag- vind ik dik balen.
Leef en Laten Leven
pi_98860452
Hij heeft het vast gezegd. Met zijn carrière in het slob is het misschien de voorbode van een Aaron Carter Tells All boek. Zulke smeuïge details zijn goed voor de verkoopcijfers.
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:56:40 #84
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_98860486
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:55 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft het vast gezegd. Met zijn carrière in het slob is het misschien de voorbode van een Aaron Carter Tells All boek. Zulke smeuïge details zijn goed voor de verkoopcijfers.
Hij doet maar. Als wij maar weten hoe of wat.
Leef en Laten Leven
pi_98860526
Er zullen nog wel massa's van dit soort verhalen naar buiten komen ben ik bang. Waar of niet waar.

't Is misschien maar goed dat ie er niet meer is wat dat betreft.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:58:31 #86
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_98860555
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:57 schreef Zapato het volgende:
Er zullen nog wel massa's van dit soort verhalen naar buiten komen ben ik bang. Waar of niet waar.

't Is misschien maar goed dat ie er niet meer is wat dat betreft.
I agree.
Leef en Laten Leven
pi_98860567
Macauley Culkin had ook opeens een drugs- en drankprobleem hè.
pi_98860587
quote:
11s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:58 schreef DrDentz het volgende:
Macauley Culkin had ook opeens een drugs- en drankprobleem hè.
Niet gek met zo'n hoofd natuurlijk.
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:37:04 #89
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_98866682
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:04 schreef MJ44ever het volgende:
Ah, te vet dat je dat gaat doen!!! 'Geniet' ervan, het zal zeker bijzonder worden. Ga je alleen om die reden die kant op? Hoe lang ga je?
Wat is het Thriller huis?
Enne, moet je ook niet f langs de Hideout? ;)
Nou, niet alleen om die reden, maar het heeft wel geholpen ;)
dat Thriller huis, uit de video:

Ennuh, de Hideout? Wat is dat?

We gaan 3 weken, maar niet de hele tijd in LA... Maar al wel alles in een routeplannertje gegooid en die hoogtepunten gaan zeker lukken :)
Helaas al weer weg als de rechtzaak begint, had Murray wel ff willen zien.
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:32:47 #90
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_98873167
"De Hideout" is volgens mij dat appartement dat ie had als ie niet gevonden wilde worden.
Ergens in Californië.
Leef en Laten Leven
pi_98873272
Wat gaaf matthijs dat je naar de usa gaat!
Veel plezier en wel foto,s maken he!

En aaaron carter, tja.....
Het is een roddelblad en pure natuurlijk.
Die wijn wil ik nog wel een keer geloven.... maar cocaine?
Hmmmm.....lijkt me sterk....

Vind het wel interressant om hier te moeten merken dat mensen dingen als een waarheid lopen te verkondigen terwijl we er zelf niet bij waren.

Joh, ik heb ook weleens het een en ander geprobeerd en michael, aaron enz enz zullen vast niet anders zijn.
Dus in dat geval zou ik nergens meer van opkijken....
* Last night i ate en ten pound marshmallow..when i woke up, my pillow was gone*
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:02:00 #92
28167 matthijst
pi_98874233
Panini heeft MJ kaarten uitgebracht... Een set van 190:

Samenvatting van LaToya's boek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En foto's van de koters:
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:56:19 #93
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_98876271
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_98876505
Zou Blanket al weten wie z'n moeder is?
pi_98877250
thumbs up voor meserau!

Ik had ook wel een bos bloemen gewild, grrr...
* Last night i ate en ten pound marshmallow..when i woke up, my pillow was gone*
  vrijdag 1 juli 2011 @ 07:24:32 #96
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_98895484
Mesereau O+ Een man die Michael gewoon op waarde kon schatten.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 1 juli 2011 @ 07:34:40 #97
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_98895532
Fuck. Ik krijg nu steeds Google alerts binnen in de trant van: "Michael Jackson was een cokedealer voor kinderen". Zucht.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:47:44 #98
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_98897460
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:15 schreef Zapato het volgende:

[..]

Bij negatief nieuws gaan we op de man spelen?

Zoiets heet een mening hebben.
You will allways be my hero...
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:48:46 #99
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_98897502
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:51 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ik ben ook op Neverland geweest en niks geen wijn en coke.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:50:46 #100
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_98897595
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:37 schreef matthijst het volgende:

[..]

Nou, niet alleen om die reden, maar het heeft wel geholpen ;)
dat Thriller huis, uit de video:
[ afbeelding ]

Ennuh, de Hideout? Wat is dat?

We gaan 3 weken, maar niet de hele tijd in LA... Maar al wel alles in een routeplannertje gegooid en die hoogtepunten gaan zeker lukken :)
Helaas al weer weg als de rechtzaak begint, had Murray wel ff willen zien.
Aha, dat huis :) Vet hoor zo'n trip. Ja, die hoogtepunten gaan wel lukken want zit allemaal wel redelijk bij elkaar. Alleen Neverland ligt een beetje buitenaf. Ga je ook nog naar de rechtzaal waar Michael is vrijgesproken in Santa Maria?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:39:15 #101
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_98899426
Indrukwekkend verhaal dat van LaToyas boek.
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:13:52 #102
28167 matthijst
pi_98900892
Mja, misschien, 't is een beetje drukke dag al, die dag dat we naar Neverland gaan, dus ff kieken of die rechtzaal d'r nog bij kan ;)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:22:29 #103
33350 Janena
pi_98905556
Er is inderdaad genoeg te bekijken daar in California...

Volgens mij heb je met je lijstje de meest bekende en noemenswaardige plaatsen wel te pakken.

Ikzelf zou Staples center ook wel graag willen zien als ik er ooit in de buurt ben.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:08:31 #104
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_98931771
Aaron Carter ontkent uitspraken over drugs van Michael Jackson
Laatste update: 1 juli 2011 21:43 info www.nu.nl
AMSTERDAM - Aaron Carter ontkent dat hij zou hebben gezegd dat hij cocaïne en alcohol heeft gekregen van Michael Jackson op 15-jarige leeftijd.

Deze uitspraak stond in een interview dat de 23-jarige Carter met het Australische tijdschrift Ok! Magazine heeft gedaan. Maar via een woordvoerder laat Carter weten dat het verhaal complete onzin is.
Tegenover TMZ zegt de woordvoerder dat "niets dat in het artikel staat daadwerkelijk gezegd is."

Hij verwijst naar het YouTube-filmpje met het desbetreffende interview, waarin de quotes over alcohol en drugs inderdaad niet voorkomen.

Kut roddelbladen :r
Leef en Laten Leven
pi_98931917
Ah, gelukkig maar. O+

Zijn er eigenlijk ook mooie MJ-gerelateerde plekken in New York? Ben daar in september namelijk te vinden.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:17:55 #106
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_98932229
Nou, er is daar die grote platenzaak, hoe heet het ook alweer? Daar waar hij de promotie van Invincible heeft gedaan.
En hij heeft er even gewoond als tiener met Latoya, maar waar precies weet ik niet.
Oh ja, Madison Square Garden waar ie heeft opgetreden in 2001.

Wat een heerlijk reislustige lui hier trouwens.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:48:09 #107
33350 Janena
pi_98933742
De Virgin Megastore op Times square inderdaad...

Volgens mij had michael er ook een huis maar ik zou niet weten waar dat staat.

De Apollo in Harlem NY lijkt me ook wel mooi om te zien:

pi_98936422
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:08 schreef Robijn48 het volgende:
Aaron Carter ontkent uitspraken over drugs van Michael Jackson
Laatste update: 1 juli 2011 21:43 info www.nu.nl
AMSTERDAM - Aaron Carter ontkent dat hij zou hebben gezegd dat hij cocaïne en alcohol heeft gekregen van Michael Jackson op 15-jarige leeftijd.

Deze uitspraak stond in een interview dat de 23-jarige Carter met het Australische tijdschrift Ok! Magazine heeft gedaan. Maar via een woordvoerder laat Carter weten dat het verhaal complete onzin is.
Tegenover TMZ zegt de woordvoerder dat "niets dat in het artikel staat daadwerkelijk gezegd is."

Hij verwijst naar het YouTube-filmpje met het desbetreffende interview, waarin de quotes over alcohol en drugs inderdaad niet voorkomen.

Kut roddelbladen :r
Jammer dat het nu al weer te laat is, want ik zag het dezelfde dag dat ik het hier las al weer op RTL Boulevard met de standaard sensatiesfeer die Kwalbert en Humberto er weer aanplakken. :r
pi_98936728
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:17 schreef Robijn48 het volgende:
Nou, er is daar die grote platenzaak, hoe heet het ook alweer? Daar waar hij de promotie van Invincible heeft gedaan.
En hij heeft er even gewoond als tiener met Latoya, maar waar precies weet ik niet.
Oh ja, Madison Square Garden waar ie heeft opgetreden in 2001.

Wat een heerlijk reislustige lui hier trouwens.
Mweh, dus niet echt enorme MJ must-see dingen of zo. Jammer. Ga mij er alsnog wel vermaken hoor. :+
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:57:35 #110
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_98943597
Ongelovelijk dat zo'n blad zomaar uitgaat van de waarheid van zo'n interview. Ze zullen het interview wellicht gekocht hebben...?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:35:54 #111
33350 Janena
pi_98952161
Ja, ik denk dat het vaak zo gaat...triest inderdaad...
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:00:52 #112
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_98953101
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:57 schreef MJ44ever het volgende:
Ongelovelijk dat zo'n blad zomaar uitgaat van de waarheid van zo'n interview. Ze zullen het interview wellicht gekocht hebben...?
Zoals ik het begrijp heeft Aaron Carter een interview gehouden met de Australische tak van OK! Magazine, en hebben ze er hun eigen verhaal van gemaakt. Zoals Carter zegt: ik ben verkeerd geciteerd, en ik heb het helemaal niet gehad over cocaine of wijn gebruik op Neverland.
Ze hebben dus gewoon zitten liegen :')

En Rnnz: Boulevard...dan weet je toch wat je kan verwachten :{
Leef en Laten Leven
pi_98962623
Roddelverhalen tijdens zijn leven tot daar aan toe*, maar reeds twee jaar na de dood van de beste man? Nee, vrij laag van dat blad :N

*niet dat ik dat goedpraat uiteraard ;)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_98963442
Michael heeft eigenlijk Janet getraumatiseerd, hij zei wel van mensen noemde me 'big nose' en ze realiseerden zich niet wat voor effect dat had op mij, maar hij noemde zijn zusje 'Donk'.

Michael noemde je Donk, afkorting van Donkey, dat is niet echt aardig..
Nee, maar als een familielid het tegen je zegt uit liefde is het gewoon voor de gein. Ze beseffen zich niet wat dat met je kan doen. Zeker in een grote familie waar je veel broers en zussen hebt en jij de jongste bent krijg je te maken met veel plagerijen, veel meer dan de anderen.
Denk je dat in jouw geval het meer invloed op je had dan zij zich realiseerden?
Ja, dat bedoel ik. Ze wisten dat niet. Ik was zo stil, ik zei tegen niemand hoe ik me voelde. Van binnen had ik pijn maar ik zei het niet, ik lachte maar alsof het niets was. Ik wilde de pijn niet laten zien die het werkelijk veroorzaakte. Maar dat moet je dus niet doen.
pi_98968575
Ja, maar Michael is Michael en Janet is Janet. :{w

:+
pi_98968748
quote:
En Rnnz: Boulevard...dan weet je toch wat je kan verwachten :{
M'n moeder kijkt het. :$
pi_98979933
Treurig weer, van dat interview. Ik durf te wedden dat 99% van de media die dit "nieuws" gretig hebben verspreid er nu niet meer op terugkomen. Bah.

Ik heb nog even gekeken naar dat stuk over Earth Song. Van die auteur komt dit jaar een boek uit wat mij heel interessant lijkt. Het gaat volgens mij niet zozeer over Michael's persoonlijke leven maar meer over zijn artistieke leven, de verhalen achter bepaalde albums en nummers. Dit ga ik zeker kopen.

Man in the Music: The Creative Life and Work of Michael Jackson - Joseph Vogel

quote:
"In many ways, an artist is his work."--Michael Jackson

Over his four decades in the public spotlight, Michael Jackson revolutionized the way we experience music. His songs, videos, and live performances not only broke records, they dissolved barriers and inspired generations of fans from every corner of the world. Yet in spite of his achievements, Jackson's creative work was often overshadowed by the tabloid frenzy that surrounded his controversial life. By the time of his tragic death in 2009, many people had forgotten the talent, originality and ambition that made him a star to begin with. In this lavishly illustrated book, author Joseph Vogel moves past the sensationalism and mythology to reveal the first in-depth assessment of the "man in the music."

Featuring a foreword by Rolling Stone contributing editor Anthony DeCurtis, Man in the Music covers Jackson's entire solo career, from 1979's groundbreaking Off the Wall and 1982's world-conquering Thriller to his frequently overlooked later work, including a glimpse into the music he was creating in his final years. Vogel shows that, contrary to popular belief, the quality of Jackson's work didn't decline after Thriller. Rather, similar to the Beatles, he continued to evolve in interesting and provocative ways.

Meticulously researched and documented, Vogel draws on hundreds of sources, including news archives, Jackson's own words, and personal interviews with Jackson's collaborators (some of whom are speaking publicly about their experiences for the first time). With each album, Vogel takes the reader back in time, placing the music in its social and historical context, discussing its relation to Jackson's personal life, and revealing fascinating, behind-the-scenes details from the studio. Each song is carefully described and interpreted, from well-known masterpieces like "Billie Jean" to lesser-known standouts like "Stranger in Moscow."

With a wealth of color photos and fresh insights, Man in the Music is the most rigorous and reliable assessment of Michael Jackson's artistic achievement to date.

About the Author
Joseph Vogel writes about popular music, culture and politics for The Huffington Post and PopMatters. He has written several exclusive pieces on Michael Jackson, including the first U.S. review of the posthumous album, Michael. Vogel has been interviewed by numerous media outlets, including NPR, Democracy Now!, and The Chronicle of Higher Education. He resides in Western New York where he is an instructor at the University of Rochester.
Hier veel stukjes van zijn hand over MJ in de Huffington Post inclusief enkele previews van dit boek
pi_98986423
Gifkwal.
dat klinkt zeer zeker interressant!
Dat lijkt mij ook wel leuk om te kopen en lezen!
Bedankt voor,t neerzetten hier!
pi_98988243
Ziet er gaaf uit gif!

Eindelijk eens een boek dat focust op de muziek. Werd wel eens tijd!
pi_98988900
Lijkt me een interessant boek :D
pi_99003108
Weet iemand nog een beetje MJ-achtige albums.. van die muziek waarvan je denkt: dit had van MJ kunnen zijn.. beetje R&B ofzo.. zoals Usher.. U Don't Have to Call..
pi_99003212
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:13 schreef matthijst het volgende:
Mja, misschien, 't is een beetje drukke dag al, die dag dat we naar Neverland gaan, dus ff kieken of die rechtzaal d'r nog bij kan ;)
Neverland is toch afgebroken? En als het er nog staat kun je daar dan gewoon op/bij komen?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99010829
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Weet iemand nog een beetje MJ-achtige albums.. van die muziek waarvan je denkt: dit had van MJ kunnen zijn.. beetje R&B ofzo.. zoals Usher.. U Don't Have to Call..
Alles van Jason Malachi.

Maar behalve dat. Justin Timberlake, en dan dat abum geproudceerd door The Neptunes. Met Rock Your Body. Weet niet of t echt wat is, maar dat album hadden ze geschreven met 'MJ in mind'.

De oudere album van Prince, pre-Sign of the Times ongeveer. Er is voor de rest niet echt veel dat echt op MJ lijkt. Unieke sound, jeweet :P
  maandag 4 juli 2011 @ 08:21:26 #124
28167 matthijst
pi_99011472
quote:
11s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Neverland is toch afgebroken? En als het er nog staat kun je daar dan gewoon op/bij komen?
Neu, staat er nog wel, je kan er niet op, alleen ff bij het hek kieken... Maar als je d'r op een km of 10 langskomt net zo goed ff gaan kijken lijkt me :D
  maandag 4 juli 2011 @ 11:33:53 #125
33350 Janena
pi_99015166
Terence Trend D'arby werd in de jaren 80 nog wel eens vergeleken met MJ. Ik vind dat hij een hele andere stem heeft maar herken er wel dingetjes in (met name in de maniertjes, de muzieksoort, etc)

[ Bericht 0% gewijzigd door Janena op 04-07-2011 11:43:26 ]
  maandag 4 juli 2011 @ 12:29:31 #126
28167 matthijst
pi_99016949
Who's Loving You van 'm is ook wel cool :)
pi_99018605
Die tracks van Jason Malachi's album Critical hebben wel een lage geluidskwaliteit. Op Breaking News klinkt hij helderder.
  maandag 4 juli 2011 @ 15:01:45 #128
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_99022326
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:05 schreef gifkwal het volgende:
Treurig weer, van dat interview. Ik durf te wedden dat 99% van de media die dit "nieuws" gretig hebben verspreid er nu niet meer op terugkomen. Bah.

Ik heb nog even gekeken naar dat stuk over Earth Song. Van die auteur komt dit jaar een boek uit wat mij heel interessant lijkt. Het gaat volgens mij niet zozeer over Michael's persoonlijke leven maar meer over zijn artistieke leven, de verhalen achter bepaalde albums en nummers. Dit ga ik zeker kopen.

Man in the Music: The Creative Life and Work of Michael Jackson - Joseph Vogel

[..]

Hier veel stukjes van zijn hand over MJ in de Huffington Post inclusief enkele previews van dit boek
Precies, dat is het hem nou net, het kwaad is alweer geschied, en zeker voor de mensen die het toch al heerlijk vinden zo slecht mogelijk over hem te denken.
Dat boek lijkt mij ook erg interessant, ik ga em ook kopen :s) (als we nou met zijn allen kopen, kunnen we groepskorting aanvragen :P)

[ Bericht 5% gewijzigd door Robijn48 op 04-07-2011 15:07:25 ]
Leef en Laten Leven
  maandag 4 juli 2011 @ 15:04:27 #129
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_99022440
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 06:20 schreef Zapato het volgende:

[..]

Alles van Jason Malachi.

Maar behalve dat. Justin Timberlake, en dan dat abum geproudceerd door The Neptunes. Met Rock Your Body. Weet niet of t echt wat is, maar dat album hadden ze geschreven met 'MJ in mind'.

De oudere album van Prince, pre-Sign of the Times ongeveer. Er is voor de rest niet echt veel dat echt op MJ lijkt. Unieke sound, jeweet :P
Dat Rock Your Body, dat vond ik zo'n goede plaat toen het uit kwam.
Ik las laatst dat het oorspronkelijk voor MJ is geschreven, en dat hij het afgeslagen heeft. Werkelijk! Snap niet waarom hij dat gedaan heeft.
Leef en Laten Leven
  maandag 4 juli 2011 @ 15:04:45 #130
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_99022449
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:19 schreef DrDentz het volgende:
Die tracks van Jason Malachi's album Critical hebben wel een lage geluidskwaliteit. Op Breaking News klinkt hij helderder.
:')
Leef en Laten Leven
  maandag 4 juli 2011 @ 15:41:13 #131
33350 Janena
pi_99023953
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:29 schreef matthijst het volgende:
Who's Loving You van 'm is ook wel cool :)
Ja die is tof...Ik heb de debuut cd waar dit nummer opstaat al sinds de jaren 90 (oke, toen nog op casettebandje), draai hem nog regelmatig.

deze is ook HEEL MJ:

[ Bericht 17% gewijzigd door Janena op 04-07-2011 16:09:19 ]
pi_99024132
Vandaag op de kop getikt: Michael Jackson - Man in the mirror DVD. Ik verwachte weer een of andere non-gelicenseerde documentaire over zijn leven (verwacht ik nooit zoveel van maar vind de beelden altijd wel leuk), maar in plaats daarvan is het een heuze speelfilm over zijn leven. :D Ik had in het begin echt iets van wtf maar later werd het wel steeds leuker. Het is soms even gek om iemand te zien die Michael speelt, maar als je het in de juiste context plaatst is het nog best leuk.

Edit; deze: http://www.imdb.com/title/tt0411377/
pi_99024734
Die heb ik een 3 gegeven op imdb. Gekregen want "er stond Michael Jackson op dus je zult het wel leuk vinden". Dan kijk ik liever Miss Castaway and the Island Girls.
pi_99029596
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:04 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dat Rock Your Body, dat vond ik zo'n goede plaat toen het uit kwam.
Ik las laatst dat het oorspronkelijk voor MJ is geschreven, en dat hij het afgeslagen heeft. Werkelijk! Snap niet waarom hij dat gedaan heeft.
The beat was intended for Michael Jackson's 2001 album Invincible, but The Neptunes ended up selling the track to Timberlake instead.

Volgens Wikipedia.
Wordt niet duidelijk waarom MJ de beat niet heeft gebruikt :P
pi_99029727
Hij wilde niks van die Pharrell hebben ofzo? Hij liet U Don't Have to Call horen.. en Michael zei 'it's cool'.. en toch ging het uiteindelijk naar Usher.
pi_99030285
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:00 schreef DrDentz het volgende:
Die heb ik een 3 gegeven op imdb. Gekregen want "er stond Michael Jackson op dus je zult het wel leuk vinden". Dan kijk ik liever Miss Castaway and the Island Girls.
Ik had hem eigenlijk gekocht omdat er Michael Jackson op stond en hij maar 2,50,- was. :') :+
pi_99030703
O.. dus ik had een goedkoop cadeautje..
pi_99033208
quote:
9s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:28 schreef DrDentz het volgende:
O.. dus ik had een goedkoop cadeautje..
weet je weer wat je waard bent, lol.
  maandag 4 juli 2011 @ 20:01:56 #139
28167 matthijst
pi_99034485
MJ’s management rejected them and they found their way to Justin Timberlake – creating the breakthrough album Justified. Turning those songs down was perhaps the biggest mistake of his musical career. “Some of the songs he made were offered to Michael Jackson first. But Jackson’s manager said the songs were not good enough so they were given to Justin Timberlake instead” said Pharrell.
- Senorita
- Take It From Here
- Let’s Take A Ride
- Last Night
- Nothin’ Else

Usher has also songs that were meant to be for Michael, produced by The Neptunes.
- U Don’t Have To Call
- I Don’t Know

Vind die Timberlake nummers trouwens allemaal redelijk crap (die 5 hierboven).
Die 2 van Usher lijken nu nog steeds MJ nummers :D
pi_99034650
Janet staat ook op Justified.. toch nog een beetje Jackson-flavour.
  maandag 4 juli 2011 @ 20:07:50 #141
28167 matthijst
pi_99034758
  maandag 4 juli 2011 @ 22:09:49 #142
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_99041482
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:57 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

The beat was intended for Michael Jackson's 2001 album Invincible, but The Neptunes ended up selling the track to Timberlake instead.

Volgens Wikipedia.
Wordt niet duidelijk waarom MJ de beat niet heeft gebruikt :P
Hmm....voor Invincible he...misschien vond ie dat het niet op het album paste, of dat ie al een song met "Rock" erin had op het album...dit is nou echt iets wat ik hem zou willen vragen ;(

Die foto! Nog nooit gezien :) Zo'n geweldige clip, die van Leave Me Alone.
Leef en Laten Leven
pi_99041747
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:07 schreef matthijst het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, leuke foto!
Dat bakje heb ik in,t echt gezien bij de tentoonstelling in Londen vorig jaar januari.
Vond dat ding behoorlijk klein.
Maarja, mj met zijn mini ass kon daar uiteraard prima in zitten waar ik waarschijnlijk uitgezaagd zou moeten worden door de brandweer....

Wie van jullie is trouwens nog meer naar de tentoonstelling toendertijd geweest in de 02 arena?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:59:52 #144
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_99071426
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:14 schreef jenny2805 het volgende:

[..]

Haha, leuke foto!
Dat bakje heb ik in,t echt gezien bij de tentoonstelling in Londen vorig jaar januari.
Vond dat ding behoorlijk klein.
Maarja, mj met zijn mini ass kon daar uiteraard prima in zitten waar ik waarschijnlijk uitgezaagd zou moeten worden door de brandweer....

Wie van jullie is trouwens nog meer naar de tentoonstelling toendertijd geweest in de 02 arena?
Ik niet helaas, was het indrukwekkend?
Leef en Laten Leven
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:01:47 #145
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_99071520
Leef en Laten Leven
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:43:22 #146
33350 Janena
pi_99085165
edit

[ Bericht 96% gewijzigd door Janena op 05-07-2011 22:03:23 ]
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:16:01 #147
28167 matthijst
pi_99091357

Janet?
  woensdag 6 juli 2011 @ 08:30:28 #148
75135 omnius
TACTICAL OFFICER
pi_99100100
Is Janet niet, die was al veel ouder tijdens de opnames van RTT.
Euch zum Spott und Hohn, Hole ich nun meinen Lohn
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:15:00 #149
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_99100711
Haha, heeft Michael nou een soort van auto cue tijdens een videoclip :)

Op TMZ staat weer zo'n stukje van het nep interview met Akon. Helaas alleen het begin, die dude verkoopt het namelijk. Geniaal stukje acteerwerk van Michael!
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:16:27 #150
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_99100734
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 08:30 schreef omnius het volgende:
Is Janet niet, die was al veel ouder tijdens de opnames van RTT.
Kom op he, ik weet niet of je het meent maar dat is een kind wat daar zit!
pi_99101358
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:16 schreef MJ44ever het volgende:

[..]

Kom op he, ik weet niet of je het meent maar dat is een kind wat daar zit!
:?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:05:52 #152
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_99101825
Whehehe, er wordt hier niet goed gelezen ;)
Leef en Laten Leven
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:19:21 #153
28167 matthijst
pi_99102123
Oh, en een veel dikkere kop, zie ik:
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:21:08 #154
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_99102168
Dikkere kop of niet, tijdens Remember the Time was Janet 28 jaar, dus zij kan het niet zijn op die foto.
Het meisje lijkt echter wel erg op Janet :Y
Leef en Laten Leven
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:40:19 #155
33350 Janena
pi_99102645
Zal misschien een nichtje zijn van Michael (of Eddy Murphy).
pi_99116946
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:59 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik niet helaas, was het indrukwekkend?
ja, heel indrukwekkend.
Heb alles alleen bekeken ( mijn moeder heb ik in,t begin ergens achter gelaten, hahaha), omdat het best wel intens was wat je daar allemaal zag.
Van handgeschreven songteksten, kleding, tupperware bakjes die paris aan mj meegaf tijdens de repetities tot aan decor masteriaal van o.a. leave me alone en scream.
Ook stonden er decorstukken van this is it ...o.a. de spin die tijdens thriller gebruikt zou worden....

Wat mij het meest raakte was toch wel de poort van neverland die er stond.

Als Michael die poort zag, dan wist hij dat hij thuis was.

Het was te veel om op te noemen.
Er was ook een afdruk van zijn hoofd, heel bizar!
En allemaal spullen van neverland o.a. de piano en de welbekende schilderijen van hemzelf.
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:11:59 #157
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_99117359

pi_99117852
Ziet er niet echt uit als luxe King of Pop-waardige sanitaire voorzieningen.
pi_99117998
Haha, dat dons op zijn bovenlip ( onderste foto)
Getver!
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:34:51 #160
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_99118276
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:28 schreef jenny2805 het volgende:
Haha, dat dons op zijn bovenlip ( onderste foto)
Getver!
Lijkt net of hij haar op z'n voorhoofd heeft, lijkt wel die ziekte dat je haar hebt op je hele gezicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')