Een hoek uitdelen is altijd leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is leuk hoor.
Als je de hoek kan uitdelen that is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BBQ:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet altijdquote:
En dan in zicht voor het huis neerzetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is leuk hoor.
Als je de hoek kan uitdelen that is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:36 schreef Myraela het volgende:
Tuin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BBQ:Ziet er knus uit!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Past heus wel een badje in!
Onze tuin was ook niet zo heel groot
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik ook?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:27 schreef Myraela het volgende:
De mensen die blijven slapen nemen wel iets van kussens/dekens mee he? Ik heb wel spullen, maar niet voor 10 mensen vrees ik.
Nee, een tik. Gewoon zo een met de buitenkant van je vlakke hand. Bitch slap idee, op je bovenarm. Voel je niets van, en de meeste mensen worden er ook niet blauw van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik weet van Bart dat hij de mensen naast hem een hoek geeft als hij een smart ziet.
Mijn zoon doet dat als hij een gele auto of blauwe nummerplaat ziet.
Ik kom gewoon al bont en blauw aan in Rotterdam en dan moet de meet nog beginnen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:36 schreef Myraela het volgende:
Tuin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BBQ:Daar kan toch wel een kinderbadje in een hoek staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) mijn zoon vind dat je echt vol moet uithalen danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, een tik. Gewoon zo een met de buitenkant van je vlakke hand. Bitch slap idee, op je bovenarm. Voel je niets van, en de meeste mensen worden er ook niet blauw van.
1. Ik ga naast je zoon zitten danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) mijn zoon vind dat je echt vol moet uithalen dan
2) ik krijg bij wijze van al een blauwe plek van een kusje
3) doe lief voor mij aub
Gaat erg krap worden en ik heb er sowieso niet eentje. En ik weet niet eens of we wel een buitenkraan/tuinslang hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar kan toch wel een kinderbadje in een hoek staan?
Dus jij rijdt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
1. Ik ga naast je zoon zitten dan
2. Overdrijven is ook een vak.
3. Doe ik altijd al.
Gewillige vrouwen die schaarsgekleed rondkruipen de hele avond. Oh, en ze moeten ook bier kunnen pakken uit de koelkast.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:38 schreef heloef het volgende:
Oh ja wat moet ik eigenlijk meenemen als ik kom?
Rawr!!! En de tuin ziet er tof uit.quote:
Oeh, tuinslang.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat erg krap worden en ik heb er sowieso niet eentje. En ik weet niet eens of we wel een buitenkraan/tuinslang hebben.
Tot het laatste station voor Rotterdam wil ik best rijden. In Rotterdam weiger ik het pertinent.quote:
Dat laatste is erg belangrijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gewillige vrouwen die schaarsgekleed rondkruipen de hele avond. Oh, en ze moeten ook bier kunnen pakken uit de koelkast.
Okay!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tot het laatste station voor Rotterdam wil ik best rijden. In Rotterdam weiger ik het pertinent.
Nouja, eerst stond dit dus op facebook, en mijn stiefbroer had het gezien. Dus ik hoor hem ineens fluisteren tegen mijn ouders. "Mirne gaat een BBQ geven voor allemaal mensen"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Myra weten je ouders dat je een BBQ organiseert voor een stel uhm autisten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |