quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon gebukt gaan staan, er is vanzelf een man die hem in je maagdelijke kontje stopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik weet dat jij ehm. Genoeg andere bezigheden hebt, zeg maar. Jij hebt mij niet nodig daarvoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch jammer dat je het met mij niet aandurft!
Even aangepast naar iets kloppends.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Op elke fokmeet waar ik ben geweest heb ik geneukt
Toen zat huppel aan mijn tieten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Inderdaad, in Utrecht niet, je hebt gelijk!
Ik ben erbij en er wordt niet geneukt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik reed rond half 12 langs Zevenaar, 's avonds.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
over de snelweg, want dan kom je aardig in de buurt, ik zat zelf alleen in den haag met heloef en naatje op dat moment
Tijdens hoeft niet, maar daarna zou prettig zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Op elke fokmeet waar ik ben geweest is geneukt
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En vergeet de girl on girl kus van kkj nietquote:
Toen zat ik in arnhem, had mijn trein gemistquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik reed rond half 12 langs Zevenaar, 's avonds.
Zodra je "Yarrrrrrrrrrrrrrr!!" hoort kun je beter ontspannen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon gebukt gaan staan, er is vanzelf een man die hem in je maagdelijke kontje stopt.
Jij bent gewoon de FOK!sloeriequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet dat jij ehm. Genoeg andere bezigheden hebt, zeg maar. Jij hebt mij niet nodig daarvoor
[..]
Even aangepast naar iets kloppends.
Aww!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Toen zat ik in arnhem, had mijn trein gemist
Ohja. Maar een kus telt niet. Volgens mij heb ik bijna elke meet gezoend.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vergeet de girl on girl kus van kkj niet
Sowieso was Utrecht ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Monopoly het volgende:
En die Herman die een serenade bracht
Ik heb mijn peuk afgetikt op zijn kalende hoofd toen
Hoogtepunt van mijn leven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vergeet de girl on girl kus van kkj niet
Toen kwam ik eindelijk thuisquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww!
Daar reed ik rond 12 uur langs
Ik heb wel bijna elke meet in tieten gebetenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja. Maar een kus telt niet. Volgens mij heb ik bijna elke meet gezoend.Maar dat is ook niet eerlijk want ik was bijna altijd met dezelfde.
Ik heb het filmpje nog.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Monopoly het volgende:
En die Herman die een serenade bracht
Ik heb mijn peuk afgetikt op zijn kalende hoofd toen
Nu ik en Faye.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoogtepunt van mijn leven.
Zegt ook wel genoeg over mijn leven.
als dat je hoogtepunt is, vraag ik me nu ernstig iets af: heb je wel eens gezoend?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoogtepunt van mijn leven.
Zegt ook wel genoeg over mijn leven.
meldt zich alvast.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja. Maar een kus telt niet. Volgens mij heb ik bijna elke meet gezoend.Maar dat is ook niet eerlijk want ik was bijna altijd met dezelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |