ik ook niet.. gelukkig zeg, wie is die fokkert in goedsnaamquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat filmpje is van een vorige meet waar ik niet bij ben geweest.
Iddquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat ilmpje is eerlijk afgrijselijk
Jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:43 schreef TrollenFTW het volgende:
Tijd niet meer op FOK! geweest, maar als ik het goed begrijp: ONZ Radio bestaat niet meer en nu is er dit?
ONZ radio is failliet gegaan helaasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:43 schreef TrollenFTW het volgende:
Tijd niet meer op FOK! geweest, maar als ik het goed begrijp: ONZ Radio bestaat niet meer en nu is er dit?
lang verhaal, komt er op neer dat ONZ crew stopte en dat andere mensen een nieuwe radio maakten en het nog prima looptquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:43 schreef TrollenFTW het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:43 schreef TrollenFTW het volgende:
Had meer met geld te maken ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
lang verhaal, komt er op neer dat ONZ crew stopte en dat andere mensen een nieuwe radio maakten en het nog prima loopt
Die Bartoliquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:46 schreef ValHallen het volgende:
Je krijgt het zelfs warm van tv kijken
Maar misschien moet ik dan ook geen damestennis kijken
Who?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik mocht er niet meer over praten van een zekere fokker![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |