Trainingstijden staan gewoon op de site.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt op mij wat vreemd over, zeker in de voorbereiding zal het toch veel meer zijn?
bronquote:28-06-2011 10.30 uur Varkenoord
30-06-2011 10.30 uur Varkenoord
01-07-2011 10.30 uur Varkenoord
04-07-2011 10.30 uur Varkenoord
TRAININGSTIJDENquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Trainingstijden staan gewoon op de site.
[..]
bron
Bij mij staat er toch echt nog vrijdag 1 juli bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
TRAININGSTIJDEN
DATUM TIJD
28-06-2011 Training 10.30 uur Varkenoord
30-06-2011 Training 10.30 uur Varkenoord
04-07-2011 Training 10.30 uur Varkenoord
Volgens Caland, die regelmatig gaat kijken, duren de trainingen niet langer dan 1 - 1,5 uur.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:44 schreef Sloggi het volgende:
Dat zijn toch gewoon trainingen van twee uur?
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij mij staat er toch echt nog vrijdag 1 juli bij.
[..]
Dat stelt dan ook niet veel voor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:46 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Volgens Caland, die regelmatig gaat kijken, duren de trainingen niet langer dan 1 - 1,5 uur.
Hier echt niet, vaagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dit is wel echt weinig hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:53 schreef Sloggi het volgende:
Als ze op het veld met de bal trainen en binnen aan hun conditie en kracht werken is er niet zo veel aan de hand natuurlijk. Je lichaam moet ook de tijd krijgen om te herstellen.
Lijkt me niet dat het bij Feyenoord afwijkt van wat te doen gebruikelijk, er zal toch ook wel een inspanningsfysioloog rondlopenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:51 schreef Caland het volgende:
Ook wel eens langer, maar dat is meer uitzondering. Ook weet je niet wat ze binnen doen.
Volgens mij trainden ze vroegah ook wel eens 2 keer op een dag, dat is nu iig nooit meer het geval.
onder Haan en Van Hanegem en Beenhakker vaak 2 x idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:51 schreef Caland het volgende:
Ook wel eens langer, maar dat is meer uitzondering. Ook weet je niet wat ze binnen doen.
Volgens mij trainden ze vroegah ook wel eens 2 keer op een dag, dat is nu iig nooit meer het geval.
Lijkt me toch wel iemand waar je naar moet luisteren, heeft in het verleden toch verschillende ploegen erg fit gekregen/gemaakt. Maar ik zie Mario er best voor aan om ook dat weer beter denken te weten. Ohwee als er iemand komt die goedbedoeld advies geeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:03 schreef Lastpost het volgende:
In het verleden trainde Feyenoord geregeld (2 keer in de week) zowel in de ochtend als in de middag en dan gewoon iedere werkdag en op de wedstrijddag.
Zo'n twee uur per sessie waarbij dan bepaald werd waar de nadruk (tactisch/fysiek) op gelegd wordt.
Dus een ochtendtraining, daarna samen lunchen en het nodige bespreken en daarna het krachthonk in/aan conditie werken en op een andere dagen was het dan een ochtendtraining, de lunch en dan de middagsessie.
Mario heeft een andere insteek en acht hiermee het beste resultaat te behalen, dit terwijl men op Varkenoord een compleet andere aanpak hanteert n.a.v onder andere Verheijen die inmiddels weg is.
Die Verheijen blijkt gewoon echt een autoriteit op dit gebied te zijn. Triest als daar volledig van wordt afgeweken. Totaal geen professionele aanpak meer in Rotterdam. Ik durf te verwedden dat ze bij Excelsior en Sparta beter trainen, en je dan maar afvragen waarom je zo afzak...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel iemand waar je naar moet luisteren, heeft in het verleden toch verschillende ploegen erg fit gekregen/gemaakt. Maar ik zie Mario er best voor aan om ook dat weer beter denken te weten. Ohwee als er iemand komt die goedbedoeld advies geeft.
Helemaal mee eens. Zegt opnieuw wel wat over de professionaliteit in de organisatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:17 schreef Lastpost het volgende:
Verheijen staat trouwens ook niet bekend om 'de zweep erover' maar heeft wel een duidelijk visie en zweert bij de periodisering en vind dat niet iedere speler hetzelfde schema moet krijgen omdat je met spelers te maken hebt in andere leeftijdscategorieen, lichaamsbouw en lengte.
Zodoende vind hij dat jongens als Ryo minder zwaar/lang belast zouden moeten worden op een veldtraining als een Castaignos die juist harder zou moeten worden aangepakt omdat ie meer kan hebben (even versimpelt geschreven) en daar dus meer profijt uit kan halen.
Bij het eerste elftal wordt daar nogal vanaf geweken, iedereen doet hetzelfde, moet hetzelfde en voldoen aan bepaalde cijfertjes die in de computer staan en daar wordt echt niemand individueel benaderd tijdens trainingen.
Spijtig dat we zo'n man niet meer hebben rondlopen, maar wat hij heeft opgebouwd heeft ervoor gezorgd dat de jeugd alleen maar beter presteert, sneller op niveau komt en niet gelijk wordt geloosd wanneer ie een terugval heeft/even niet meekan en anderzijds is er op medisch vlak (blessures) een gigantische vooruitgang geboekt.
1 grote schande. Alleen dit is al reden om Mario er uit te bonjouren vanwege werkweigering ofzoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:20 schreef Stringer het volgende:
Schema van een niet nader te noemen club uit Adam :
Dinsdag 28 juni 10:30 uur Eerste training (openbaar) (+ 13:45 uur indoor)
Woensdag 29 juni 10:30 uur Training
Donderdag 30 juni 10:30 uur Training (+ 13:45 uur indoor)
Vrijdag 1 juli 10:30 uur Training
Zaterdag 2 juli 15:00 uur Oefenwedstrijd tegen amateurs.
Been
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |