Trainingstijden staan gewoon op de site.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt op mij wat vreemd over, zeker in de voorbereiding zal het toch veel meer zijn?
bronquote:28-06-2011 10.30 uur Varkenoord
30-06-2011 10.30 uur Varkenoord
01-07-2011 10.30 uur Varkenoord
04-07-2011 10.30 uur Varkenoord
TRAININGSTIJDENquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Trainingstijden staan gewoon op de site.
[..]
bron
Bij mij staat er toch echt nog vrijdag 1 juli bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
TRAININGSTIJDEN
DATUM TIJD
28-06-2011 Training 10.30 uur Varkenoord
30-06-2011 Training 10.30 uur Varkenoord
04-07-2011 Training 10.30 uur Varkenoord
Volgens Caland, die regelmatig gaat kijken, duren de trainingen niet langer dan 1 - 1,5 uur.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:44 schreef Sloggi het volgende:
Dat zijn toch gewoon trainingen van twee uur?
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij mij staat er toch echt nog vrijdag 1 juli bij.
[..]
Dat stelt dan ook niet veel voor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:46 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Volgens Caland, die regelmatig gaat kijken, duren de trainingen niet langer dan 1 - 1,5 uur.
Hier echt niet, vaagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dit is wel echt weinig hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:53 schreef Sloggi het volgende:
Als ze op het veld met de bal trainen en binnen aan hun conditie en kracht werken is er niet zo veel aan de hand natuurlijk. Je lichaam moet ook de tijd krijgen om te herstellen.
Lijkt me niet dat het bij Feyenoord afwijkt van wat te doen gebruikelijk, er zal toch ook wel een inspanningsfysioloog rondlopenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:51 schreef Caland het volgende:
Ook wel eens langer, maar dat is meer uitzondering. Ook weet je niet wat ze binnen doen.
Volgens mij trainden ze vroegah ook wel eens 2 keer op een dag, dat is nu iig nooit meer het geval.
onder Haan en Van Hanegem en Beenhakker vaak 2 x idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:51 schreef Caland het volgende:
Ook wel eens langer, maar dat is meer uitzondering. Ook weet je niet wat ze binnen doen.
Volgens mij trainden ze vroegah ook wel eens 2 keer op een dag, dat is nu iig nooit meer het geval.
Lijkt me toch wel iemand waar je naar moet luisteren, heeft in het verleden toch verschillende ploegen erg fit gekregen/gemaakt. Maar ik zie Mario er best voor aan om ook dat weer beter denken te weten. Ohwee als er iemand komt die goedbedoeld advies geeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:03 schreef Lastpost het volgende:
In het verleden trainde Feyenoord geregeld (2 keer in de week) zowel in de ochtend als in de middag en dan gewoon iedere werkdag en op de wedstrijddag.
Zo'n twee uur per sessie waarbij dan bepaald werd waar de nadruk (tactisch/fysiek) op gelegd wordt.
Dus een ochtendtraining, daarna samen lunchen en het nodige bespreken en daarna het krachthonk in/aan conditie werken en op een andere dagen was het dan een ochtendtraining, de lunch en dan de middagsessie.
Mario heeft een andere insteek en acht hiermee het beste resultaat te behalen, dit terwijl men op Varkenoord een compleet andere aanpak hanteert n.a.v onder andere Verheijen die inmiddels weg is.
Die Verheijen blijkt gewoon echt een autoriteit op dit gebied te zijn. Triest als daar volledig van wordt afgeweken. Totaal geen professionele aanpak meer in Rotterdam. Ik durf te verwedden dat ze bij Excelsior en Sparta beter trainen, en je dan maar afvragen waarom je zo afzak...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel iemand waar je naar moet luisteren, heeft in het verleden toch verschillende ploegen erg fit gekregen/gemaakt. Maar ik zie Mario er best voor aan om ook dat weer beter denken te weten. Ohwee als er iemand komt die goedbedoeld advies geeft.
Helemaal mee eens. Zegt opnieuw wel wat over de professionaliteit in de organisatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:17 schreef Lastpost het volgende:
Verheijen staat trouwens ook niet bekend om 'de zweep erover' maar heeft wel een duidelijk visie en zweert bij de periodisering en vind dat niet iedere speler hetzelfde schema moet krijgen omdat je met spelers te maken hebt in andere leeftijdscategorieen, lichaamsbouw en lengte.
Zodoende vind hij dat jongens als Ryo minder zwaar/lang belast zouden moeten worden op een veldtraining als een Castaignos die juist harder zou moeten worden aangepakt omdat ie meer kan hebben (even versimpelt geschreven) en daar dus meer profijt uit kan halen.
Bij het eerste elftal wordt daar nogal vanaf geweken, iedereen doet hetzelfde, moet hetzelfde en voldoen aan bepaalde cijfertjes die in de computer staan en daar wordt echt niemand individueel benaderd tijdens trainingen.
Spijtig dat we zo'n man niet meer hebben rondlopen, maar wat hij heeft opgebouwd heeft ervoor gezorgd dat de jeugd alleen maar beter presteert, sneller op niveau komt en niet gelijk wordt geloosd wanneer ie een terugval heeft/even niet meekan en anderzijds is er op medisch vlak (blessures) een gigantische vooruitgang geboekt.
1 grote schande. Alleen dit is al reden om Mario er uit te bonjouren vanwege werkweigering ofzoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:20 schreef Stringer het volgende:
Schema van een niet nader te noemen club uit Adam :
Dinsdag 28 juni 10:30 uur Eerste training (openbaar) (+ 13:45 uur indoor)
Woensdag 29 juni 10:30 uur Training
Donderdag 30 juni 10:30 uur Training (+ 13:45 uur indoor)
Vrijdag 1 juli 10:30 uur Training
Zaterdag 2 juli 15:00 uur Oefenwedstrijd tegen amateurs.
Been
Waar haal je dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:11 schreef Caland het volgende:
4 tientjes ook maar, fucking mooi. Maar eens aanschaffen deze week.
En wat was ook alweer een aantal jaartjes geleden het resultaat van een volledige doorlichting van de club (zowel op sportief als bestuurlijk vlak)? Juist...er moest weer een topsport-klimaat heersen binnen Feyenoord.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Die Verheijen blijkt gewoon echt een autoriteit op dit gebied te zijn. Triest als daar volledig van wordt afgeweken. Totaal geen professionele aanpak meer in Rotterdam. Ik durf te verwedden dat ze bij Excelsior en Sparta beter trainen, en je dan maar afvragen waarom je zo afzak...
Die was vorige week nog dicht vanwege verbouwing of zo .quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat ze gewoon in de fanshop hangen toch.
Is alweer open, bij de Kuip ook sowieso.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die was vorige week nog dicht vanwege verbouwing of zo .
Volgens mij heb ik die afgelopen week ook al bij de Intersport zien hangen.quote:
Held.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:54 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)vlaar_nieuw_contract
Mooiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:54 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)vlaar_nieuw_contract
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:56 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Held.
Hopelijk gaan ze opvolgers het alvast beter doen en krijgt hij zijn droomtransfer, volgend jaar ofzo.
Klinkt alsof hij misschien zelfs nog wel langer wil blijvenquote:Vlaar liet na afloop weten zeer blij te zijn met de overeenkomst. ‘Het gevoel voor Feyenoord zit heel diep bij mij, dus ik ben heel blij en gelukkig dat ik hier een nieuw contract heb kunnen tekenen’, vertelde hij. ‘Ik ken de situatie waar de club nu in zit, maar ik zie veel sportief perspectief voor de komende jaren en geloof in de kwaliteiten van de huidige spelersgroep.’
quote:Dat het gevoel voor Feyenoord diep zit bij Vlaar werd tijdens de contractondertekening niet alleen duidelijk door de blijdschap die van het gezicht van de verdediger afstraalde. Ook zijn 3-jarige zoontje Shane liet namelijk zien al een bijzondere band met de club te hebben. Voor de camera’s van Feyenoord TV begon hij spontaan verschillende Feyenoord-liedjes te zingen, die hij van zijn vader geleerd had.
Je bent nu bij Feyenoord blijkbaar al een ''echte'' als je gewoon gezond verstand gebruikt en niet achter elk salarisstrookje aanlopt dat je wordt voorgehouden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Mooi nieuws van Vlaar. Nu al een "echte".
Over de salarisstrookjes van Feyenoord kan ik weinig zinnigs zeggen..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je bent nu bij Feyenoord blijkbaar al een ''echte'' als je gewoon gezond verstand gebruikt en niet achter elk salarisstrookje aanlopt dat je wordt voorgehouden.
Ach hij had ook ook achter kunnen laten voor het geld met een kreupele verdediging.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je bent nu bij Feyenoord blijkbaar al een ''echte'' als je gewoon gezond verstand gebruikt en niet achter elk salarisstrookje aanlopt dat je wordt voorgehouden.
Vooral toen Vlaar zelf aangaf dat hij de knoop ging doorhakken omdat dat beter voor hem en Feyenoord zou zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:13 schreef TheGreatHooD het volgende:
Mooi man, Vlaar blijft nog een jaar of twee en wordt een held. Juist in deze tijden kan je veel voor de club betekenen. Het feit dat hij niet zo blijft draaien als 2 'echte' clubjongens zegt genoeg over Vlaar. of over die 2![]()
Dit topic nog komt de duivel even bij Feyenoord langs, Been eruit
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 19:18:35#Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum, collega @thijsslegers volgt de ontwikkelingen vanuit Eindhoven reageer retweet
Tuurlijk daarom is het eigenlijk al zo goed als zeker dat Wijnaldum weggaat evenals Fer. Beter kunnen we voor die 2 minstens 12 miljoen vangen. Haal je voor hooguit 3 miljoen een Schone en een Vormer en je gaat er zelfs op vooruitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vooral toen Vlaar zelf aangaf dat hij de knoop ging doorhakken omdat dat beter voor hem en Feyenoord zou zijn.
Het heeft ook helemaal geen nut om een half jaar (of langer) na te denken over zoiets. Alsof je ineens erachter komt wat je wilt ? Je moet gewoon eens een week goed in gesprek gaan alles aanhoren en dan de dingen op een rijtje zetten en vervolgens de knoop doorhakken. Dat draaien heeft niemand wat aan.
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 19:18:56#Feyenoord en #PSV naderen akkoord over #wijnaldum. In Rotterdam verwachten ze morgen definitief uitsluitsel reageer retweet
Krijgen wij dan Schöne? - Hangt Vlag uit -quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:22 schreef Caland het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 19:18:56#Feyenoord en #PSV naderen akkoord over #wijnaldum. In Rotterdam verwachten ze morgen definitief uitsluitsel reageer retweet
Als investeerders akkoord gaan en Van Geel is snel wel, ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Krijgen wij dan Schöne? - Hangt Vlag uit -
Met welk geld dan? Het geld dat we ontvangen gaat direct naar de schulden, dus we kunnen alleen maar hopen op de VvF.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:21 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Tuurlijk daarom is het eigenlijk al zo goed als zeker dat Wijnaldum weggaat evenals Fer. Beter kunnen we voor die 2 minstens 12 miljoen vangen. Haal je voor hooguit 3 miljoen een Schone en een Vormer en je gaat er zelfs op vooruit
Inderdaad, gaat afgelopen seizoen overtreffen. Ik sla gelijk een pallet aanstekers in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:26 schreef Muto het volgende:
Ik zal hem niet missen. Klootzakje. Spelers die niet graag bij Feyenoord spelen verdienen geen respect, vooral als ze dat respect niet geven richting de club/supporters.
Voor de rest zin in de wedstrijden tegen PSV. Dat wordt nog gekker dan dit jaar.
Waarom niet gewoon huren, ADO haalde met Bulykin toch ook gewoon een topscorer in huis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:27 schreef Stringer het volgende:
Maar toch, geen Luc en Wijnaldum..
Wie gaat in hemelsnaam de doelpunten maken??
Blokland gaf wel aan zolang Fer en Wijnaldum er nog zijn dat er dan niet direct noodzaak is, als Wijnaldum gaat is er wel degelijk noodzaak.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Met welk geld dan? Het geld dat we ontvangen gaat direct naar de schulden, dus we kunnen alleen maar hopen op de VvF.
Daarbij zou ik er ook zeker niet van uit gaan, mochten we spelers gaan halen, dat we zowel Schöne als Vormer gaan halen. Er is alleen salarisruimte, geen geld om spelers te kopen.
Schone is ook nog eens een risicoloze gok, moet je écht altijd doen als dat mogelijk is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Blokland gaf wel aan zolang Fer en Wijnaldum er nog zijn dat er dan niet direct noodzaak is, als Wijnaldum gaat is er wel degelijk noodzaak.
Als Been zo snugger is om hem goed te gebruiken ja...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Schone is ook nog eens een risicoloze gok, moet je écht altijd doen als dat mogelijk is.
4 december, 14:30![]()
quote:Schone zou de opvolger moeten worden als Wijnaldum zal vertrekken, maar is het de type middenvelder die Feyenoord zoekt? Schone houdt ervan om te zwerven over het veld, zowel naar links als naar rechts en wil eigenlijk altijd de bal in de voeten. Een nummer 10 die vaak de bal in de voeten wil is weinig te vinden in het strafschopgebied, dat is op zich niet erg maar dan moet een andere middenvelder of aanvaller aansluiten. Bij NEC paste ze dat zo aan door zonder linksbuiten te voetballen, zo konden Schone en Goossens constant achter Vleminckx aan voetballen en om en om het gat aan de linkerkant induiken.
Mario Been heeft een voorkeur voor een 4-3-3 tactiek met de punt naar voren op het middenveld en buitenspelers die de achterlijn willen op zoeken. Wanneer je een speler als Schone haalt moet je hem wel die vrijheid geven die hij bij NEC ook had. Stel hij komt nummer 10 te voetballen bij Feyenoord, dan kan een tegenstander besluiten om daar een mandekker tegenover te zetten, Schone zal dan makkelijk uit de wedstrijd gespeeld kunnen worden en kan hij niet bewijzen het niveau van Feyenoord aan te kunnen.
Zijn kracht ligt voornamelijk in het herkennen van de ruimtes en daar de bal opvragen om vervolgens andere spelers in staat te stellen om te scoren. Afhankelijk is het dan ook wat voor soort spits hij voor zich heeft, het moet een kaatsende spits zijn die het vooral van goede aanvoer moet hebben. Spitsen als Cisse en Tomasson voldoen niet echt aan deze criteria, het moet een type Dost zijn.
Hij zou perfect kunnen samenspelen met Fer op het middenveld en een controlerende middenvelder. Fer is een speler die over Schone als nummer 10 heen kan gaan, de diepte kan zoeken en graag voor het doel komt. Daar liggen nou juist de kwaliteiten van Schone niet en dan vullen ze elkaar perfect aan maar dan moet Been dit ook zo herkennen en Fer niet als controlerende middenvelder moeten gaan laten spelen. De controlerende middenvelder moet dienend spelen en alle ballen inleveren bij Fer of Schone, El Ahmadi en Leerdam voldoen niet die criteria.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Schone is ook nog eens een risicoloze gok, moet je écht altijd doen als dat mogelijk is.
Tsja, stel dat de investeerders de knip trekken voor Schone en Dost en het rendeert niet dan ligt Been er heel erg snel uit denk ik. Golfvriendje van Pimmetje of niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:39 schreef Stringer het volgende:
[..]
Als Been zo snugger is om hem goed te gebruiken ja...
[..]
Dan is het dus geen gok.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Spuit elf.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef Netsplitter het volgende:
#Feyenoord en PSV naderen een akkoord over de transfer van Wijnaldum, collega @thijsslegers volgt de ontwikkelingen vanuit Eindhoven
About 22 minutes ago
Martijn Krabbendam
Mkrabby
Investering, excuses. Of hij moet direct z'n been breken. Maar dat miljoen verdien je in principe altijd terug.quote:
bron ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:59 schreef Caland het volgende:
Vierjarig contract trouwens voor Wijnaldum, Feyenoord zal er tussen de 4 en 5 miljoen voor krijgen.
Ik vind Wijnaldum technisch gezien juist weer beter dan Janssen, erg sterk aan de bal in de kleine ruimte. Ik denk dat hij moeiteloos mee kan in een voetballend elftal van Rutten, of Adriaanse trouwens. En oog voor de goal, qua moyenne issie veel effectiever dan Eriksen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:10 schreef TC03 het volgende:
Wijnaldum is toch lang niet goed genoeg voor PSV. Kijk eens even naar spelers als Janssen, De Zeeuw of Eriksen. Die zijn allemaal veel beter.Wijnaldum mist intuītie, naar mijn mening.
Ze halen vanavond een zak geld op bij de gemeenteraad. Meteen maar uitgeven dus...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef Merkie het volgende:
Toch bizar dat dat PSV maar miljoenen kan blijven uitgeven terwijl ze financieel aan de grond zaten.
Ach, uitstel van executie. Lijkt veel op onze situatie, sloten met geld uitgeven in de hoop weer aan te haken. Hoop dat ze keihard failliet gaan, dat staatssteunclubje uit Eindhoven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef Merkie het volgende:
Toch bizar dat dat PSV maar miljoenen kan blijven uitgeven terwijl ze financieel aan de grond zaten.
Ze gokken weer inderdaad, als ze dit jaar weer geen CL halen en 3e of lager eindigen hebben ze hun eigen graf gegraven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef Merkie het volgende:
Zou mooi zijn als dat hele plan niet doorgaat. Lekker ¤30 miljoen schuld, weer geen CL halen. En dan naar de JL. Daaag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ze halen vanavond een zak geld op bij de gemeenteraad. Meteen maar uitgeven dus...
Het hele verhaal zit anders in elkaar. Het betreft een zakelijke transactie waar de gemeente Eindhoven fiks van gaat profiteren de komende jaren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef Siyara het volgende:
Te belachelijk voor woorden dat die ratten met overheidssteun nieuwe spelers kunnen kopen. Ik hoop dat Gino gigantisch z'n poot breekt op de eerste training en ze de eerste 2 jaar niks aan hem hebben.
Dat gun ik ze niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat hele plan niet doorgaat. Lekker ¤30 miljoen schuld, weer geen CL halen. En dan naar de JL. Daaag.
Jij werkt op Wall Street of niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het hele verhaal zit anders in elkaar. Het betreft een zakelijke transactie waar de gemeente Eindhoven fiks van gaat profiteren de komende jaren.
Het is geen lening maar een pachtdeal.
Ik weet hoe de deal in elkaar zit, maar alsnog komt het over als compleet oneerlijk dat er gemeenschapsgeld aan besteed gaat worden...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het hele verhaal zit anders in elkaar. Het betreft een zakelijke transactie waar de gemeente Eindhoven fiks van gaat profiteren de komende jaren.
Het is geen lening maar een pachtdeal.
Dat is niet lief.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef Siyara het volgende:
Te belachelijk voor woorden dat die ratten met overheidssteun nieuwe spelers kunnen kopen. Ik hoop dat Gino gigantisch z'n poot breekt op de eerste training en ze de eerste 2 jaar niks aan hem hebben.
Gewoon exact hetzelfde verhaal als onder Verbeek, alleen zijn er nu geen oudjes die zich durven uit te spreken en keren de jonkies zich juist tégen de trainer. Castaignos, Fer, Wijnaldum, Bruins, El Ahmadi. Allemaal konden ze niet door één deur met die koekebakker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:34 schreef Happel het volgende:
Blij dat we daar van af zijn. Nu Fer nog. Heb het echt helemaal met ze gehad.
Maar ben ook wel benieuwd naar de reden van vertek. Zal meer achter zitten, dan alleen een verhoging van salaris en 'betere' club.
Kun je bijdehand gaan lopen doen, maar als wij straks een Nieuwe Kuip willen, denk je dan dat Feyenoord die in eerst instantie gaat betalen of de gemeente Rotterdam?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij werkt op Wall Street of niet?
Nog een subprime hypotheek in de aanbieding?
Ik weet niet of we hier blij mee moeten zijn. Wijnaldum weg betekend Fer ook weg. Het is maar de vraag of de beoogde versterkingen ook willen komen. Dost, Schone, Volmer of Hadouir zullen echt minder enthousiast zijn door de supporters acties en daarom ook wel meer geld te eisen hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:22 schreef Caland het volgende:
Vormer heeft al eerder aangegeven héél erg graag voor Feyenoord uit te willen komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef eight het volgende:
[..]
Ik weet niet of we hier blij mee moeten zijn. Als Wijnaldum weggaat is de kans groot dat Fer ook weg is. Het is maar de vraag of de beoogde versterkingen ook willen komen. Dost, Schone, Volmer of Hadouir zullen echt minder enthousiast zijn door de supporters acties en daarom ook wel meer geld te eisen hebben.
De meeste spelers willen toch bij een club spelen waar de vooruitzichten op weinig gezeik gunstig zijn.
Natuurlijk wel, doe niet zo naīef. Hun zaakwaarnemers zullen dit echt wel als argument opvoeren om het salaris op te krikken. Zo gaat dat met onderhandelingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef Caland het volgende:
Alsof de acties hier enige invloed op hebben, ga toch weg vent
Denk dat je al heel gelukkig moet zijn als er ook maar 1 van die spelers komt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:45 schreef Haringkop het volgende:
Met Vormer, Schone en Dost heb je gewoon een ploeg die top 5 moeten kunnen halen..
* Droomt lekker verder*
Het waren toch maar 100 supportertjes volgens Blokland, waar maken die zaakwaarnemers zich dan zo druk over?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef eight het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, doe niet zo naīef. Hun zaakwaarnemers zullen dit echt wel als argument opvoeren om het salaris op te krikken. Zo gaat dat met onderhandelingen.
Geloof ik niet zoveel van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef eight het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, doe niet zo naīef. Hun zaakwaarnemers zullen dit echt wel als argument opvoeren om het salaris op te krikken. Zo gaat dat met onderhandelingen.
Vertrek van Gini heeft denk ik wel (mede) te maken met de nare ervaringen die hij al dan niet terecht heeft gehad met een deel van de harde kern.quote:
Natuurlijk niet man. Alsof hij ooit is aangevallen of negatief is toegezongen. Denk dat het alles te maken heeft met de huidige trainer en de samenstelling van de selectie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vertrek van Gini heeft denk ik wel (mede) te maken met de nare ervaringen die hij al dan niet terecht heeft gehad met een deel van de harde kern.
Voor spelers die al jaren de wens hebben om bij Feijenoord te spelen zal het misschien niets uitmaken. Maar spelers als Dost, die het niets uitmaken bij wel topclub ze spelen, hebben echt wel iets te eisen. Als je dan als club daar niet in meegaat gaat het feestje niet door.quote:
Gelukkig maar, want die hoeven we ook niet te hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef eight het volgende:
[..]
Voor spelers die al jaren de wens hebben om bij Feijenoord te spelen zal het misschien niets uitmaken. Maar spelers als Dost, die het niets uitmaken bij wel topclub ze spelen, hebben echt wel iets te eisen. Als je dan als club daar niet in meegaat gaat het feestje niet door.
Achja op de dag dat bekend werd dat de supporters het vertrouwen opzeiden in het huidige bestuur, gaf Vlaar aan zijn contract te gaan verlengen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat ik zeker weet is dat dit gezeik niet bevorderlijk is voor de lopende onderhandelingen.
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man. Alsof hij ooit is aangevallen of negatief is toegezongen. Denk dat het alles te maken heeft met de huidige trainer en de samenstelling van de selectie.
Hij weet ook wel dat Fer weggaat, wat blijft er dan nog over?
Als je daar niet tegenkan is het inderdaad ook wel verstandig om naar die lampies te gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja.
Hij moest volgens die VG zelfs zijn excuus maken aan de fans.
En het door 100 man toegezongen worden met "Werken voor je kankergeld",het tegenhouden van de spelersbus etc zullen ook niet bepaald prettige ervaringen zijn voor een ventje van 18/19/20.
In het interview in de VI onlangs was hij toch minder te spreken over de harde kern.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man. Alsof hij ooit is aangevallen of negatief is toegezongen. Denk dat het alles te maken heeft met de huidige trainer en de samenstelling van de selectie.
Hij weet ook wel dat Fer weggaat, wat blijft er dan nog over?
Dat gaat dan nog zwaar worden voor die jongen bij PSV, daar fluiten ze al als het na 5 min. nog steeds 0-0 staat tegen een Grunn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja.
Hij moest volgens die VG zelfs zijn excuus maken aan de fans.
En het door 100 man toegezongen worden met "Werken voor je kankergeld",het tegenhouden van de spelersbus etc zullen ook niet bepaald prettige ervaringen zijn voor een ventje van 18/19/20.
Heb ik anders nooit iets over gelezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef eight het volgende:
[..]
In het interview in de VI onlangs was hij toch minder te spreken over de harde kern.
Bron?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef eight het volgende:
[..]
In het interview in de VI onlangs was hij toch minder te spreken over de harde kern.
Tja als je er zo over denkt is Gini niet de enige die bij PSV past...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef Caland het volgende:
Als je daar niet tegenkan is het inderdaad ook wel verstandig om naar die lampies te gaan.
Is toch anders Het Legioen of die Lampies he. Die fluiten wat en gaan daarna morrend naar huis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat gaat dan nog zwaar worden voor die jongen bij PSV, daar fluiten ze al als het na 5 min. nog steeds 0-0 staat tegen een Grunn.
Hij vond het al gek dat supporters floten na een nederlaag in de Kuip tegen De Graafschap.
Nope, als hij zich gewoon had uitgesproken aan het begin vd zomerstop , was er niets aan de hand geweest...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is toch anders Het Legioen of die Lampies he. Die fluiten wat en gaan daarna morrend naar huis.
Echt op zo'n agressieve manier benaderd worden zal daar denk ik minder snel gebeuren.
Hij vond het trouwens ook gek dat de mensen op de banken stonden na die 10-0 in de thuiswedstrijd tegen VVV. Hij had verwacht dat ze uitgefloten zouden worden of zo.
Begrijpt er sowieso weinig van die jongen.
Neemt niet weg dat dat soort zaken zijn eventuele keuze echt wel beīnvloed hebben.
Bron?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef eight het volgende:
[..]
Als hij morgen besluit bij te tekenen en de eerste 2 wedstrijden speelt hij de sterren van de hemel hebben ze hem zo weer vergeven hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Nope, als hij zich gewoon had uitgesproken aan het begin vd zomerstop , was er niets aan de hand geweest...
nu hebben ze elke keer maar aangegeven nog te twijfelen en de keuze zo moeilijk te vinden..
well, no way back now..
als ze niet weggaan is de relatie met de supporters zowiezo naar de klote..
denk dat dat wel meevalt hoor..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als hij morgen besluit bij te tekenen en de eerste 2 wedstrijden speelt hij de sterren van de hemel hebben ze hem zo weer vergeven hoor. Denk je van niet?
En verhuizen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef napoleonfour het volgende:
Leuk voor de oma van gini, moet ze naar eindhoven en naar alkmaar.
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 28-06-2011 om 20:59:44Zowel #Strootman als #Mertens en #wijnaldum kregen weken geleden al v #PSV te horen dat PSV ze alle3 wilde halen. #daadkracht reageer retweet
quote:
quote:
Geweldig nieuws als het transfer-gerucht klopt trouwens. Met Van Geel aan het roer heb ik er wel vertrouwen in dat Schöne gehaald gaat worden. Van Geel heeft zich eerder al positief uitgelaten over Schöne toch en gezegd dat het een versterking voor Feyenoord zou zijn? Dat meen ik me althans te herinneren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef eight het volgende:
[..]
Alleen Utrecht heeft zojuist 14 miljoen gevangen en die gaan uiteraard ook achter Schone aan. Lijkt me dus een gelopen zaak, helaas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geweldig nieuws als het transfer-gerucht klopt trouwens. Met Van Geel aan het roer heb ik er wel vertrouwen in dat Schöne gehaald gaat worden. Van Geel heeft zich eerder al positief uitgelaten over Schöne toch en gezegd dat het een versterking voor Feyenoord zou zijn? Dat meen ik me althans te herinneren.
Nu te hopen dat er gauw spijkers met koppen worden geslagen.
Gelukkig wil de speler in kwestie graag naar Feyenoord..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen Utrecht heeft zojuist 14 miljoen gevangen en die gaan uiteraard ook achter Schone aan. Lijkt me dus ook een gelopen zaak, helaas.
Volgens mij is het nog de enige speler in Nederland die graag onder Been wilt voetballen, ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:21 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Gelukkig wil de speler in kwestie graag naar Feyenoord..
wie weet..
zelfs onder Been !quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog de enige speler in Nederland die graag onder Been wilt voetballen, ja.
hahahahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry, ik was even in de war met mama Bruins.
Gast...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef Siyara het volgende:
Van Geel heeft zich positief over hem uitgelaten, is relatief voor een schijntje op te halen. Maar inderdaad, als Utrecht komt kan je ernaar fluiten. Maar hopen dat die voor Roorda gaan, ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef Happel het volgende:
Hoe komt iedereen bij de illussie dat we Schöne wel even gaan halen? Die vertrekt gewoon naar Utrecht, zodra daar de kans voor bestaat.
Ik denk dat je er nog van zal staan te kijken hoe hij zich in een degelijk elftal gaat ontwikkelen. Denk dat hij beter naar Twente kan gaan als hij dan toch zo nodig weg moet. PSV is op dit moment bijna net zo dramatisch qua selectie als Feyenoord.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:29 schreef voice-over het volgende:
Gelukkig gaat Wijnaldum weg. Voor 5 mln. nog wel.
Ik heb nooit wat in die gozert gezien. Een druistig, enthousiast voetballertje ...... maar als een kip zonder kop voetballend. Van die 5 mln. gaat ca. 3,5 mln. in de schuldenpot.
Die schijnt onder te tafel door al rond te zijn met Twente. Nu de clubs nog.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:29 schreef voice-over het volgende:
Hopelijk blijft Fer maar ik ben bang van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |