Danic, als je dan toch de tummytub vult, dan kan je haar er net zo goed daar in baden. Of anders douchen mbv dit zitje, ideaal:
![n_2799758_001.jpg]()
(ik heb em van prenatal)
En je kan gaan smeren met bepanthen, maar je kan olie in het badje doen, ik heb nu hypoallergene van natusan, werkt prima. En als je dan toch gaat smeren, goedkope creme van de apotheek, cetomacrogol, werkt ook prima.
En verder, ik zou ook nog even niets om een ritme geven, doe waar je je goed bij voelt.
Wat ik me nog wel afvroeg, hoe zwaar is ze nu? Misschien wil ze we grotere flessen en dan minder vaak.
Over goed voelen gesproken, ik ben tevreden over de eerste dag met baby en dreumes samen en alleen thuis. Je krijgt gewoon niets gedaan, maar tja, daar had ik me op ingesteld. Vond het al heel wat dat ik met beide jongens naar de apotheek en de AH gewandeld was zonder drama. Vanmiddag wilde Tienus niet alleen slapen, alleen op mij. Dus die heb ik in de doek geknoopt en ik ben gaan strijken. Geen succes overigens, mijn tricot doek was echt te warm.
Stuitjeproblemen na de bevalling komen me bekend voor, inderdaad naar de fysio er mee. Ik ben langzaam alle bekkenondersteuning aan het afbouwen en ik mag niet klagen. Sowieso mag ik eigenlijk niet klagen, ook geestelijk niet, het valt me enorm mee tov de vorige keer. Al vind ik het wel erg jammer om nu te beseffen dat ik Tienus al zo veel meer geknuffeld heb dan Driekus in die eerste tijd.
Mrien, is Jelle echt al zo oud? Nee toch?! Mooi manneke!
F_R fijn dat alles goed gaat! Raar idee vind ik het wel dat mijn manneke nu ongeveer een kilo zwaarder is dan jouw meisje terwijl we ongeveer gelijk uitgerekend waren.
En sorry, de rest ben ik kwijt...