Lopend? Fietsend? Auto? Trein? Bus?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:04 schreef Plasterk het volgende:
Ik heb serieus 2,5 uur over Arnhem-Nijmegen gedaan vanochtend.
Ik vermoed dat iemand wil duidelijk maken dat ie z'n propedeuse heeft gehaald. Wel jammer dat AMDB daarin helemaal vergeten wordt, die is f*cking afgestudeerd!quote:
Da's mooi kut hè, 7 kilometer voor de Waalbrugquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:04 schreef Plasterk het volgende:
Je bent gaan lopen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:04 schreef Plasterk het volgende:
Ik hoop dat jullie niet in een storm terecht komen! Veel suc6 met verhuizen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Gefeliciteerd beide
Over een half uurtje gaan we richting boot vanuit Den Haag, hopelijk houden we het een beetje hagelvrij
Kostte 50 cent maar de gemaakte foto's zijn onbetaalbaar!quote:
Niet te doen op mn kamer... zit in mn zwembroekquote:
Alweer? Zat je daar gisteren niet ook al? Heb je een stoeltje en een parasol in de hal gezet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:06 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Niet te doen op mn kamer... zit in mn zwembroek... zo maar eens even naar het USC daar hebben ze teminste airco.
Ja zoietsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alweer? Zat je daar gisteren niet ook al? Heb je een stoeltje en een parasol in de hal gezet?
Goed idee, ik ga morgen ofzo ook maar daar zittenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:14 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ja zoietsMaar daar is het teminste nog uit te houden.
Heb ik weggetoverdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:47 schreef Californium het volgende:
Het zou gaan regenenWaar is de regen en de koelte....
Heb jij een kamer in het mortuarium dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:06 schreef Rituals het volgende:
Ik vind het prima uit te houden zo, heb zelfs een lange broek aan gedaan omdat het wat fris was op m'n kamer, maar ben toch wel benieuwd naar het weer zo rond 10 uur
. Zolang het morgen maar weer droog is.
Maak eens een afspraak bij de huisartsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:06 schreef Rituals het volgende:
Ik vind het prima uit te houden zo, heb zelfs een lange broek aan gedaan omdat het wat fris was op m'n kamer, maar ben toch wel benieuwd naar het weer zo rond 10 uur
Wtf, is je normale lichaamstemperatuur 22 graden ofzoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:06 schreef Rituals het volgende:
Zal ik een topic over maken in BraveNewWorld? Lizards nemen Nijmegen over?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wtf, is je normale lichaamstemperatuur 22 graden ofzo
Haha ik wilde net zeggen, ik zit zowat doodstil en het stroomt langs m'n gezichtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:34 schreef Californium het volgende:
Wtf... Ik zweet hier al weg zonder iets te doen...Dat in combinatie met het feit dat ik vannacht niet goed heb geslapen (misschien 3 uurtjes) ben ik echt heel erg labiel
Ik ging al schelden toen ik mijn laptop niet in 1 keer fatsoenlijk in mijn laptoptas kreeg
Nu gelukkig eventjes bijgeslapen
* De_Kardinaal haar los doetquote:
Tip: Gooi je deuren en ramen open om het nog even goed door te laten waaien. Is altijd een goede luchtstroom naar de hal toequote:
Goeie! Ik vind het helemaal niet warm hier, maar wat frisse lucht kan nooit kwaad natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef Swine het volgende:
[..]
Tip: Gooi je deuren en ramen open om het nog even goed door te laten waaien. Is altijd een goede luchtstroom naar de hal toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |