Ik vind dat best een lekker trackjequote:Op donderdag 30 juni 2011 11:43 schreef 16meter het volgende:
"shake ya house like a mothafuckin' earthquake"
Die wc eend moet je ff uitleggenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
[..]Wij van Wc eend......
Maar voor de rest een heel net verslagleest lekker weg
Ik heb er eerlijk gezegd weinig van gemerkt. Ik heb sowieso weinig van MC's gemerkt/gehoord eigenlijk, dus heb me er ook niet aan gestoordquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:51 schreef T_Killer het volgende:
Wij van WC eend adviseren WC eend was de slogan altijd.
Leuk verslag wederom, hoe is het trouwens bevallen dat Villain, DV8 en Ruffian niet een vaste stage hadden maar afwisselden?
Haha oke, ja ach zon geintje moet kunnen tochquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:51 schreef T_Killer het volgende:
Wij van WC eend adviseren WC eend was de slogan altijd.
Leuk verslag wederom, hoe is het trouwens bevallen dat Villain, DV8 en Ruffian niet een vaste stage hadden maar afwisselden?
Hmm... Die heb ik op Defqon helemaal niet gehoord, bedenk ik me nuquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik was deze eigenlijk alweer vergeten:
Maar is toch wel een lekker plaatje nu de zomer begonnen is.
haha Jeff, wat een pannekoek iddquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:05 schreef 16meter het volgende:
Bij Purple stond een goede MC, bijna niet gehoord die kerel.
Heb je die MIDI-controller nou gekocht? Vet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Normaal als ik een mix luister heb ik best een goed idee van: nu starten... nu dit stukje laten horen... nu dat...
Maar nu ik het zelf moet doen begrijp ik er helemaal niks vanalleen het beatmatchen al...
even oefenen
Sterkte!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Normaal als ik een mix luister heb ik best een goed idee van: nu starten... nu dit stukje laten horen... nu dat...
Maar nu ik het zelf moet doen begrijp ik er helemaal niks vanalleen het beatmatchen al...
even oefenen
Vraagje, ik zie dj's vaak iedere beat op de cue knop rammen maar ik zie het nut daarvan niet echt?quote:
Na een paar keer drukken zit je dan in het goede ritme inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vraagje, ik zie dj's vaak iedere beat op de cue knop rammen maar ik zie het nut daarvan niet echt?Doen ze dat gewoon om bij de laatste keer drukken nauwkeuriger te zijn?
Heb hem nauwelijks wat horen zeggen toen ik er stond, prima dus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha Jeff, wat een pannekoek iddhet zou echt hilarisch zijn als iemand bij zou houden wat hij heel de dag voor engels onzin rijmpjes heeft "gespit"
Vind het een prima plaat en met een zonnetje aan de hemel eigenlijk best relaxt. Zit goed in elkaar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef Krulliewullie het volgende:
YESS!!!! Weer wat nieuws van onze grote helden!!
Vind em saai en mat, maar in ieder geval niet irritant zoals de meeste nieuwe Showtek plaatjes
2 seconden geluisterd, daarna weggekliktquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef Krulliewullie het volgende:
Vind em saai en mat, maar in ieder geval niet irritant zoals de meeste nieuwe Showtek plaatjes
Muziek beoordeel ik altijd gewoon als muziek, ben niet zo van de genresquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:09 schreef InGebruik het volgende:
Je moet er wel bij bedenken dat het geen hardstyle meer is, zo zien de gebroeders zelf het ook niet meer. Moet ook wel zeggen dat dat een heel eind scheelt in mening, voor een hardstyle plaat was dit niet zo veel geweest.
Als TMF er nog was waren ze binnen, die jongensquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef Krulliewullie het volgende:
waar luister je die dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:11 schreef eQuaL het volgende:
dacht ik nog ff naar de Top 500 (was bij nr 29) luisteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |