Zijn balletje gehakt is ook werelds. Met een heel groot uitje in blokjes gesneden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:01 schreef zodiakk het volgende:
Verdomme geen bakolie, maar lekkere olie!
Ik ben eerst meerdere jaren in Rotterdam geweest, de laatste jaren in Den Haag. Oh, en ook nog eens in Amsterdam. Hoe dan ook, Den Haag is gewoon gezellig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:01 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ja, die Pepijn Gunneweg heeft wel een bekende kop. Ik heb de Parade in Rotterdam gemist en ik ben nog nooit in Den Haag geweest. Wat voor volk komt er? Linksdraaiende elite die 'ludiek' gaan protesteren tegen de bezuinigingen? Zoja, dan kom ik niet.
Bij de Parade in Rotterdam zijn er volgens mij ook veel hipsters aanwezig met gekke hoedjes en Wayfarers op. Dixielandtypes zie je wat minder, maar wel de proletenchic van Rotterdam met zongebruinde koppen en glazige, zelfvoldane blikken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:30 schreef Ringo het volgende:
Den Haag heeft de beste locatie (Westbroekpark), Rotterdam en Utrecht vind ik een beetje weggemoffeld in de stad. Amsterdam ken ik niet, maar daar is het ook in een park dus vast oké.
Linksdraaiende elite is in groten getale aanwezig, hongerig naar rosétheater; gelukkig heb ik ze niet 'ludiek' zien protesteren. Alsof er niks aan de hand is. In Den Haag lopen ook nog wel wat dixielandtypes rond, zo van een Rabonetwerkborrel geplukt. Ik heb één meisje met een hoofddoek gezien.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:49 schreef broer het volgende:
"Dit topic heeft 13 volgers die niet gereageerd hebben."
Dat lijkt me wel een record, toch?
KLM Houthakkersjasjesquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:08 schreef Gellius het volgende:
Je weet welke ik bedoel? Met zo'n gespje op de rug?
Wel blijven zitten tijdens het applaudisseren hè.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:37 schreef Lienekien het volgende:
Wij gaan trouwens hiernaartoe in onze vakantie:
toneelstuk
When in Rome... We wachten wel even af wat het publiek daar doet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wel blijven zitten tijdens het applaudisseren hè.
Ah Stratford-upon-Avon. Begin mei ben ik er ook geweest en het viel mee. Het werd nl. door iedereen afgeraden aangezien het een enorm drukke toeristenval zou zijn. Dat viel gelukkig heel erg mee in het voorseizoen: het was best leuk. Geen toneelstuk gezien helaas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:37 schreef Lienekien het volgende:
Wij gaan trouwens hiernaartoe in onze vakantie:
toneelstuk
Wij gaan binnenkort, dus hoogseizoen en dan valt het vast niet mee. Maar goed, we zijn het een beetje gewend. Vorig jaar Bath, bijvoorbeeld. Daar struikelde je ook over de toeristen. Soms wel handig, dan sjouw je er gewoon achteraan en kom je vanzelf bij de Royal Crescent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ah Stratford-upon-Avon. Begin mei ben ik er ook geweest en het viel mee. Het werd nl. door iedereen afgeraden aangezien het een enorm drukke toeristenval zou zijn. Dat viel gelukkig heel erg mee in het voorseizoen: het was best leuk. Geen toneelstuk gezien helaas.
Wel het geboortehuis van Shakespeare waarin hij niet geboren is, maar wel heeft gewoond. Althans in het huis ernaast. Ook bijzonder.
Dat is ook prachtig. Voor een permanente vakantie: http://www.globrix.com/property/buy/ba1/royal-crescentquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij gaan binnenkort, dus hoogseizoen en dan valt het vast niet mee. Maar goed, we zijn het een beetje gewend. Vorig jaar Bath, bijvoorbeeld. Daar struikelde je ook over de toeristen. Soms wel handig, dan sjouw je er gewoon achteraan en kom je vanzelf bij de Royal Crescent.![]()
Ik vond die basement flats zo leuk om bij naar beneden/binnen te gluren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat is ook prachtig. Voor een permanente vakantie: http://www.globrix.com/property/buy/ba1/royal-crescent
Kleve? Woon je daar in de buurt dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:07 schreef Frollo het volgende:
Wij zijn gisteren naar het pasgeboren zeehondje wezen kijken in Tiergarten Kleve.
Nijmegen is half Duitsquote:Op maandag 11 juli 2011 15:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Kleve? Woon je daar in de buurt dan?
Half uurtje rijden.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Kleve? Woon je daar in de buurt dan?
Heb jij gewisseld qua papadag?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:33 schreef Gellius het volgende:
Grmbl. De baby is ten tweede male vandaag wakker geboord door de bouwvakkers.
Ik zag het, Nijmegen. Ik kom uit Zevenaar. Aangenaam.quote:
Ik denk wel eens, in Rio is het dag en nacht herrie op straat en alle ramen staan open. Blijkbaar went een baby daar snel aan.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:41 schreef Gellius het volgende:
Ik zal hoogstpersoonlijk een boor opsturen naar Afrika, AR.
Aangenaam.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik zag het, Nijmegen. Ik kom uit Zevenaar. Aangenaam.
Dat klinkt goed, Gellius. Mijn spinaziestamppot kwam uit de bedrijfskantine. Ik had er zelf iets beters van gemaakt.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:11 schreef Gellius het volgende:
Visstoofpotje, Ringo. Met aardappelpuree.
Kan jij slapen als er geboord wordt?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik denk wel eens, in Rio is het dag en nacht herrie op straat en alle ramen staan open. Blijkbaar went een baby daar snel aan.
Misschien als ik een baby (m/v) heb dat ik het (m/v) eerst een paar weken in Rio laat, en dat het (m/v) dan hier altijd kan slapen, ook met bouwvakkers.
Nee, ik moet rust hebben, en geen licht. Maar ik ben dan ook niet in Rio de Janeiro opgegroeid.quote:
Het is een teken dat je je ziel moet verkopen om beter te spelen, dat is toch duidelijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:16 schreef JAM het volgende:
Dat geile schaaktoernooi in Leiden, ik ben het grandioos aan het verprutsen. Ik heb nu al vier partijen cadeau gegeven, wat mij op een TPR (TOURNAMENT PERFORMANCE RATING) van 666 heeft gebracht. Dat is a) belachelijk laag en b) een beetje eng.
Hallo, íemand moet vlees verbouwen voor al die stinkkoters!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:52 schreef Gellius het volgende:
Soms vraag ik me af waarom we nog mensen zonder kinderen überhaupt aan het woord laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |