Ja, die Pepijn Gunneweg heeft wel een bekende kop. Ik heb de Parade in Rotterdam gemist en ik ben nog nooit in Den Haag geweest. Wat voor volk komt er? Linksdraaiende elite die 'ludiek' gaan protesteren tegen de bezuinigingen? Zoja, dan kom ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ashton Brothers is een cabaret/acrobatiek groep. Ik vind het bijzonder grappig.
Misschien ken je Pepijn Gunneweg wel. Dat is de bekendste van de groep. Die jongen van "Het waren twee fantastische dagen." zit er ook bij.
Zijn balletje gehakt is ook werelds. Met een heel groot uitje in blokjes gesneden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:01 schreef zodiakk het volgende:
Verdomme geen bakolie, maar lekkere olie!
Ik ben eerst meerdere jaren in Rotterdam geweest, de laatste jaren in Den Haag. Oh, en ook nog eens in Amsterdam. Hoe dan ook, Den Haag is gewoon gezellig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:01 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ja, die Pepijn Gunneweg heeft wel een bekende kop. Ik heb de Parade in Rotterdam gemist en ik ben nog nooit in Den Haag geweest. Wat voor volk komt er? Linksdraaiende elite die 'ludiek' gaan protesteren tegen de bezuinigingen? Zoja, dan kom ik niet.
Bij de Parade in Rotterdam zijn er volgens mij ook veel hipsters aanwezig met gekke hoedjes en Wayfarers op. Dixielandtypes zie je wat minder, maar wel de proletenchic van Rotterdam met zongebruinde koppen en glazige, zelfvoldane blikken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:30 schreef Ringo het volgende:
Den Haag heeft de beste locatie (Westbroekpark), Rotterdam en Utrecht vind ik een beetje weggemoffeld in de stad. Amsterdam ken ik niet, maar daar is het ook in een park dus vast oké.
Linksdraaiende elite is in groten getale aanwezig, hongerig naar rosétheater; gelukkig heb ik ze niet 'ludiek' zien protesteren. Alsof er niks aan de hand is. In Den Haag lopen ook nog wel wat dixielandtypes rond, zo van een Rabonetwerkborrel geplukt. Ik heb één meisje met een hoofddoek gezien.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:49 schreef broer het volgende:
"Dit topic heeft 13 volgers die niet gereageerd hebben."
Dat lijkt me wel een record, toch?
KLM Houthakkersjasjesquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:08 schreef Gellius het volgende:
Je weet welke ik bedoel? Met zo'n gespje op de rug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |