Allemaal weer voorbij. En volgens buienradar is het helemaal klaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Gouda miezert het en het is zwaarbewolkt.
tegenwoordig kan je ook uren vooruit kijken had ik begrepenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Check de topic. Dit is een voorafje, hoofdgerecht wordt tweede helft van de middag geserveerd.
Ja, daar klopt dus meestal geen ene reet van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef dewshine het volgende:
[..]
tegenwoordig kan je ook uren vooruit kijken had ik begrepen
laten we gewoon hopen van wel:Dquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, daar klopt dus meestal geen ene reet van.
Die is idd erg gaaf!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:44 schreef Burnie88 het volgende:
In Rotterdam was er een dikke shelfcloud.
Keer of 25..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat het VANMIDDAG en VANAVOND pas echt los kan gaan?
Die radar loopt tot 11:30...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef Mercer het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Volgens meteox gaat er vrij weinig gebeuren vandaag.
Dit was het dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef Mercer het volgende:
Dan nog zit er niks achter he?quote:
quote:
Buien zullen pas eind van de middag weer ontstaan. We krijgen niet zoals normaal gesproken een front vanuit Frankrijk, maar een complex wat door warmte/kou ergens boven noord-frankrijk/belgie opeens omhoog plopt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef Mercer het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef Mercer het volgende:
poefquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:53 schreef horned_reaper het volgende:
[..]Serieus!!!!!!!!
Wat denken jullie dat de regel is? Dan buien in spanje gemaakt moeten worden en anders never nooit in Nederland kunnen komen ofzo?
De buien waar de op wachten ontstaan pas aan het eind van de middag / begin van de avond boven Nederland en Belgisch grondgebied.
Nogmaals: Deze buien ONTSTAAN!!! pas tegen de avond boven België en Nederland.
En hoe kan jij dat voorspellen dan? Er is helemaal niets te zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:53 schreef horned_reaper het volgende:
[..]Serieus!!!!!!!!
Wat denken jullie dat de regel is? Dan buien in spanje gemaakt moeten worden en anders never nooit in Nederland kunnen komen ofzo?
De buien waar de op wachten ontstaan pas aan het eind van de middag / begin van de avond boven Nederland en Belgisch grondgebied.
Jah zeker en jij kunt dat weten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
HET MOET NOG ONTSTAAN.
Jezus, wat een pipo's zijn er hier
gewoon beiden, je bent toch schizofreen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:55 schreef horned_reaper het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of moet huilen om de reactie hier....![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:53 schreef horned_reaper het volgende:
[..]Serieus!!!!!!!!
Iets met Meteorologie enzo.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:54 schreef Staal het volgende:
[..]
En hoe kan jij dat voorspellen dan? Er is helemaal niets te zien.
vergeet je regenpak niet;)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:56 schreef danos het volgende:
Ik geloof er niks meer van, lekker naar het strand zo.
Wat ben jij toch ook een fucking heerlijke troll.quote:
Lekker zonnig ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:55 schreef Burnie88 het volgende:
Deze jongen gaat zijn fotocamera maar eens van stal halen als ik zo naar die prachtige wolken kijk hierboven in dit topic.
Wanneer komen de buien? Ik zie niks op de radar![]()
![]()
![]()
Perfecte ingrediënten! Superbenauwd, hoge luchtvochtigheid, laat maar komen!
Ach, van de overheid kun je niks verwachten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef drvc het volgende:
Ik vind dat de overheid meer extreme weren moet gaan stimuleren
Echt welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:56 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Iets met Meteorologie enzo.....
Als de parameters boven een bepaald gebied correct staan worden daar nu eenmaal buien uit geboren! Die dingen hoeven niet al bestaan.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Echt, ik hoop dat je hele dak in elkaar tieft door hagelstenen vanavond.
Zo leuk om jou op de kast te jagen. Er is niet veel voor nodig ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Echt, ik hoop dat je hele dak in elkaar tieft door hagelstenen vanavond.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
Echt wel. Er zijn gewoon iets van 1000 buien die continu de hele wereld overvliegen en soms NL aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |