Nee, je hebt gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben benieuwd wat er allemaal fout gaat als die patch komt! Hoeveel mensen kunnen niet inloggen, hoeveel lag en bugs in de nieuwe raidinstance, hoeveel DC's!![]()
Of ben ik nu heel erg aan het doemdenken!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb boots verkocht voor 3-4k per stuk maandje geleden was betere besteding dan afwachten
Ik was/ben altijd te lui om dat ook te gaan doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Vorige week nog cloth boots op AH verkocht voor 6K en ook nog binnen een half uurDacht die verkoop ik nooit voor zoveel
content van 4.2?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:39 schreef Chau het volgende:
Normal mode is ook al weer gecleared in 5 en half uur door vodka
/edit/
Enigma was nog sneller
Mja, meestal is het juist een uurtje langer (als we geluk hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Soms.....heel soms, dan kan de boel een uurtje eerder al klaar zijn. Maar die kans is bij Blizzard gewoon heel, heel, heel erg klein!![]()
Heb het nu één keer geprobeerd na het downloaden en ga nu gewoon even boodschappen doen!
En dat is het irritante van de hele zaak, ik ben hiervan op de hoogte.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:46 schreef lifeblind het volgende:
Er was toch al bekend dat heel europa offline zou zijn tot 11:00? Als ik nu achter m'n PC thuis zou zitten zou ik niet eens gaan proberen om in te gaan loggen nu, pas na 11:00 dan in ieder geval.
ik zit dan ook niet thuisquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:46 schreef lifeblind het volgende:
Er was toch al bekend dat heel europa offline zou zijn tot 11:00? Als ik nu achter m'n PC thuis zou zitten zou ik niet eens gaan proberen om in te gaan loggen nu, pas na 11:00 dan in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |