Ja, ik ook al. Helaas de roll op de mount verloren met 1 puntquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
Okay het kan dus wel. Net ZA timed gehaald in pug van dungeonfinder
.
Verloor de roll op de mount helaasquote:
Hebben ze hem afgenomen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:12 schreef Chau het volgende:
Hehe, die van Stars is weer terug genomen door Blizzard dacht ik te lezen laatst. Omdat ze faction change hebben gedaan.
Testen is limited dus kan je niet maanden wipen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ja inderdaad, dat soort pro guilds aan altijd binnen een week maximaal door de content omdat ze op de PTR al maanden hebben gewiped.
Normale guilds doen er iets langer over. Maar ik heb nog steeds wel het gevoel dat men snel door de content heen is.
Vliegen is te easy je moet er wel wat voor doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:38 schreef pl4kkie het volgende:
Net voor het eerst in dat nieuwe daily gebied. Wat me gelijk opviel is dat je er niet kan vliegener een sanctuary is, en ik telkens een dc krijg als ik van zone wissel
Dat bedoel ik. Vindt het leuker dat er zo ook weer pvp action uitgelokt wordt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vliegen is te easy je moet er wel wat voor doen
Je bedoeld pvp geared mensen die pve geared mensen sneaky ganken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Vindt het leuker dat er zo ook weer pvp action uitgelokt wordt.
Ik zit op een pve server dus dat valt meequote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Vindt het leuker dat er zo ook weer pvp action uitgelokt wordt.
Testen is idd maar steeds een paar uur en dan 1 of 2 bosses max (en als je de boss dan nog niet dood hebt: jammer dan). Daarbij is het alleen op normal mode.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:36 schreef Friday12 het volgende:
Testen is limited dus kan je niet maanden wipen...
Is maar beter ook. Was wel een brilliante move om dit tedoen xDquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:19 schreef Chau het volgende:
Blizzard heeft hc's al gelocked zodat niemand er mee kan beginnen, en de loot drops in firelands zijn ook generfed.
Ik was juist helemaal niet onder de indruk van die trinket. Heeft helemaal geen avoidance. Alleen Stam en een 20k self heal elke minuut.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:08 schreef pl4kkie het volgende:
druid tanking is best wel lame geworden nu. Moet nu eerst als een gek lacerate spammend op elk target voordat ik een beetje aoe agro kan houden -.-
Heb net een zieke trinket gekocht http://www.wowhead.com/item=68915
Er word ook op hc getest op de ptrquote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Testen is idd maar steeds een paar uur en dan 1 of 2 bosses max (en als je de boss dan nog niet dood hebt: jammer dan). Daarbij is het alleen op normal mode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |