Is maar beter ook. Was wel een brilliante move om dit tedoen xDquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:19 schreef Chau het volgende:
Blizzard heeft hc's al gelocked zodat niemand er mee kan beginnen, en de loot drops in firelands zijn ook generfed.
Ik was juist helemaal niet onder de indruk van die trinket. Heeft helemaal geen avoidance. Alleen Stam en een 20k self heal elke minuut.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:08 schreef pl4kkie het volgende:
druid tanking is best wel lame geworden nu. Moet nu eerst als een gek lacerate spammend op elk target voordat ik een beetje aoe agro kan houden -.-
Heb net een zieke trinket gekocht http://www.wowhead.com/item=68915
Er word ook op hc getest op de ptrquote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Testen is idd maar steeds een paar uur en dan 1 of 2 bosses max (en als je de boss dan nog niet dood hebt: jammer dan). Daarbij is het alleen op normal mode.
Oh, dat heb ik dan niet meegekregenquote:
Ben je gestopt dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:05 schreef Blistering het volgende:
Yep, maar daar ga ik niet aan toegeven
Al 2,5 maand ofzo.quote:
En bevalt 't? Want ik heb nog altijd 0,0 aanleiding of zin om weer te verlengen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik 2 maanden, ben paar dagen geleden weer begonnen
Het is wel ietsje beter maar het is niet veel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
En bevalt 't? Want ik heb nog altijd 0,0 aanleiding of zin om weer te verlengen.
Overtuigendquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het is wel ietsje beter maar het is niet veel.
Brew of the Month crapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Metonae op 02-07-2011 21:46:38 ]Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Ze gaan zo rechtstreeks de lucht in. Ballonnen deden poef! Kinderen zijn te pletter gevallen.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:48 schreef Rikketik het volgende:
Dat kind waarvoor je die ballonnen verzamelt, respawnt die überhaupt wel? Ik vraag me nu echt af waar die ballonnen haar mee naartoe genomen hebben.En Dotty is ook helemaal alleen nu.
Ze is al gerespawned.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:06 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ze gaan zo rechtstreeks de lucht in. Ballonnen deden poef! Kinderen zijn te pletter gevallen.
Ik ben horde. Ze zeiden in de VoH maar ben daar geweest en nix gevonden -.-. In heel og trouwens niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ze is al gerespawned.
@ Pl4kkie: Ik ga er maar vanuit dat je serieus bentCathedral Square in SW, schuin achter dat weeshuis. /target Vin en je vindt d'r zo. Horde weet ik niet.
Volgens Wowpedia staat-ie vóór Orgrimmar. Exacte coördinaten zijn [47.8, 47,6] en hij heet Jaga. Dusss... moet nu lukken toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 10:35 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik ben horde. Ze zeiden in de VoH maar ben daar geweest en nix gevonden -.-. In heel og trouwens niet.
Ik vind eerst zelf uitvogelen toch leukerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:22 schreef Tijntje83 het volgende:
Voor alle achievements moet je naar Wowhead gaan.
Nou ik kan werkelijk nix vinden in og . Binnen en buiten niet. Op wowhead staat dat hij in og staat maar geen quest heeft. Wat is de naam van de begin quest?quote:Op zondag 3 juli 2011 10:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Volgens Wowpedia staat-ie vóór Orgrimmar. Exacte coördinaten zijn [47.8, 47,6] en hij heet Jaga. Dusss... moet nu lukken toch?
Oh en even over iets heel anders: pets lopen zo te zien weer mee met je mount. Echt té irritant.Het idee is wel goed en het is op zich ook niet onaardig uitgevoerd, maar je pet loopt gewoon nét niet hard genoeg. En dan is het als met de uncanny valley: hoe dichter je perfectie benadert, hoe opvallender het is als er iets niet klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |