NOG MAAR EEN PAAR DAAGJESquote:
hENDIG!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:52 schreef Biancavia het volgende:
dAT IS ZODAT JE DE LOSSE HAREN UIT HUN VACHT WEGSTRIJKT, DAN HOEVEN ZE DAT ZELF NIET TE DOEN.
KLOPT, IK HEB AL HEEL WAT POGINGEN OP HET NIPPERTJE KUNNEN VERIJDELEN.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
DAT IS ZODAT JIJ DE INDRUK KRIJGT DAT JE KAT JE LIEF VIND.. WAARNA DIE JE KAN VERMOORDEN IN JE SLAAP!
Jij houdt katten. wAT IS DAAR DE EVOLUTIONAIRE NOODZAAK, OF PRAKTISCH NUT VAN?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:47 schreef Maanvis het volgende:
wAT IS DAAR DE EVOLUTIONAIRE NOODZAAK, OF PRAKTISCH NUT VAN?
Het is net een vriendin maar dan goedkoper. En geen seks. En ze kookt niet. En ze ruimt niet op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:27 schreef Lienekien het volgende:
hET ZIJN GEHAAIDE BEESTEN. wIJ VINDEN HET LEUK OM ZE TE AAIEN EN ZIJ BIEDEN ZICH AAN IN RUIL VOOR KOST EN INWONING.
Bedoel je hiermee dat je 2 vriendinnen hebt waar je van af wilt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is net een vriendin maar dan goedkoper. En geen seks. En ze kookt niet. En ze ruimt niet op.![]()
Ik heb nog 2 katten in de aanbieding bedenk ik net.
1 poes 1 kat. En nee natuurlijk niet, het was retoriek! Ga mijn katjes niet wegdoenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:35 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat je 2 vriendinnen hebt waar je van af wilt?
Jij altijd. Doe je gelijk de kattebak ff verschonen als je er toch bent?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef Lienekien het volgende:
Maar we mogen wel langskomen om ze te aaien?
Heb je geen vriendin die dat doet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Jij altijd. Doe je gelijk de kattebak ff verschonen als je er toch bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |