NOG MAAR EEN PAAR DAAGJESquote:
hENDIG!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:52 schreef Biancavia het volgende:
dAT IS ZODAT JE DE LOSSE HAREN UIT HUN VACHT WEGSTRIJKT, DAN HOEVEN ZE DAT ZELF NIET TE DOEN.
KLOPT, IK HEB AL HEEL WAT POGINGEN OP HET NIPPERTJE KUNNEN VERIJDELEN.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
DAT IS ZODAT JIJ DE INDRUK KRIJGT DAT JE KAT JE LIEF VIND.. WAARNA DIE JE KAN VERMOORDEN IN JE SLAAP!
Jij houdt katten. wAT IS DAAR DE EVOLUTIONAIRE NOODZAAK, OF PRAKTISCH NUT VAN?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:47 schreef Maanvis het volgende:
wAT IS DAAR DE EVOLUTIONAIRE NOODZAAK, OF PRAKTISCH NUT VAN?
Het is net een vriendin maar dan goedkoper. En geen seks. En ze kookt niet. En ze ruimt niet op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:27 schreef Lienekien het volgende:
hET ZIJN GEHAAIDE BEESTEN. wIJ VINDEN HET LEUK OM ZE TE AAIEN EN ZIJ BIEDEN ZICH AAN IN RUIL VOOR KOST EN INWONING.
Bedoel je hiermee dat je 2 vriendinnen hebt waar je van af wilt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is net een vriendin maar dan goedkoper. En geen seks. En ze kookt niet. En ze ruimt niet op.![]()
Ik heb nog 2 katten in de aanbieding bedenk ik net.
1 poes 1 kat. En nee natuurlijk niet, het was retoriek! Ga mijn katjes niet wegdoenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:35 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat je 2 vriendinnen hebt waar je van af wilt?
Jij altijd. Doe je gelijk de kattebak ff verschonen als je er toch bent?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef Lienekien het volgende:
Maar we mogen wel langskomen om ze te aaien?
Heb je geen vriendin die dat doet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Jij altijd. Doe je gelijk de kattebak ff verschonen als je er toch bent?
Nee. Mocht je knap en jong zijn dan mag je blijven.quote:
Het gaat vooral stuk op jong. En gebonden, eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee. Mocht je knap en jong zijn dan mag je blijven.
Vacature. Gezocht. Lekker jong ding, die met plezier kookt, afwast, schoonmaakt. Aangeboden: 2 katten om te aaien.
Ah dat gebonden daar kan ik wel mee leven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat vooral stuk op jong. En gebonden, eigenlijk.
Ik niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ah dat gebonden daar kan ik wel mee leven.
VERZORGEN VAN HET BEESTquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Jij houdt katten. wAT IS DAAR DE EVOLUTIONAIRE NOODZAAK, OF PRAKTISCH NUT VAN?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:34 schreef Harajuku. het volgende:
iK POST HIER ALLEEN EVEN ZODAT IK IN CAPS KAN POSTEN.
HALLO!quote:
WAS HET ELKE DAG MAAR ZOEEN CAPSLOCKDAY VIND IK ERG LEUK11quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
HALLO!
IK KWAM ALLEEN EVEN LANGS OM HALLO TE ZEGGEN!
HALLO!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:09 schreef Cat22 het volgende:
IK WIL WEL ANTWOORD GEVEN OP DE VRAAG IN DE OP MAAR MIJN KATTEN MOETEN NU GEAAID WORDEN.
BETREFFENDE UW SPOILER:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEACHTE HEER / MEVROUW,
NA HET LEZEN VAN UW SPOILER IN BOVENSTAANDE GEQUOTE POST KAN IK NIETS ANDERS CONCLUDEREN DAN DAT U VOLLEDIG GELIJK HEEFT.
CAPS-LOCK IS DE BUILENPEST VAN DE MODERNE TIJD. ZELDEN HEEFT EEN DOOR DE MENS GECREEERDE PLAAG GELEID TOT ZOVEEL AFSTERVENDE ZAADCELLEN
MET VRIENDELIJKE GROET
JUMPAROUND
EEN TROUWE LEZER VAN HET "FOKED OP KIDS! FORUM"Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Waarna jij zeker haar poes een aai geeft?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee. Mocht je knap en jong zijn dan mag je blijven.
Vacature. Gezocht. Lekker jong ding, die met plezier kookt, afwast, schoonmaakt. Aangeboden: 2 katten om te aaien.
En een likjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Waarna jij zeker haar poes een aai geeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |