Het is ook gewoon compleet achterlijk. Het boek gaat uiteraard over kledders die niet willen slapen, maar men is bang dat het kindermishandeling in de hand zou kunnen werkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben atheist. maar ik doe er niets aan hoor!.
Ach, de wereld zit vol debielenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook gewoon compleet achterlijk. Het boek gaat uiteraard over kledders die niet willen slapen, maar men is bang dat het kindermishandeling in de hand zou kunnen werken
Fuck off
Kun je niet zo goed lezen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij je ergert aan mij.
En dat van dezelfde gristenen die tucht op scholen ( met alle uitwassen) invoerden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook gewoon compleet achterlijk. Het boek gaat uiteraard over kledders die niet willen slapen, maar men is bang dat het kindermishandeling in de hand zou kunnen werken
Fuck off
Wordt toch aardig donker hier in osdorp.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Voorlopig nog droog in Amsterdam. Op buienradar lijkt het ergste naar de UK te gaan.
Zit jij in osdorp? Woon je er of werk je er?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wordt toch aardig donker hier in osdorp.
Hou dan ook het probleem waar het ligt, bij jou.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
[..]
Ik kan prima lezen in het Nederlands.
Voorlopig is het nog niets idd, maar wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:47 schreef MissMSX het volgende:
Nou, als dit noodweer was dan moet ik mijn definitie daarvan eens aanpassen
Het echte noodweer moet nog komen geloof ik. En het rommelt nog steeds.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:47 schreef MissMSX het volgende:
Hee! Dat is niet netjes, god gaat die woorden niet lief vinden die je zegt. Naar hell ga je!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fuck off
Hier alleen wat wolkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:47 schreef MissMSX het volgende:
Jongen, doe es even normaal. Als jij moeite met me hebt, reageer dan lekker niet meer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou dan ook het probleem waar het ligt, bij jou.
Werk yup.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zit jij in osdorp? Woon je er of werk je er?
Oh, toch wel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Het echte noodweer moet nog komen geloof ik. En het rommelt nog steeds.
Dan zit je tenminste in een trein.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, toch wel?Zal je zien dat dat gebeurt als ik in de trein zit, that would be just my luck
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorlopig is het nog niets idd, maar wat niet is kan nog komen.
Als ik naar buienradar kijk is het ergste voorlopig voorbij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Als we het nieuws moeten geloven hagelstenen ten grote van bowlingballenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ook, goed mikken God!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:49 schreef Ripley het volgende:
We hebben vanavond de finale van Herrie XXL waarbij Herman in een heli moet. Dus ik hoop dat het meevalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |