Maak maar aan hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat een apart topic effectiever is, money.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
Snap niet day et een poll nodig is, utrecht is het meest logische
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:43 schreef ook_gek het volgende:
Ja maar ik heb geen zin om half NL door te krossen om naar een meeting te gaan
Mooi weer ik zeg scheveningen strand en the crazy piano's
Genoeg leuks te zienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Kan de geeksquad tenminste nog lekkere wijven checken als het tegenvalt
Kom jij ook?quote:
Ah jij hebt ook zo'n moeder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:42 schreef Newbie114 het volgende:
Ik klok weer in.
Ik ga zowieso niet naar een mogelijke meet, 1 omdat ik pas net meedoe en 2 ik mag toch niet weg
Straw is een typisch voorbeeld van advies geven en zelf niet opvolgen.quote:
Haha mijn moeder gamed nog ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah jij hebt ook zo'n moeder.
Deze vent lijkt echt op mij.
Ik zal het er met haar er over hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Kan Heloef via Gerrie aan BNN verkopen
Deelnemers gesponsord met een gratis biertje per bitchslap
Ik hoef mijn eigen advies dan ook niet op te volgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Straw is een typisch voorbeeld van advies geven en zelf niet opvolgen.
Mijn moeder bouwt websites dus tot zo ver.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Haha mijn moeder gamed nog ook![]()
Heerlijke dag vandaag
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal het er met haar er over hebben.
Maar je komt niet naar de meet dus?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoef mijn eigen advies dan ook niet op te volgen.
Ik volg strawberrys voorbeeld ipv adviesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar je komt niet naar de meet dus?
Wauw beter, ik moet áls ik naar een mooie plas wil, eerst nog een halfuur fietsen. Jij kan daar dus zo heenlopen en liggen met je vrienden. Ideaal. Genoeg mooie meisjes te vinden nu, makkelijk contact maken kan ook nog. Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef heloef het volgende:
Ik woon 100 meter van een prachtige plas af gewoon allemaal naar Hoofddorp.
Zeker met dit soort hitte.
Nou al het jonge vrouwvolk lag gisteren bakken aan het meer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wauw beter, ik moet áls ik naar een mooie plas wil, eerst nog een halfuur fietsen. Jij kan daar dus zo heenlopen en liggen met je vrienden. Ideaal. Genoeg mooie meisjes te vinden nu, makkelijk contact maken kan ook nog. Ik zeg doen.
Heb je al een kortingskaart van de NS? Scheelt je alweer 40%.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
Ik moet echt gaan werken wil teveel deze vakantie festivals en zulks.
En als je dan al ziet hoeveel je kwijt bent aan OV op zo'n dag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |