quote:
Doe eens liefquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij niet, qua lengte wel
maar wij wel.
Ohw jah en jij hebt daar bierquote:
ik voel geen hormonen hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij niet, qua lengte wel
maar wij wel.
Ik ben jaloersquote:
En je voelde geen hormoontjes!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
nou nee, het hangt niet tussen mn benen, het staat recht overeind
Das teveel info hoor Naatjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
nou nee, het hangt niet tussen mn benen, het staat recht overeind
waarom ga jij niet eens een keer draaien?quote:
Heb je wel hormoontjes voor nodig!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus non-pubers krijgen ehm niet overeind?
Je hebt altijd hormonenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus non-pubers krijgen ehm niet overeind?
omdat ik dat niet ken, en ook niet zoek te lerenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
waarom ga jij niet eens een keer draaien?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, ok, maar het zijn niet de puberale hormoontjes die bezig zijn zegmaar
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jammerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
omdat ik dat niet ken, en ook niet zoek te leren
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Doeggggg Jofu![]()
Muziekjes waren heerlijk
quote:
quote:
Fanta, ik draai al bijna elke dag ofzoquote:
Ik schaam me voor je onwetendheidquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iets zonder alcohol doet wonderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Echt he, ik ga dood hiero. en maar zuipen maar helpt geen ene ruk. Stronirritant idd
lerares. Daar lag het dan ook meteen aan denk ik. Alhoewel: ze was niet bepaald lekker...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:31 schreef ToT het volgende:
[..]Dude, wil je jouw biologieleraar eens HEEL hard gaan slaan omdat hij ernstig gefaald heeft?
whoeps sorryquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
sssssst!
gepost vanaf mijn HTC vanonder het bureau
herkenbaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geen bier meerEn het is ook te warm om te rukken
Met wie ben ik dan aan het webcamsexenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
sssssst!
gepost vanaf mijn HTC vanonder het bureau
solemio?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Met wie ben ik dan aan het webcamsexen
Alcohol zet om in een suiker, dus krijg je energie, wat deels in warmte omgezet wordt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jij had toch ook warm, dus licht niet aan de alcohol
dat zijn oude beeldenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Met wie ben ik dan aan het webcamsexen
It wasn''t mequote:
Goed manquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:33 schreef Monopoly het volgende:
Het is dat ik zaterdagnacht goed heb kunnen hosselen, want tot aan morgen valt er niets te fappen met die warmte!
Ditquote:
Trustequote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:36 schreef ToT het volgende:
2e whisky'tje is op, geen DJ meer hier, geluid valt regelmatig weg, Runescape faalt....yup, ik ga slapen!Trusten mensen!
Slaap lekker kerelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:36 schreef ToT het volgende:
2e whisky'tje is op, geen DJ meer hier, geluid valt regelmatig weg, Runescape faalt....yup, ik ga slapen!Trusten mensen!
Trustenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:36 schreef ToT het volgende:
dan zet ik mijn mobiele versie wel zo dat ik je UI kan bewonderenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga speciaal voor vannacht mijn Faye UI weer zetten
Om vooral zelf gek van te worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
om alle nachtbrakers wakker te houden?
Trustenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:36 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dan zet ik mijn mobiele versie wel zo dat ik je UI kan bewonderen
Trustenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:38 schreef gewoonfaye het volgende:
schatjes, dropjes, liefjes!
Ik ga nu ook, ik denk dat ik alleen nog op msn te vinden ben! Weltrusten liefsten
Ik wel keertje met jou slapen, maar volgens mij mag dat niet..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga speciaal voor vannacht mijn Faye UI weer zetten
Trusten Fayequote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga nu ook, ik denk dat ik alleen nog op msn te vinden ben! Weltrusten liefsten
Nou:quote:
Doeiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Trusten schatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Sowieso niet want bezet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik wel keertje met jou slapen, maar volgens mij mag dat niet..
Is het nou 16 of 18?
Heuj, doe eens nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou:
A) Ik haat mensen die vreemdgaan, dus ik hossel haar niet
B) Ik ben 24 en zij is een stuk jonger, moreel verwerpelijk natuurlijk
C) Ze is niet blond
D) Ik ga Samzz hosselen
Hard te verdragen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trusten schat
[..]
Sowieso niet want bezet.
naatje mag erbij liggen en lerenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trusten schat
[..]
Sowieso niet want bezet.
En onze liefde dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou:
A) Ik haat mensen die vreemdgaan, dus ik hossel haar niet
B) Ik ben 24 en zij is een stuk jonger, moreel verwerpelijk natuurlijk
C) Ze is niet blond
D) Ik ga Samzz hosselen
Ik kom woensdagavond bij jou slapen. Ik moet in Rotterdam zijn sowieso woensdagavond voor open avond!quote:
Okay, gezellig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom woensdagavond bij jou slapen. Ik moet in Rotterdam zijn sowieso woensdagavond voor open avond!
Gewoon doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:40 schreef mr-green het volgende:
Het is opzich op mijn balkon wel uit te houden. Zal ik gewoon een matras hier neerleggen
We smsen nog wel daarover. Overigens kunnen we altijd nog even een bios doen ofzo. Het begint om half 9 en verwacht daar maximaal 3 kwartier rond te lopen. Het is in centrum aan de Westblaak. Zit een Pathé in de buurt toch ?quote:
Nou, in de buurt niet, maar klopt welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We smsen nog wel daarover. Overigens kunnen we altijd nog even een bios doen ofzo. Het begint om half 9 en verwacht daar maximaal 3 kwartier rond te lopen. Het is in centrum aan de Westblaak. Zit een Pathé in de buurt toch ?
Wat is het voor openavond dan? Iets boeiends? En ja, daar zit volgens mij wel de bios in de buurt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We smsen nog wel daarover. Overigens kunnen we altijd nog even een bios doen ofzo. Het begint om half 9 en verwacht daar maximaal 3 kwartier rond te lopen. Het is in centrum aan de Westblaak. Zit een Pathé in de buurt toch ?
Druk je lul maar in een bierflesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:42 schreef _Fanta het volgende:
De wettelijke minimumleeftijd voor seksueel contact is vastgelegd op 16 jaar. Of je er op die leeftijd al klaar voor bent, is een andere zaak.
Dus ik mag gewoon sex met Faye hebben
Ja het is een open avond van mijn toekomstige schoolquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is het voor openavond dan? Iets boeiends? En ja, daar zit volgens mij wel de bios in de buurt.
Trustenquote:
Trustenquote:
Ik loop wel mee hoor. Alles wat op scholen lijkt maakt me vrolijk. Ik heb mijn studie zo enorm gemist.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja het is een open avond van mijn toekomstige schoolJe kan wel mee als je wilt, ik haat het om daar alleen rond te lopen
Dat zuigtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet morgen een BBQ doen voor 30 manIn de hitte voor zo'n kutding staan de hele avond
pfew, heb je geen grote partytent oid zodat je toch beetje uit de zon kan zitten. word echt goed warm morgenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet morgen een BBQ doen voor 30 manIn de hitte voor zo'n kutding staan de hele avond
Idd. Ach, het is weer wat extra cash zo in de portomoneequote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat zuigtheb ik ook weleens moeten doen.
Ik sta onder het afdakje hier in de tuin, maar gezien het kutweer wat er aan zit te komen staan we misschien bij een boer in een uienschuurquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pfew, heb je geen grote partytent oid zodat je toch beetje uit de zon kan zitten. word echt goed warm morgen
Ik denk dat ik momenteel accuzuur spuitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd. Ach, het is weer wat extra cash zo in de portomoneeEn mijn diensten aanprijzen bij de rest van het volk , dan pak ik er deze zomer nog een stuk of 3
En wel een biertje tussendoor uiteraard
een biertje tussendoor is de enige manier om het uit te houdenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd. Ach, het is weer wat extra cash zo in de portomoneeEn mijn diensten aanprijzen bij de rest van het volk , dan pak ik er deze zomer nog een stuk of 3
Betaald? Nice.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben slim geweest, ik heb het anders ingekocht dan normaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
een biertje tussendoor is de enige manier om het uit te houden
Hopelijk voor je gaan ze niet te veel eisen stellen aan het vlees
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Goed veel vlees eten is gezond voor jou jongen
Nu is het klaar met dat denigrerende, ik ben verdomme ouder dan jij bent.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Goed veel vlees eten is gezond voor jou jongen
Slimquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben slim geweest, ik heb het anders ingekocht dan normaalIedereen krijgt een kant en klaar pakketje van me
Dus geen gedoe meer dat ze iets wel of niet willen blablablaPakketje vlees, zoek het uit, bordje erbij en leg het erop als je wat wilt
Ik draai het wel om enzo
Die zijn het ergste. Van die bekakte ouwe taartenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
SlimIk had alleen maar zeikende oude wijven
Ah ok, had ik verkeerd opgevat. en idd we liggen vaak over en neer te kloten met elkaar. miss beter mee kappenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu is het klaar met dat denigrerende, ik ben verdomme ouder dan jij bent.
Het ging erom dat het morgenmiddag enorm zou gaan regenen en doen..
Hahahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die zijn het ergste. Van die bekakte ouwe taarten
Ik blijf altijd maar glimlachen en zo nodig een knipoogje uitdelen, dan voelen ze zich weer lekker rebels en jong
En goede muziek is belangrijkZomerse jazzy funky shit morgen.
Herkenbaar. Het leukste is dat juist dat volk morgen mijn publiek isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hahaha
Muziek is sowieso wel belangrijk bij dat soort dingen. Jammer genoeg woon ik in de Biblebelt en ze doen hier alleen aan orgelmuziek.
Paar van die Twist nummers er door en je zit gebakken ( hahahha woordspelingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Herkenbaar. Het leukste is dat juist dat volk morgen mijn publiek is_! Mijn pa zit in zo'n (non Christelijk) koor. Maar wel van dat soort klassieke muziek.
Ik heb daar schijt aan en draai gewoon lekker zomerse shit. Het zijn wel mensen van rond de 50-60, dus jazzy shit is wel goed voor ze
Ja idd, even de voetjes van de vloerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Paar van die Twist nummers er door en je zit gebakken ( hahahha woordspeling)
Jazz is altijd goed bij oude besjes jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Herkenbaar. Het leukste is dat juist dat volk morgen mijn publiek is_! Mijn pa zit in zo'n (non Christelijk) koor. Maar wel van dat soort klassieke muziek.
Ik heb daar schijt aan en draai gewoon lekker zomerse shit. Het zijn wel mensen van rond de 50-60, dus jazzy shit is wel goed voor ze
Nicequote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja idd, even de voetjes van de vloerIk zet hem op een multimix via VirtualDJ morgen, de PC vlakbij de BBQ, zodat ik er ook zo bij kan als er iets faalt
Neuh, gewoon AH meuk daarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jazz is altijd goed bij oude besjes ja
Maar wel een goede oefening voor 9 Juli, kom je het vlees ook persoonlijk brengen?
Dat doe ik als ik naar huis wil en ze blijven klevenquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, gewoon AH meuk daar
[..]
Dat doe ik als ik naar huis wil en ze blijven kleven
quote:
Jep. Het is te warm om te slapen, verwacht zometeen nog wel een paar users weer terug die de slaap niet kunnen vattenquote:
het is inderdaad flink warmquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep. Het is te warm om te slapen, verwacht zometeen nog wel een paar users weer terug die de slaap niet kunnen vatten
Ditquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:10 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben echt enorm aan het inkakken maar ik weet dat ik niet kan slapen
Dit dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep. Het is te warm om te slapen, verwacht zometeen nog wel een paar users weer terug die de slaap niet kunnen vatten
same prob herequote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:10 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben echt enorm aan het inkakken maar ik weet dat ik niet kan slapen
Oh Faye, ik had gister een gedicht voor je bedacht, maar ik ben de helft van de tekst kwijtquote:
Vertel maar op msnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh Faye, ik had gister een gedicht voor je bedacht, maar ik ben de helft van de tekst kwijt
En waarom praat ik hier tegen je
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:17 schreef Redskillz het volgende:
Godver, ik mis echt veel muziek in guppie
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:20 schreef _Fanta het volgende:
Denk dat ik zo maar in mn kelder ga slapen, daar is tenminste nog beetje koel
Zat ik ook al te denken om daar op te gaan liggen, maar word ik binne paar uurtjes wakker van die zonquote:
Dat heb ik hier dan weer welquote:
Vergeet de muggen niet nu. De bloedzuigers zijn verdomd actief. Ik heb gelukkig een hor voor mijn balkondeurquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken om daar op te gaan liggen, maar word ik binne paar uurtjes wakker van die zon
Muggen lusten mn bloed tochnie momenteelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vergeet de muggen niet nu. De bloedzuigers zijn verdomd actief. Ik heb gelukkig een hor voor mijn balkondeur
Truequote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Muggen lusten mn bloed tochnie momenteel
En de rest van dat ongedierte. Die beesten vliegen je meteen aan als je ook maar 1 stap buiten zetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vergeet de muggen niet nu. De bloedzuigers zijn verdomd actief. Ik heb gelukkig een hor voor mijn balkondeur
Jawelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Die mogen niet vliegen met alcohol opquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
idd hahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die mogen niet vliegen met alcohol op
Vies benauwd ookquote:
Vorig jaar was het ooit 37 graden, maar heb het nu veel warmer.... drukkend benauwd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
gewoon typen, iedereen is hier naar klote
Succesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:31 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga toch beetje wa slaap proberen te pakken, ben inmiddels alweer heel heel lang wakker
Slaap zuh, mocht het je lukken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:31 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga toch beetje wa slaap proberen te pakken, ben inmiddels alweer heel heel lang wakker
nacht hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:31 schreef _Fanta het volgende:
Ik weet het, ik knooi wat aan zeg... bah...quote:
Wat een gabberteefquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:37 schreef humorduck28 het volgende:
Uw wens is ons verzoek:
[ afbeelding ]
Ik kan nu ook Aqua aanvragenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:42 schreef humorduck28 het volgende:
Ook nog een zandstorm... lekker verkoelend...![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:42 schreef humorduck28 het volgende:
Ook nog een zandstorm... lekker verkoelend...![]()
Trusten kerelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:46 schreef humorduck28 het volgende:
Ik houd het ff voor gezien, slaap lekker, en (misschien) tot morgen... qua weer.. ( te warm, of te extreem onweer) we zien wel... slaap lekker all..![]()
Goede nacht manquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:46 schreef humorduck28 het volgende:
Ik houd het ff voor gezien, slaap lekker, en (misschien) tot morgen... qua weer.. ( te warm, of te extreem onweer) we zien wel... slaap lekker all..![]()
Ik hou je niet tegenquote:
Hij plopte niet eensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik hou je niet tegen
Je mag er mij ook wel 1 neerzetten
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:14 schreef Karzai het volgende:
Nou mensen jullie mogen allemaal mijn voeten kussen
Ik heb 2 Poolse vrouwelijke dj's geregeld
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:16 schreef Karzai het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 28 juni 2011 03:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Waar gaan ze draaien dan ?
[/quote}
Een of andere 50 jarige gluiperd had ze onder controle, maar ik bevrijd ze
Ken ik nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Was bij malou malo het beste blues cafe van Nederland
Aww bummerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
kon ze niet meenemen maar dat duurt niet lang
Het waren echt sex slaven daar kwam ik later achter, ik had eigenlijk de kop van die teringlijer eraf moeten trekken maar dan moet ik 2 poolse vrouwen onderhoudenquote:
Dilemma's. dilemma'squote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het waren echt sex slaven daar kwam ik later achter, ik had eigenlijk de kop van die teringlijer eraf moeten trekken maar dan moet ik 2 poolse vrouwen onderhouden
Hoop t ook voor jequote:
Trusten kerelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:32 schreef Karzai het volgende:
maja hier zit ook iedereen aan ze pik te trekken ik ga slapen laters
Ben je mooi klaar mee.quote:
Donderdag naar de dokter. Dit duurt veel te lang.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 05:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee.
Goedemorgen trouwens!
Heb je alleen rode ogen of kun je niet goed zien nu?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Donderdag naar de dokter. Dit duurt veel te lang.
En hoi
Hier wel! Airco helpt flink!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:15 schreef Stokstaart het volgende:
Goedemorgen. nauwelijks afgekoeld vannacht
Heey man, ook net wakker?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:15 schreef Stokstaart het volgende:
Goedemorgen. nauwelijks afgekoeld vannacht
Och, voordeel is dat je met die warmte niet zoveel slaap nodig hebt.quote:
Jij niet? Ik heb mijn slaap toch wel nodig hoor.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Och, voordeel is dat je met die warmte niet zoveel slaap nodig hebt.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij niet? Ik heb mijn slaap toch wel nodig hoor.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Hoop dat ik de auto zo binnen kan zetten , AD heeft het over hagelstenen van 7 cmquote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:31 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heel anders, Stok...
Kun je nagaan wat het gaat worden.
Je moet ook op tijd slapen met dit weerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:32 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga nog proberen wat te verslapen, ben zo depressief als de kloten nu. Kutzooi, hoerige kut alcohol ook. En dan vanmiddag ook nog zo hoerig warm. Ik ga dit niet meer trekken man. Ik word nu al helemaal gek. ik ga proberen te slapen om rustig te blijven niet goed hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
7 cm? Ik mag hopen dat ze 7 mm bedoelen dan....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoop dat ik de auto zo binnen kan zetten , AD heeft het over hagelstenen van 7 cm
Nopes, 7cm.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:35 schreef Melting het volgende:
[..]
7 cm? Ik mag hopen dat ze 7 mm bedoelen dan....
Maar ik ga de gok nemen. Ik ga met de scooter naar het werk.
Groetjes, Ezio.
Hier op de computer doet ie het ook nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:30 schreef Samzz het volgende:
Plaatje doet 't niet op de telefoonStraks op de computer maar even kijken.
Oh, op buienradar hangt daar een rode wolkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm valt mee lijkt wel
http://www.zeelandnet.nl/weer/webcam_boulevard_vlissingen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |