SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Als je dat al een te groot probleem vind ben je nog lang niet hopeloos genoeg voor dit topicquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik niet die apparaten gebruiken die ik wil, of ik moet weer wachten...
Die is te voor de hand liggendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Zal ik jouw bloemetje eens komen plukken dan?"
Dan kan je juist een leuke meid aanspreken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik niet die apparaten gebruiken die ik wil, of ik moet weer wachten...
geen nieuw topic openenquote:
GA GVD WEG, HOER, DAAR ZAT IK!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:57 schreef S95Sedan het volgende:
Dan kan je juist een leuke meid aanspreken.
Oke, misschien als ik cardio ga doen, maar mijn kracht dingen doe ik wel nogsteeds 's middags. Maar, waar begin je zo'n gesprek over? Zit er iemand te zweten naast je op de crosstrainer, zeg ik weer zoiets van: 'Hallo! Lekker weertje, niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Als je dat al een te groot probleem vind ben je nog lang niet hopeloos genoeg voor dit topic
Als iemand zeurt over iets: "Ik dacht dat ik bessen plukte; maar het blijkt hiet te stikken van de zure pruimen".quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:56 schreef Newbie114 het volgende:
Pfieuw ik dacht al, er zal toch wel een nieuw topic komen. De teler teelt trouwens bessen.
Mjah, doe ik principieel nooit meer. Ben op de een of andere manier altijd net 20 seconden te laat en dan is ie weer dubbelquote:
Het zijn vooral grote, behaarde, gespierde, zweterige kerels die op die toestellen zitten. En om nou niets te gaan staan doen bij de fitness, vind ik tijdverspilling.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die is te voor de hand liggend
[..]
Dan kan je juist een leuke meid aanspreken.
Ik word een beetje bang van jou UI, met dat slotje enzo...quote:
"Kom je hier vaker?"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oke, misschien als ik cardio ga doen, maar mijn kracht dingen doe ik wel nogsteeds 's middags. Maar, waar begin je zo'n gesprek over? Zit er iemand te zweten naast je op de crosstrainer, zeg ik weer zoiets van: 'Hallo! Lekker weertje, niet?
Vertelvertelvertelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:59 schreef MAY-be het volgende:
Meh... ik zou eigenlijk mijn verhaal van dit weekend hier moeten posten... misschien dat newbie er wat aan heeft xD
Ik ben ook zo'n verschrikkelijk verlegen kneusje, maar heb net mijn beste weekend ooit gehad..
Zit nu alleen met de spanning van 't terugbellen, kword gek hier....
Zeg opquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:59 schreef MAY-be het volgende:
Meh... ik zou eigenlijk mijn verhaal van dit weekend hier moeten posten... misschien dat newbie er wat aan heeft xD
Ik ben ook zo'n verschrikkelijk verlegen kneusje, maar heb net mijn beste weekend ooit gehad..
Zit nu alleen met de spanning van 't terugbellen, kword gek hier....
Die moet je doen, krijg je mooie stevige billen/borsten vanquote:
O thanks man!quote:
Mijn ogen en oren! Wat doe je!quote:
Ik wordt sowieso een beetje bang van zequote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik word een beetje bang van jou UI, met dat slotje enzo...
Ik heb er nog wel een paar, heb je liever "Myraela de piraat" "Myraela de indiaan" of "Myraela basic"?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik word een beetje bang van jou UI, met dat slotje enzo...
quote:
Komop, de titel was toch grappigquote:
Basic!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar, heb je liever "Myraela de piraat" "Myraela de indiaan" of "Myraela basic"?
Even oogcontact maken... lachen... en zeggen: "ik ben toch eerder bij de finish"; en dan keihard tekeer gaan op je crosstrainer. Als je echt schijt aan alles hebt, zeg je gewoon "je stinkt" of "je zweet als een otter"... geen idee of je dat iets opleverd, maar dan weet je iig van jezelf dat het met je zelfvertrouwen wel goed zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oke, misschien als ik cardio ga doen, maar mijn kracht dingen doe ik wel nogsteeds 's middags. Maar, waar begin je zo'n gesprek over? Zit er iemand te zweten naast je op de crosstrainer, zeg ik weer zoiets van: 'Hallo! Lekker weertje, niet?
Ja, maar die is voor pasen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Basic!
Je hebt toch ook die met die oren op?
'Mooie op en neer stuiterende tieten' komt er dan uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Die moet je doen, krijg je mooie stevige billen/borsten van
Heb je ook een Myraela de stripper?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar, heb je liever "Myraela de piraat" "Myraela de indiaan" of "Myraela basic"?
Baywatchtaferelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
'Mooie op en neer stuiterende tieten' komt er dan uit.
Hahaha ik zie het mezelf helemaal doen... Als ik daar de ballen voor had, waarschijnlijk blijft het bij kijken en komt er niets meer van de hele work-out.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Even oogcontact maken... lachen... en zeggen: "ik ben toch eerder bij de finish"; en dan keihard tekeer gaan op je crosstrainer. Als je echt schijt aan alles hebt, zeg je gewoon "je stinkt" of "je zweet als een otter"... geen idee of je dat iets opleverd, maar dan weet je iig van jezelf dat het met je zelfvertrouwen wel goed zit.
Nee?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh![]()
En nog eentje had je er wel eens toch, alleen gezicht?
Piraat, yarrquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Audrey Kitching.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Raar
Hoe heet die vrouw dan in je ui?
Of misschien was het een foto hoor kan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |