SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Sproetjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik word niet bruin, ik verbrand of krijg sproetjes en ik geef licht , dus voor mij merendeel niet te veel doen en de hitte uitzitten
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik word niet bruin, ik verbrand of krijg sproetjes en ik geef licht, dus voor mij merendeel niet te veel doen en de hitte uitzitten
Ja, nogal eigenlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
Stoer? Is het stoer als een vrouw haar eigen band plakt?
Heb je ooit een vrouw een fietsband zien plakken?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
Vind het doodnormaal om je eigen fietsband te plakken, zal wel aan mij liggen denk ik.
Nee.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb je ooit een vrouw een fietsband zien plakken?
Ik heb ook zonnebrandolie gebruikt en ben wel bruin.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:29 schreef RandyMcRanderson het volgende:
ik denk dat ik te royaal ga met de zonnebrand en daarom niet snel bruin word
Nee , echt mijn benen zijn melkflessen zo wit, en dan altijd van iedereen commentaar erover, maar ik heb gewoon een rare huid die niet bruin word . Ik loop wel in rokjes en korte broeken dan, maar soms ben ik even bang dat ze verblind worden door mijn witheid.quote:
Verkapte kijk-mij-een-zwembad-hebben post.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:18 schreef Mpj het volgende:
Als ik bruiner wil worden ga ik wel onder de zonnebank, maar dit is gewoon niet normaal meer, dat komt door die vieze warme lucht. Mensen die zeggen dat het wel mee valt zijn niet buiten geweest of alleen maar even in de tuin geweest. Maar wij hebben hier een zwembad, daar ga ik morgen sowieso in de hele dag. Dan is het nog wel te verdragen.
hebbie ook factor 50 danquote:Op maandag 27 juni 2011 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb ook zonnebrandolie gebruikt en ben wel bruin.![]()
Alleen mijn gezicht verkleurd niet mee, daar komen enkel sproetjes maar vanaf mijn nek naar beneden word ik wel bruin.
quote:
Nee. Schokkend eigenlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb je ooit een vrouw een fietsband zien plakken?
Nee, maar die heb ik ook niet nodig omdat ik makkelijk bruin word. Maar in principe ligt het niet aan de factor die je gebruikt of je bruin wordt maar meer aan je huidtype geloof ik.quote:
Dat zeg ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:33 schreef deelnemer het volgende:
Nee. Schokkend eigenlijk.
Goed, dan is Moneyfornothing toch de heldin van de dag.
Moneyfornothing valt sowieso al in de categorie stoer, omdat motorrrrrrrrrrrrrr.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee. Schokkend eigenlijk.
Goed, dan is Moneyfornothing toch de heldin van de dag.
Motorrrr.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Moneyfornothing valt sowieso al in de categorie stoer, omdat motorrrrrrrrrrrrrr.
quote:
Er is een verschil tussen kunnen en doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
Ik vind het nog steeds doodnormaal dat een vrouw een fietsband kan plakken.
Ik zeg niet dat ze het niet kunnen, maar net zoals met dozen sjouwen en autoband verwisselen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
Ik vind het nog steeds doodnormaal dat een vrouw een fietsband kan plakken.
Nee, dat is stoer.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
Al moet ik wel zeggen ze is wel tof wijf (of is dat te ordi?).
Wat is er gebeurd jongen? Liggen er ook alleen maar domme tienersletjes aan de plas bij jou in de buurt?quote:
Nee, je hebt een ander meisje genomen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hey Lant, ben jij vandaag naar HvH-strand geweest?
Wil je er over praten?quote:
Ik heb heul niets genomenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, je hebt een ander meisje genomen.
Lagen die er maarquote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd jongen? Liggen er ook alleen maar domme tienersletjes aan de plas bij jou in de buurt?
Ah, gewoon wat stil hier. Iedereen op vakantie enzo, mis gewoon even die intimiteit.quote:
Je laat de Gerrie-fappers wel een beetje stikken nu, je bent altijd welkom terug!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
Dat niemand leuk vinden begint ook een beetje te vervelen nu eigenlijk.
Ik ben Gerrie fapper voor life he.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je laat de Gerrie-fappers wel een beetje stikken nu, je bent altijd welkom terug!
Eensch. Heb vandaag talloze korte rokjes gespot, meisjes elkaar zien insmeren, 2 paar apeteitelijke borstjes zien bruinen enzovoorts enzovoortsquote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
Maar ik wil nog wel even God bedanken voor het weer. Want mijn ogen hadden het weer heerlijk druk vandaag.
Ik voel met je mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Toch zou ik nog altijd liever m'n ex zien, zelfs al is dat in jogginbroek en dikke pullover![]()
![]()
Graag gedaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
Maar ik wil nog wel even God bedanken voor het weer. Want mijn ogen hadden het weer heerlijk druk vandaag.
Ben ik het zwaar mee eensquote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Eensch. Heb vandaag talloze korte rokjes gespot, meisjes elkaar zien insmeren, 2 paar apeteitelijke borstjes zien bruinen enzovoorts enzovoorts
Waarom zouden ze jou niet willen?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben ik het zwaar mee eensEnige leuke aan dit weer.
Alleen bedenk ik mezelf dan ook dat al die meisjes mij niet willen
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
Dat niemand leuk vinden begint ook een beetje te vervelen nu eigenlijk.
Het zijn meisjes.quote:
Al veel te lang eigenlijk om er nog zo veel mee te zitten, zeker gezien wat ze me allemaal geflikt heeft en hoe het de afgelopen maanden verlopen is... Zal er wel mee te maken hebben dat ik een soort van Benzin ben.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.![]()
Is het al lang uit? Als je het niet wil oprakelen hou ik er over op hoor.
Ja je had gelijk.quote:
Vooral dat. Ik kan ook wel op straat gaan lopen en denken die moet me niet, die moet me niet. Heeft geen zin ook al zal 99 procent wat daar loopt mij ook niet moeten. Nou prima.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat hij een gebrek aan levenslust en zelfvertrouwen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |