Ik zou de bbq alvast aanmaken als ik jou wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Laat het gvd droogblijven. kik moet m'n saté straks nog roosteren
Als het loos gaat en ik heb de bbq net aanstaan is het geheel mijn eigen verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zeg straks niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.
Zelfgemaakt? Wat denk jij dan? Ga niet die dure kant en klaar saté kopen waar kraak noch smaak aanzit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zou de bbq alvast aanmaken als ik jou was
Wel zelfgemaakt toch?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelfgemaakt? Wat denk jij dan? Ga niet die dure kant en klaar saté kopen waar kraak noch smaak aanzit.
Simpel te maken hoor, EN HEEL LEKKER.
Gelukkig heb ik een kamer op de begane grond met de ramen op de noordkant. Het is redelijk koel binnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:12 schreef Vortix het volgende:
Laat maar komen, ik heb een dak boven mijn hoofd. Weliswaar met retetraag legeringskamerinternet. Maar boeiend.
Zit momenteel op een passantenkamer in Schaarsbergen omdat er bij de Servicebalie waarschijnlijk iemand is vergeten de sleutel van de kamer die ik gereserveerd had af te geven aan de wacht. Heerlijk.
Ik heb de komende drie dagen oriëntatiedagen bij het 11de, vandaar.
Jij gaat LMB doen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:12 schreef Vortix het volgende:
Laat maar komen, ik heb een dak boven mijn hoofd. Weliswaar met retetraag legeringskamerinternet. Maar boeiend.
Zit momenteel op een passantenkamer in Schaarsbergen omdat er bij de Servicebalie waarschijnlijk iemand is vergeten de sleutel van de kamer die ik gereserveerd had af te geven aan de wacht. Heerlijk.
Ik heb de komende drie dagen oriëntatiedagen bij het 11de, vandaar.
Fan in het raam doet wonderenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een kamer op de begane grond met de ramen op de noordkant. Het is redelijk koel binnen.
Aangenomen voor infanterie. Of ik naar LMB of PAINF ga wordt later bepaald.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij gaat LMB doen?
*rent weer ff naar de bbq*
Cool!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:21 schreef Vortix het volgende:
[..]
Aangenomen voor infanterie. Of ik naar LMB of PAINF ga wordt later bepaald.
De enige fan die ik hier heb liggen is van een socket 470 processor...quote:
Golfballen schijnen airodynamisch beter te zijn. Dus de hagel doet zijn best maar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:39 schreef Clan het volgende:
Een aanrader voor de mensen die geen garage hebben is een vol dekbed over je wagen leggen een tip.
Is dat echt nodig denk jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:39 schreef Clan het volgende:
Een aanrader voor de mensen die geen garage hebben is een vol dekbed over je wagen leggen een tip.
Dat bepaal je niet zelf?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:21 schreef Vortix het volgende:
[..]
Aangenomen voor infanterie. Of ik naar LMB of PAINF ga wordt later bepaald.
Krijgen we golfballen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Golfballen schijnen airodynamisch beter te zijn. Dus de hagel doet zijn best maar.
Heb hier ook maar een strandlaken over de motorkap gedaan, gelukkig heb ik een canvas dak.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:39 schreef Clan het volgende:
Golfballen brengen ook minder op als je hem wilt verkopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Golfballen schijnen airodynamisch beter te zijn. Dus de hagel doet zijn best maar.
2 jaar geleden is de halve vloot bij ons in het dorp afgeschreven na zo'n bui, ik zou het risico niet nemen voor 2 minuten werk.quote:
ErwinRommel gelooft niet dat het gaat hagelen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hagelstenen van 3cm doorsnede ondertussen in België.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |