Ik wil dolgraag een keer een paar weken in april/mei naar Tornado Alley!!! En dit is "geweld" dat door de natuur is aangedaan, jij zoekt met jouw werk gebieden op met geweld dat door mensen is aangedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kom eens deze kant op, en ondervind wat het is. Hoe het voelt als het alarm afgaat, als je moet evacueren, hoe je je voelt als je kleine kinderen in angst en paniek ziet. Of hoe het is om mensen te zien die eigendomen in goort zien liggen na afloop. Misschien kan je wat niet te vervangen eigendome met persoonlijke waarde meenemen, en met een beetje geluk zien hoe ze nooit meer te vervangen zijn.
Er zit een sterk verschil tussen eht een en ander. Verder spreek je hier over zaken waar je geen verstand hebt, want afhankelijk van hoe de tornados inslaat maakt het geen rooie rotmoer uit wat voor gebouw je hebt. Of wil je zeggen dat men in een schuilkelder moet wonen? Je opmerking vind ik in iedergeval kortzichtig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil dolgraag een keer een paar weken in april/mei naar Tornado Alley!!! En dit is "geweld" dat door de natuur is aangedaan, jij zoekt met jouw werk gebieden op met geweld dat door mensen is aangedaan.
Bovendien vind ik het ook achterlijk dat mensen IN Tornado Alley in trailers gaan wonen zonder enige vorm van versterking ipv in een bakstenen huis (evt met schuilkelder). Dan maak je het er imo gewoon naar.
Just my 2 cents. Ieder zijn ding en hobby. Verder ga ik niet in discussie. Ik vind tornado's gewoon mooi en fascinerend. Daar kan jouw mening of de destructie die die dingen aanrichten niks aan veranderen.
http://cleverbot.com/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef Rave_NL het volgende:
Focking insomnia.
Hele dag alleen maar lopen rammen, om 10 uur compleet gesloopt op m'n bed liggen, en nu nog klaarwakker naar m'n plafond staren..
Download een heel saai luisterboek.....quote:
Ik ken alle HP luisterboeken nog uit mijn hoofd van vroegerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Download een heel saai luisterboek.....
Je kan makkelijk praten, weet jij veel waarom iemand in een mobile home woond? Kan verschillende oorzaken hebben, waaronder dat iemand zijn huis heeft verloren in een voorgaande tornado en uit verschillende oorzaken/overwegingen nu in een mobile home woond.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:49 schreef Lotusss het volgende:
Bij een EF0 tot EF3 zit je redelijk veilig in een bakstenen huis (in een kamer zonder ramen). Kan je van een vinyl trailer niet zeggen.
Het is ook nooit goed hé!?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja lekker, maar dit keer wel in de juiste mok aub.
Je woond in Nederland, dus ik zou denken dat je intussen gewend was aan klagende mensen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:07 schreef Thaboel het volgende:
Graag!
Trouwens: kutTTeindelijk eens lekker weer (vandaag dan) en iedereen loopt weer te klagen.
ja, oke.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je woond in Nederland, dus ik zou denken dat je intussen gewend was aan klagende mensen.
Android? Gewoon even in de Market naar Count Sheep zoeken, vanalles te vinden :pquote:
Je bent te laat. De koffie is al op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:14 schreef Thaboel het volgende:
Waar blijft die koffie? Ik zie alleen een lege klapmok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |