Laura Pausini kun je krijgenquote:
...waar vikingen dol op zijn!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:42 schreef Zokunen het volgende:
Who needs google shen we have spam...
in a can
* ToT ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:43 schreef Redskillz het volgende:
* Redskillz schud lange haren in de wind
Hola, waterballonen resten opgeruimt?quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:42 schreef Zokunen het volgende:
Who needs google when we have spam...
in a can
quote:
Dat hoeft hier niet in de ghetto hequote:Op maandag 27 juni 2011 23:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hola, waterballonen resten opgeruimt?
Eeej jijquote:
Jaa nu netquote:
Ze zijn zo dun dat je ze niet kunt zien!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welke lange haren? Welke haren überhaupt?
quote:
quote:
hai Naatjequote:
Hoi hoiquote:
quote:
Liniaaltjequote:
ikweetochquote:Op maandag 27 juni 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Yo naat, dit is wel een beestachtig goed nummer
niksquote:
Niet iedereen hier. Stiffler, cijfertjes en liniaal sowieso nietquote:Op maandag 27 juni 2011 23:46 schreef Redskillz het volgende:
Is iedereen hier naar die meeting geweest?
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:47 schreef Zokunen het volgende:
Hihi, ik mag spammeren van Carool en dat is een mama, dus dan telt het!
Volgende keer wel komen jij hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 23:47 schreef Zokunen het volgende:
Ik ook niet, maar toch vind ik jullie wel lief hoor
Idd, en ik heb er best spijt van als ik die verhalen zo moet gelovenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet iedereen hier. Stiffler, cijfertjes en liniaal sowieso niet
quote:
quote:
Nouja, eigenlijk was er niks aan.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Idd, en ik heb er best spijt van als ik die verhalen zo moet geloven
Mja, volk over de vloer en zo
quote:
Niet zo pretenderen preuts te zijn, ze weten alles al, Val kon z'n mond niet houden..quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zo pretenderen preuts te zijn, ze weten alles al, Val kon z'n mond niet houden..
Wat een jaloezie weerquote:Op maandag 27 juni 2011 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zo pretenderen preuts te zijn, ze weten alles al, Val kon z'n mond niet houden..
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat meen je niet! En we hadden nog zo gezegd.. wat in Vianen gebeurd blijft in Vianen
(Gelukkig) kan ik 9 juli nietquote:
Dat durf ik nietquote:
Tjah, Val he, voor een snoepje verteld ie alles..quote:Op maandag 27 juni 2011 23:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat meen je niet! En we hadden nog zo gezegd.. wat in Vianen gebeurd blijft in Vianen
HALT !!quote:
Dit hebben ze ook aan MC Hammer laten zien, en hij zei dat hij uit respect voor de overledene vanaf nu alleen The Hammer genoemd wilde worden!quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit hebben ze ook aan MC Hammer laten zien, en hij zei dat hij uit respect voor de overledene vanaf nu alleen The Hammer genoemd wilde worden!(Die naamsverandering had hij allang gedaan, maar goed....)
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Ik merk dat mijn humor een nieuw dieptepunt kent.
Ik mag heul niet meer aanvragenquote:
eten?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:58 schreef ToT het volgende:
Ik heb honger! Maar jah....wat doe je er aan he?
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef Zokunen het volgende:
Die horen niet te huilen, maar achter de flipperkast te staan,
Ik weet nog wel een andere oplossing, maar die is wat lastiger.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]Zou de oplossing zo simpel zijn? Kan ik me haast niet voorstellen...
Vertel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een andere oplossing, maar die is wat lastiger.
quote:
ben een half turks brood met shoarma aan het schransen, dat kan jij ook totquote:Op maandag 27 juni 2011 23:58 schreef ToT het volgende:
Ik heb honger! Maar jah....wat doe je er aan he?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben een half turks brood met shoarma aan het schransen, dat kan jij ook tot
Raam dicht doen, het is buiten warmer dan binnen..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
raam open, ventilator aan en nog steeds benauwd
dat ligt aan jezelfquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal vast niet voor elk huis opgaan!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Raam dicht doen, het is buiten warmer dan binnen..
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier dus ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:06 schreef Karzai het volgende:
ik ga weer want het is heel ongezellig hier
Jij ook al aan t miepen?!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:06 schreef Karzai het volgende:
ik ga weer want het is heel ongezellig hier
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
nog wel even de groetjes doen aan carool want dat is gewoon een topwijf
Ze zijn loops.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jij ook al aan t miepen?!wat hebben die mannen toch
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gebrek aan sexquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
nog wel even de groetjes doen aan carool want dat is gewoon een topwijf
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:08 schreef Zokunen het volgende:
Bloed gutst me ook uit mn anus, echt lastig, maar ik zit nu op een vissenkom, dat helpt.
Wuttt ...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:08 schreef Zokunen het volgende:
Bloed gutst me ook uit mn anus, echt lastig, maar ik zit nu op een vissenkom, dat helpt.
Vrouwen zeuren als ze ongesteld zijn, dus ik leef even meequote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Vrouwen zeuren als ze ongesteld zijn, dus ik leef even mee
Dit is eigenlijk sig- of Fobowaardigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:08 schreef Zokunen het volgende:
Als dat gebeurd heb ik een nieuwe account nodigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk sig- of Fobowaardig
"je bent niet grappig, maar je lach is wel zo dat je ook moet lachen"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij bent ook wel grappig
nauja je lach is aanstekelijk
ik typte nauja
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:12 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga denk ik maar even van de glijbaan buiten, tering hitte.
Maar dan kan ik ook ff roken
*zingt luidkeels: "Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in..."quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij ook natuurlijk maar daar moet ik een beetje voorzichtig mee zijn omdat je pas 16 bent
Ik had op mijn 16e ook al aardig wat op andersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:16 schreef Karzai het volgende:
Maar ik was in de veronderstrelling dat Faye een soort van klooster meisje was maar die heeft al meer gezopen dan ik op die leeftijd
Iedereen kloot, waarom zou je dan voorzichtig doen met wat grapjes maken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij ook natuurlijk maar daar moet ik een beetje voorzichtig mee zijn omdat je pas 16 bent
quote:
quote:
sorry heren...quote:
Ik, een kloostermeisje? Ik was/ben een breezer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:16 schreef Karzai het volgende:
Maar ik was in de veronderstrelling dat Faye een soort van klooster meisje was maar die heeft al meer gezopen dan ik op die leeftijd
verpest het nou nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had op mijn 16e ook al aardig wat op anders
Irfanview!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:20 schreef Carooltje79 het volgende:
iemand nog tips hoe ik foto's kan verkleinen zonder dat ze zo ienie minie worden dat niemand ze meer kan zien??
Ja, maar laten zien kan ik beter dan uitleggen, verschilt per programma..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:20 schreef Carooltje79 het volgende:
iemand nog tips hoe ik foto's kan verkleinen zonder dat ze zo ienie minie worden dat niemand ze meer kan zien??
jij ook een hele goeie nachtquote:
gratz, happy caps lock dayquote:
Neuh?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:21 schreef mr-green het volgende:
hebben jullie het al gehoord van dat #verplichtnederlandstalig
Fantaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:22 schreef _Fanta het volgende:
oei oei, zit kei groot vliegbeest hierbinnen, echt zo ene die je tegen de muren hoort aan stuiteren als die vliegt. Dadelijk vlieg die in mn bier en drink ik hem per ongeluk op
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:22 schreef _Fanta het volgende:
oei oei, zit kei groot vliegbeest hierbinnen, echt zo ene die je tegen de muren hoort aan stuiteren als die vliegt. Dadelijk vlieg die in mn bier en drink ik hem per ongeluk op
Gratis vlees, top toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:22 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga eens kijken tnxquote:
Hoi Marcel.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Verdomme, al die fans.quote:
Groetjes terug aan die baas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Mirne. Marcel gaat zo slapen. Je krijgt de groetjes.
quote:
Haha LOSER!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:24 schreef Karzai het volgende:
ik ben fok verslaafd, ik had me vanochtend voorgenomen een week niet te fokken tis me niet gelukt![]()
Ik voel me een zwakkeling
dat doen we ons toch elke maandagochtend voornemenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:24 schreef Karzai het volgende:
ik ben fok verslaafd, ik had me vanochtend voorgenomen een week niet te fokken tis me niet gelukt![]()
Ik voel me een zwakkeling
Welcome backquote:
Ohw het werkt hier allemaal weer nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet je Batch conversion/rename doen.
waar is knetter nu?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw het werkt hier allemaal weer nietik kijk morgen wel ffies
Uiteraard, graag..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik heb het opgegeven, mag ik opnieuw beginnen?
Ik wil je wel stap voro stap helpen hoor!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw het werkt hier allemaal weer nietik kijk morgen wel ffies
Bij outpostquote:
IK MAG WEER MEEDOEN!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
jA DIE KUT FAYE IS OOK AL AFGEHAAKT
ok ik ga het vanaf morgen echt doen als jullie me zien posten moeten jullie me gewoon keihard negerenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dat doen we ons toch elke maandagochtend voornemen![]()
Ja mijn download programma faaltquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil je wel stap voro stap helpen hoor!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef _Fanta het volgende:
Ik verbaas me ook nog dat ik nog kan typen. echt nie normaal die sloot alcohol die ik vandaag weer naar binnen heb gekapt
Ja maar dat wil ik helemaal nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
ok ik ga het vanaf morgen echt doen als jullie me zien posten moeten jullie me gewoon keihard negeren
capslock dayquote:
niet meer zoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:29 schreef dockx het volgende:
[..]
Jij schijnt erg actief op twitter te zijn. Vogel het uit zou ik zeggen
't is Maandagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef _Fanta het volgende:
Ik verbaas me ook nog dat ik nog kan typen. echt nie normaal die sloot alcohol die ik vandaag weer naar binnen heb gekapt
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mannen die naar alcohol stinken zijn ook niet echt aantrekkelijk idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:31 schreef naatje_1 het volgende:
moeten we deze dag niet omdopen tot nationale snufdag?
NOPEquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:31 schreef dockx het volgende:
Dit liedje tof vinden, is er dan iets mis met je??
Mja want als je googlet op scat.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dattie jaap of jan heette..
Scatman denk ik toch aan heel andere dingen, yeah I know zieke geestquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dattie jaap of jan heette..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |