Dat hebben ze inderdaad gezegd ja in het vorige seizoen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:38 schreef Tulping het volgende:
Maar wacht ff, is het nu ook niet zo dat Eric tegen daglicht kan? Omdat ie een volbloed fee heeft opgedronken?
Dat waren allemaal echte feeën volgens mij en alleen half feeën zien er normaal uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:06 schreef planethugo het volgende:
was dat eigenlijk wel een fee? Ze transformeerde op het eind in zo een gedrocht als die nep-fee in het begin van het seizoen
Ach, ze moest toch optiefen van d'r?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Sookie was wel wat passief toen Erik haar soortgenoot leeg slurpte hoor
Inderdaad, dat viel mij ook op. Vind hem een stuk leuker zonder dat Sookie gezeik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind Bill als koning trouwens een stuk vermakelijker dan ie ooit geweest is.
Weten we nog niet echt. Die 'fairy godmother' van Sookie is in aflevering 3 vermoord door Eric. Toen veranderde ze ook in een soort van troll.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:59 schreef emzor1994 het volgende:
Ik heb alleen nog maar aflevering 1 gezien dus ik loop nog een beetje achter.. maar zijn die feeën dus eigenlijk ook evil? Of een aantal ervan? Want ze zagen er niet echt fee-achtig uit toen ze achter sookie en die opa aanrenden.
(Ik vind het overigens niet erg om dingen te weten te komen die nog moeten komen)
Ja dat is echt wel.. apart. Ben benieuwd hoe dat precies zit. Ze zijn in ieder geval niet helemaal okey. Want ze hynotiseren ook al die andere (goede) feeën (zoals die opa van Sookie) met dat lichtfruit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:49 schreef June. het volgende:
[..]
Weten we nog niet echt. Die 'fairy godmother' van Sookie is in aflevering 3 vermoord door Eric. Toen veranderde ze ook in een soort van troll.
Idd. Maar ik vraag me toch elke aflevering stiekem een beetje af of dit nou de echte Bill moet voorstellen of dat die soft side van de vorige seizoenen nog wel terug komt. Ik vind het sowieso gek dat ie Sookie met rust laat, net alsof het hem niet kan schelenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind Bill als koning trouwens een stuk vermakelijker dan ie ooit geweest is.
Hij beveelde Eric Nurtman naar die necromancers te gaan. En nu is hij zijn ID kwijt!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Idd. Maar ik vraag me toch elke aflevering stiekem een beetje af of dit nou de echte Bill moet voorstellen of dat die soft side van de vorige seizoenen nog wel terug komt. Ik vind het sowieso gek dat ie Sookie met rust laat, net alsof het hem niet kan schelen.
Ik vind hem iig wel tof zo.
Iewww. ik wist wel dat Snookie van binnen niet zo mooi was..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:58 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja dat is echt wel.. apart. Ben benieuwd hoe dat precies zit. Ze zijn in ieder geval niet helemaal okey. Want ze hynotiseren ook al die andere (goede) feeën (zoals die opa van Sookie) met dat lichtfruit.
Wat een straf inderdaad door 7 mooie Hollywood meisjesquote:
Ik vind het ook nog steeds hilarisch tof vermaakquote:Op maandag 11 juli 2011 23:09 schreef wonderer het volgende:
Ben ik de enige die het hartstikke leuk vind op dit moment?Alleen die baby van Arlene en de relatieperikelen van Hoytt en Jessica mogen wel geschrapt worden, de rest bevalt me wel
Ik ook!quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds hilarisch tof vermaak
En dan klagen dat 'wij vrouwen' zo simpel zijn als het over Eric gaat? Please.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat een straf inderdaad door 7 mooie Hollywood meisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |