Ja die Blik van Erik geweldig.. Dat boek viel mij ook op maar al eerder in de series heb ik een boek van Charlaine Harris voorbij zien komen, volgens mij las oma ook eens een boek van haar..quote:Op maandag 11 juli 2011 13:03 schreef pendi het volgende:
[..]
echt geweldig![]()
is t jullie ook opgevallen dat sookie in charlaine harris aan t lezen was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh please jullie vrouwen zijn ook zo simpel. daarom trappen jullie in lofferboisquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:08 schreef Sientje_ het volgende:
Eric is zo schattig als hij z'n geheugen kwijt is!
Ja hier ook. Een gast die zijn ID kwijt is maar wel weet dat hij vampier is en een kleine blonde vrouw niets doet.. stretching it..quote:Op maandag 11 juli 2011 18:21 schreef Fir3fly het volgende:
Soms vraag ik me af waarom ik deze serie nog kijk...
En toch staat ie elke maandag weer in de download.
klopt jah, in een van de eerste afleveringen dacht ik..quote:Op maandag 11 juli 2011 18:13 schreef janeway het volgende:
[..]
Ja die Blik van Erik geweldig.. Dat boek viel mij ook op maar al eerder in de series heb ik een boek van Charlaine Harris voorbij zien komen, volgens mij las oma ook eens een boek van haar..
Hoyt en Jessica vind ik nog wel enigszins interessant, maar die verhaallijn van Andy en de horrorbabyquote:Op maandag 11 juli 2011 23:09 schreef wonderer het volgende:
Ben ik de enige die het hartstikke leuk vind op dit moment?Alleen die baby van Arlene en de relatieperikelen van Hoytt en Jessica mogen wel geschrapt worden, de rest bevalt me wel
Brujoquote:Op maandag 11 juli 2011 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja hier ook. Een gast die zijn ID kwijt is maar wel weet dat hij vampier is en een kleine blonde vrouw niets doet.. stretching it..
En wat zei deze gast
[ afbeelding ]
"I'm a .." what?
volgens mij was het idd zo'n necromancer ipv een fee..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:06 schreef planethugo het volgende:
was dat eigenlijk wel een fee? Ze transformeerde op het eind in zo een gedrocht als die nep-fee in het begin van het seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |