quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Die kan je op youtube vinden luisterboek. sookie eric shower![]()
![]()
![]()
Waah die preview.. tof ben zo benieuwd.. Enne die douche scene ga ik als de kids hier eens op bed liggen beluisteren.. Hopeloos vakantie hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHOA die preview!!! http://www.hbo.com/true-b(...)FJWmcjIysgEhAGCyFzg=
Ja helemaal hotquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef janeway het volgende:
[..]
Waah die preview.. tof ben zo benieuwd.. Enne die douche scene ga ik als de kids hier eens op bed liggen beluisteren.. Hopeloos vakantie hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 23-07-2011 20:07:21 ]"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja helemaal hotik bedoel ja beter als je kinderen op bed zijn 18+ enzo.
![]()
![]()
Ik zou serieus ook gewoon boek 4lezen. Die heb je binnen een week uit!
EDIT: HIER TADAAA![]()
![]()
![]()
http://www.bung.co.nz/boo(...)to%20the%20World.pdfIk heb ze al joh, alle 10. En gelezen ook dussss komt wel goed hier..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:38 schreef janeway het volgende:
[..]
Ik heb ze al joh, alle 10. En gelezen ook dussss komt wel goed hier..
Ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:48 schreef pendi het volgende:
Ze staan hier ook allemaal in de boekenkastDenk dat ik ze binnenkort maar weer us ga lezen, heerlijk!
Die nieuwe preview op de site van HBO ziet er errug vet uit!
Ik wel, ik spaar alles op (heb alleen aflevering 1 gezien) en dan kijk ik alles in één weekendquote:Op zondag 24 juli 2011 23:56 schreef Broer123 het volgende:
Nieuwe aflevering morgen!kan niet wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |