Ontbijten.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kun je voor achten douchen en om klokslag acht uur aan het ontbijt zitten.
Jij ontbijt serieus niet?quote:
Geld uitgeven is leuk.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:26 schreef Ezell het volgende:
Ik geef de laatste tijd veel te veel geld uit. Het geld dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen is op. Dat was niet de bedoeling.
Je mag het invullen zoals je wil. Ik geef de voorkeur - en vergeef me deze afwijking van m'n principe - aan een volkorenboterham met kaas, een kopje koffie en wat sinaasappelsap.quote:
Ga ook werkenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:26 schreef Ezell het volgende:
Ik geef de laatste tijd veel te veel geld uit. Het geld dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen is op. Dat was niet de bedoeling.
Ontbijt en lunch in één.quote:
Dat vind ik knap, ik eet bij mijn ontbijt op een schooldag al 5 boterhammenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ontbijt en lunch in één.
Tijdens de schooldagen ontbeet ik nooit, nee. Behalve tosti om kwart over elf.
Kan niet. Mijn ouders betalen mijn rijlessen en zij willen dat ik zo veel mogelijk tijd vrij maak voor lessen en het leren van theorie.quote:
Nee, tot jij het zei.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Had je het wel door? Was je weer eens mods aan het afkraken?
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan niet. Mijn ouders betalen mijn rijlessen en zij willen dat ik zo veel mogelijk tijd vrij maak voor lessen en het leren van theorie.
Niets mis met werken.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat? Liever 'gratis' lessen dan een paar maanden werken.
O, dan heb je niks te zeuren ook want ik moet het allemaal zelf betalenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan niet. Mijn ouders betalen mijn rijlessen en zij willen dat ik zo veel mogelijk tijd vrij maak voor lessen en het leren van theorie.
Je deed vwo toch? Dan is het leren van de theorie echt zo gedaan, hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat? Liever 'gratis' lessen dan een paar maanden werken.
Dat weet ik.quote:
Nee, havo.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je deed vwo toch? Dan is het leren van de theorie echt zo gedaan, hoor.
Boek.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:31 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe leren jullie theorie eigenlijk? Uit een boek of online?
Ik heb een boek en CD-rom.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:31 schreef Kaasrol het volgende:
Had al bromfietsrijbewijs dus kende veel theorie al. Maar heb de onderdelen die ik nog niet kende een keer doorgebladerd. Oefenexamen gemaakt en aan de hand daarvan sommige onderdelen herhaaltquote:Op maandag 27 juni 2011 23:31 schreef Kaasrol het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |