Ach fap materiaal dat je soms ook nog in het echt ziet en kan aanraken heeft ook wel watquote:Op maandag 27 juni 2011 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu al onder de duim? Ik heb medelijden met je.
Tja, en ik moet maar accepteren dat zij helemaal losgaatquote:Op maandag 27 juni 2011 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu al onder de duim? Ik heb medelijden met je.
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, en ik moet maar accepteren dat zij helemaal losgaat![]()
(mind the PI)
dat kan geregeld wordenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:27 schreef Zokunen het volgende:
Rulert als ik kom, kwam jij nou via apeldoorn?
?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:31 schreef rulerofdeath het volgende:
ik kan mezelf niet meer van de misschieners naar de sopperts zetten
ik kan de OP niet meer editten. om mezelf van de misschieners naar de komers te zettenquote:
Agh, soquote:Op maandag 27 juni 2011 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan de OP niet meer editten. om mezelf van de misschieners naar de komers te zetten
HAHAHAH JE ZEI KOMEN !!!11!11!1quote:Op maandag 27 juni 2011 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan de OP niet meer editten. om mezelf van de misschieners naar de komers te zetten
Je staat er weer bij.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ja, kwartiertje lopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
Is er bij jou in de buurt ook een supermarkt?
Mooi, dan haal ik wel spareribs met een fles drank, denk wodka ofzo.quote:
Het is een groot gemisquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik had graag willen komen, maar het is me echt te ver weg..
En daarbij heb ik mijn liefje beloofd niet meer naar meetings te gaan
Spannend hoor.quote:
IK VIND HET VOORAL SPANNEND OM JOU TE ONTMOETENquote:
IK HEB AL EEN KALENDER GEMAAKT WAAROP IK DE DAGEN KAN AFTELLENquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:07 schreef Samzz het volgende:
Ik voel me als een klein kindje vlak voor Pakjes avond
MET VAN DIE CHOCOLAATJES ERIN?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK HEB AL EEN KALENDER GEMAAKT WAAROP IK DE DAGEN KAN AFTELLEN
NEE WANT CHOCOLA ISquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |