B. woont daar kennelijk in de straat (bron: Facebook)quote:Op maandag 27 juni 2011 21:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de mensen uit Nijmegen...
woon je daar?
http://www.dumpert.nl/med(...)c6/falend_heien.html
Jazz bij Duurstede-loterij gok ikquote:
Dat is de straat die je daar links achter ziet lopen. Waar je nu tegenaan kijkt is de Derde Walstraat. Daar woont een vriendin van me, maar dan helemaal rechts uit beeld.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
B. woont daar kennelijk in de straat (bron: Facebook)
Ik vind die filmpjes erg indrukwekkend. De muziek erbij is ook heel mooi.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de auditieve verkoeling: Rainy mood
Daar heb ik vroeger uren naar zitten kijken op volgens mij eurosportquote:Op maandag 27 juni 2011 21:43 schreef wyccie het volgende:
En dit is wel heel knap:
http://www.videobb.com/video/9BHsGjXvADoB
mijn fantastische 4e prijs: Ponstangpakket met ponsen en andere accessoires (whatever it may be)quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef wyccie het volgende:
Die man is geniaal.![]()
The Mountain Op Full Screen natuurlijk.
Wat is de aarde een prachtige plek.
's Avonds demonstreren, is weer eens wat anders...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, net even naar Den Haag geweest(veeeeels te laat voor de demo) en even gegeten met MaJo en Mr MaJo. Dacht dat de demonstratie wat later zou zijn
Was het gezellig?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, net even naar Den Haag geweest(veeeeels te laat voor de demo) en even gegeten met MaJo en Mr MaJo. Dacht dat de demonstratie wat later zou zijn
Ik was er 's middags al. Maar for the record: ze zijn gisteravond om 20:00u begonnen, dus ja, het is weer eens wat andersquote:Op maandag 27 juni 2011 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
's Avonds demonstreren, is weer eens wat anders...
Jazekerquote:Op maandag 27 juni 2011 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was het gezellig?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
[ afbeelding ]
Eens. Ik gun de ME ook wel een verzetje.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker
En dat ME verhaal, daar belde MaJo over toen ik onderweg was. Mag best een keer
Is 's avonds demonstreren ook al een uiting van kunst?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was er 's middags al. Maar for the record: ze zijn gisteravond om 20:00u begonnen, dus ja, het is weer eens wat anders
Dat ME-optreden stelde geen reet voor.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens. Ik gun de ME ook wel een verzetje.
Lijkt me niet. Ik weet niet waarom maar ze zijn gisteravond begonnen met De Mars der Beschaving en dat ging door tot vanmiddagquote:Op maandag 27 juni 2011 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is 's avonds demonstreren ook al een uiting van kunst?
Zo van: We doen het anders dan normaal, dus is het kunst?
En wat was jouw aandeel?quote:
Ik was 15 jaar, skinhead en niet pro-ME.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ik weet niet waarom maar ze zijn gisteravond begonnen met De Mars der Beschaving en dat ging door tot vanmiddag
[..]
En wat was jouw aandeel?
En nog wat rotzooi getrapt? Want dat is wel verleidelijk natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was 15 jaar, skinhead en niet pro-ME.
Liep toen alle ontruimingen in Amsterdam af...
Ach, helm op je kop, doek voor je mond met citroensap tegen het traangas en je gooide wel eens een steen.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nog wat rotzooi getrapt? Want dat is wel verleidelijk natuurlijk
Whehe ja dat kan ik me goed voorstellenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, helm op je kop, doek voor je mond met citroensap tegen het traangas en je gooide wel eens een steen.
Maar de sensatie was op zich voldoende en dat vond ik wel mooi...
Mij trekt zoiets dus echt niet. Totaal niet stoer of zo. Een dagje Walibi geeft toch ook een fijne spanning?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Maar de sensatie was op zich voldoende en dat vond ik wel mooi...
Zeker heftig. Wat ikzelf niets vind, is het huis/de locatie. Die moet wettelijk op een industrieterrein staan. Het gevolg is dus zo'n lelijke plek.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:46 schreef wyccie het volgende:
Nem, ik heb zojuist de docu gezien. Pff, wat heftig om dat mee te maken.
Doodgaan op afspraak, in een ander land, volgens een protocol. Ik vind het niks. Maar voor deze mensen de enige mogelijkheid om waardig te sterven. Fijn dat het in Nederland gewoon thuis kan.
Wat bedoel jij met "gewoon inslapen"?quote:Ik denk wel dat 'gewoon inslapen' voor de nabestaanden prettiger is, vooral omdat ze dan het gevoel hebben dat het dan pas hun tijd is en niet te vroeg.
Adrenaline kun je van een hoop dingen krijgen. Vechten, om het zo maar even te noemen, is natuurlijk wel echt een mannending.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mij trekt zoiets dus echt niet. Totaal niet stoer of zo. Een dagje Walibi geeft toch ook een fijne spanning?![]()
quote:En is die mars niet 's avonds begonnen omdat ze vanuit Rotterdam naar Den Haag liepen zodat ze er overdag aankwamen?
Da's toch een andere soort spanning.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mij trekt zoiets dus echt niet. Totaal niet stoer of zo. Een dagje Walibi geeft toch ook een fijne spanning?![]()
Trustequote:
Dat was inderdaad ook drie keer niks. Ook de kamer hadden ze nog iets gezelliger kunnen maken. Nu was het een beetje een vakantieappartementgevoel.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Zeker heftig. Wat ikzelf niets vind, is het huis/de locatie. Die moet wettelijk op een industrieterrein staan. Het gevolg is dus zo'n lelijke plek.
Na een lang of kort ziektebed vredig sterven in hun slaap, zonder toediening van de medicatie. Maar dat is natuurlijk niet iedereen gegund. De meesten lijden helaas.quote:Wat bedoel jij met "gewoon inslapen"?
Ik ook. Het is je eigen leven, je eigen pijn.quote:Ik ben een groot voorstander van euthanasie trouwens.
En wat past bij deze tijd?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Da's toch een andere soort spanning.
Begin '80-er jaren, punk, skinheads, anti-politiek, anarchie, kraken, geen woning, geen kroning.
Het paste bij de tijd...
Dan kun je welquote:
En toch snap ik het welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kun je weldoen (doe ik ook), maar daar heeft in ieder geval niemand last van.
Dat kan vast wel op een gegeven moment. Gewoon een rijke vent vindenquote:Als ik spanning wil, ga ik wel skydiven. Moet ik echt nog een keer doen. Ik wil nog zo veel.
Nu ik dat Mountain-filmpje gezien heb, wil ik ook nog zoveel plekken op aarde bezoeken.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:36 schreef Whiteguy het volgende:
Niemand aan de BBQ gezeten vandaag?
[ afbeelding ]
Ik snap de spanning wel. Als ik een steen naar iemands hoofd gooi is dat zeker spannend (zal ik 'm raken, gooit ie een steen terug, gaat hij bloeden, dood ik 'm?). Ik zou het alleen nooit voor die spanning doen, en ik zou het ook niet goed of leuk vinden. Daarvoor ben ik dus inderdaad vrouw.quote:
Wat dacht je van gewoon zelf rijk worden? Emancipatie en zo.quote:Dat kan vast wel op een gegeven moment. Gewoon een rijke vent vinden
Emancipatie en dan keihard huilenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap de spanning wel. Als ik een steen naar iemands hoofd gooi is dat zeker spannend (zal ik 'm raken, gooit ie een steen terug, gaat hij bloeden, dood ik 'm?). Ik zou het alleen nooit voor die spanning doen, en ik zou het ook niet goed of leuk vinden. Daarvoor ben ik dus inderdaad vrouw.
[..]
Wat dacht je van gewoon zelf rijk worden? Emancipatie en zo.![]()
Tijd om te slapen, voordat ik honger krijg van die worstjes (fuck, te laat). En ik heb een licht hoofd van het huilen bij die filmpjes. Emotioneel wrak, hormonen en zo. Vrouwen...![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:36 schreef Whiteguy het volgende:
Niemand aan de BBQ gezeten vandaag?
[ afbeelding ]
Oeh, zo te zien is het hier al voor de middag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Dus kom maar op met dat noodweer dat nu Zeeland binnen komt drijven
Tsja, we hadden toen nog geen skydiven...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap de spanning wel. Als ik een steen naar iemands hoofd gooi is dat zeker spannend (zal ik 'm raken, gooit ie een steen terug, gaat hij bloeden, dood ik 'm?). Ik zou het alleen nooit voor die spanning doen, en ik zou het ook niet goed of leuk vinden. Daarvoor ben ik dus inderdaad vrouw.
Is dat ding bij jou OOK nog steeds kaduk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
mag ik dan bij jou in de auto werken vandaag? hier is het al 24 graden op kantoor...Dus kom maar op met dat noodweer dat nu Zeeland binnen komt drijven
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:22 schreef TradeMarkie het volgende:
ja, kom maar op met die elfstedentocht
Dat zijn nu de dingen die ik leuk vind om te doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:15 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zou http://www.lamarmotte.org wel eens willen doen, maar dan moet ik wel serieus in training, dus dit jaar maar ff niet
Emanciperen gaat om het doorbreken van de verdeling van traditionele rollen en onafhankelijk zijn. Huilen heeft daar weinig mee te maken. Dat heeft nog nooit een man voor mij hoeven doen.quote:
Zit te twijfelen om de Dam tot dam fietsclassic mee te doen, aangezien fietsen me makkelijk afgaat dan hardlopen ivm mijn rug.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Daarom zou ik die ook op de racefiets doen
vergelijkbare mountainbike tochten zijn er ook wel hoor, van die wedstrijden die 5 dagen duren en zo.
Is wel nodig ook, volgens buienradar zou het hier eerst om 10:00 helemaal los gaan.quote:KNMI wil voorspellingen verbeteren met supercomputer
Laatste update: 28 juni 2011 11:24 info
AMSTERDAM – Het KNMI gaat later dit jaar gebruikmaken van een supercomputer om betere weersvoorspellingen te kunnen doen. Ook kunnen veranderende weersomstandigheden eerder waargenomen worden.
Foto: ANP
Dat maakt de meteorologische dienst dinsdag bekend.
De supercomputer wordt geleverd door het Europese computerbedrijf Bull en is veertig keer sneller dan de computer waar het KNMI nu gebruik van maakt. De computer is zeer geschikt voor onderzoek naar klimaatverandering, aldus het KNMI.
Belangrijke rol
“Supercomputers spelen een belangrijke rol bij weersverwachtingen. Het KNMI en andere meteorologische instituten verzamelen dagelijks veel informatie over temperatuur, windrichting en -snelheid, luchtdruk, neerslag en hoeveelheid zonneschijn”, legt het KNMI in een verklaring uit.
“Al die gegevens komen in modellen die door een supercomputer worden doorgerekend. Dankzij de modellen kan het KNMI vervolgens een weersverwachting opstellen. Hoe sterker de rekenkracht van een computer, hoe nauwkeuriger het weerbericht en hoe sneller het te maken is.”
De nieuwe supercomputer beschikt over 9,5 Terabyte aan werkgeheugen en heeft 4752 cores. Een normale computer beschikt over twee of vier cores.
quote:Auto over de kop door vlieg
AMSTERDAM - Een vlieg heeft er voor gezorgd dat een 24-jarige Bredase met haar auto over de kop is geslagen.
Op wat schaafwonden en een beurse rib door de autogordel na raakte ze volgens de politie 'wonder boven wonder' niet gewond.
De vrouw reed zaterdag over de A58. Ter hoogte van Moergestel had ze last van een 'vervelende' vlieg in de auto. Toen ze die van haar gezicht wilde slaan, reed ze de berm in.
Daar raakte ze in een slip, waardoor haar grijze Peugeot 206 over de kop sloeg. Een takelbedrijf heeft de zwaar beschadigde auto geborgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |