Die prijs is puur omdat je niet genoeg hebt aan mijquote:Op maandag 27 juni 2011 20:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom heeft goeie seks een prijs?
snel QQ nog... voordat het te laat isquote:Op maandag 27 juni 2011 20:18 schreef Viro het volgende:
[..]
euhm vandaag om 18.00 ofzo begonnen met spelen en nu al verslaafd![]()
![]()
Broertje zie je het nu?quote:
huh kost het geld om mij te neukenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die prijs is puur omdat je niet genoeg hebt aan mij
Stiekem neuk ik Viro, maar ik betaal altijd al
wat?quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:20 schreef ValHallen het volgende:
VIRO WAT DOE JE. NU KRIJGEN WE NOG MEER HATERS
jullie posten te snelquote:Op maandag 27 juni 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Broertje zie je het nu?![]()
Je gaat er aan kapot je houdt een fipo en een sepo niet uit elkaar.
jmaar jij hebt drank nodig om het leuk te hebben volgens mijquote:Op maandag 27 juni 2011 20:21 schreef _Fanta het volgende:
en idd af en toe zuip ik ook over mn grenzen heen, net al laatst met stokkie. maar dan trek ik wel 2 dagen ervoor uit om ff te ontgiften, en nee dan zijn geen leuke dagen. maar moet
Klopt, nogsteeds voel ik me op mn best met flinke sloot bier opquote:Op maandag 27 juni 2011 20:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jmaar jij hebt drank nodig om het leuk te hebben volgens mij
http://www.urbandictionary.com/iphone/#define?term=QQquote:Op maandag 27 juni 2011 20:22 schreef Viro het volgende:
[..]
huh kost het geld om mij te neuken
[..]
wat?
[..]Laat de haters haten
[..]
jullie posten te snel
Het is de schuld van WoW.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:22 schreef Viro het volgende:
[..]
huh kost het geld om mij te neuken
[..]
wat?
[..]Laat de haters haten
[..]
jullie posten te snel
Dat geef ik dan weer aan naatquote:Op maandag 27 juni 2011 20:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik betaal aan Faye om met jouw te mogen noiken
Ik zou toch maar eens hulp zoeken, zonder bier gewoon je lekker voelen is beterquote:Op maandag 27 juni 2011 20:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Klopt, nogsteeds voel ik me op mn best met flinke sloot bier op
Zoek een hobby danquote:Op maandag 27 juni 2011 20:24 schreef _Fanta het volgende:
Mijn leven is nogal saai zonder drank. Ga mezelf kapot vervelen dan
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:24 schreef _Fanta het volgende:
Een WoW verslaafde en nu ook een drank verslaafde.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:24 schreef _Fanta het volgende:
Ik werk aan mijn virtuele leven, er word niets stuk gemaaktquote:Op maandag 27 juni 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is de schuld van WoW.![]()
Die maakt mijn broertje kapot.
je eckte mischien ?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik werk aan mijn virtuele leven, er word niets stuk gemaakt
Hmm, slim wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat geef ik dan weer aan naat
[..]
Ik zou toch maar eens hulp zoeken, zonder bier gewoon je lekker voelen is beter
Ontkenningsfase.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik werk aan mijn virtuele leven, er word niets stuk gemaakt
lanparty'squote:Op maandag 27 juni 2011 20:26 schreef _Fanta het volgende:
Ik game, mn leven bestaat uit zuipen en gamen
ik hoorde wel iets zachtsquote:
helemaal niet, ik geef openlijk toe dat ik werk aan mijn virtuele leven. Mijn real life leven verlies ik niet anders kan ik niet mijn leven opbouwen in WoWquote:
schijt aan betaal-zooiquote:Op maandag 27 juni 2011 20:28 schreef Viro het volgende:
[..]
helemaal niet, ik geef openlijk toe dat ik werk aan mijn virtuele leven. Mijn real life leven verlies ik niet anders kan ik niet mijn leven opbouwen in WoW
Het werkt.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:29 schreef Viro het volgende:
Oh en houd eens op met de interventie op fok, ik kan nu amper spelen
Je bent ook een autist?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:31 schreef _Fanta het volgende:
Dat is zo teruggetrokken leef is ook niet zomaar
Vertelquote:Op maandag 27 juni 2011 20:31 schreef _Fanta het volgende:
Dat is zo teruggetrokken leef is ook niet zomaar
moet ik GWR bellenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
denk t wel in bepaalde mate, anders houd je zo'n leven niet vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |