Ik zat niet op FOK!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat zei ik een kwartier geleden al, maar toen sliepen jullie of zo
Vind het wel goed van hem eerlijk gezegdquote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef xCore het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)edt-kate-excuses-aan
Alsjeblieft zeg, retelikker
Slim.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Becker was in 1986 ook nog steeds jonger dan Tomic nu is, dus is hij de jongste speler die de kwartfinale op Wimbledon haalt sinds 1986.
[...]
Ik vind het wat overdreven. Je niet scheren is toch niet hetzelfde als onverzorgd zijn? Tenzij het onverzorgd is om een baard te hebben, want als je een baard laat groeien scheer je je ook niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:21 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Vind het wel goed van hem eerlijk gezegd
Daar heeft het koningshuis natuurlijk veel meer aanzien dan hierquote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef xCore het volgende:
Slaat nergens op imho. Het zou moeten gaan om wat er op de baan gebeurt, niet om wie er in de royal box zitten. Al lijken ze dat op Wimbledon soms te vergeten.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:21 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Vind het wel goed van hem eerlijk gezegd
Alsnog, gezeik over ongeschoren wangetjes en buigingen en zo. Alsof dat ze iets kan schelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Daar heeft het koningshuis natuurlijk veel meer aanzien dan hier.
Sja, Murray kan ook moeilijk zeggen dat het hem niet zoveel doet.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Alsnog, gezeik over ongeschoren wangetjes en buigingen en zo. Alsof dat ze iets kan schelen.
Mogen blij zijn dat ze Murray mogen ontmoeten. GB heeft een stuk meer koninklijke familie dan tennissers die ooit top 100 hebben gehaald, laat staan een GS finale hebben gehaald.![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Sja, Murray kan ook moeilijk zeggen dat het hem niet zoveel doet.
En die baard mag er van mij ook wel af, hij ziet er uit als een zwerver.
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Murray ziet er uberhaupt al ranzig uit met die tanden die op het grottencomplex van Tora Bora lijken
Rafa
Nou dat niet, en ik vind Djoko ook al niet echt doenbaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:12 schreef Lagrinta het volgende:
Wat een brute speler is die Del Potro, veel mooier dan Djoko.
Gore smeerlap. Dit is dus het niveau van Engelse kak. Wat Murray heeft uitgespookt in zn hele leven stelt niets voor met wat voor ranzigs dat Engelse koningshuis is.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef xCore het volgende:
Ja ja lachen maar weer. Goed het mag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:13 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat niet, en ik vind Djoko ook al niet echt doenbaar.
quote:"Ik dacht dat ik mijn voet had gebroken"
Nadal ondergaat MRI-scan
Van onze Telesportredactie
LONDON - Rafael Nadal laat vandaag een MRI-scan maken van zijn linkervoet. De Spaanse favoriet raakte maandag geblesseerd tijdens zijn partij tegen Juan Martin del Potro en vreest voor zijn kansen op Wimbledon.
"Ik voelde me bij 6-5 heel slecht en dacht dat ik mijn voet had gebroken", blikte Nadal terug op de eerste set. "Ik heb meteen om mijn trainer gevraagd toen de game voorbij was. Ik wist niet of ik door kon spelen." Hij liet zijn voet intapen en versloeg Del Potro alsnog in 7-6(8/6), 3-6, 7-6 (7/4), 6-4.
"Ik moet een MRI-scan laten maken", wist de nummer één van de wereld direct na zijn overwinning. "Ik kan de toekomst niet voorspellen, maar ik ben zeker bezorgd."
In kwartfinale treft Nadal de Amerikaanse Mardy Fish.
pfff...bizar hoor, niet verwacht dat ie gister nog ging uitspelen...maar het zal wel meevallen, toch?quote:
Lijkt me ook. Hij bewoog gewoon perfect gisteren. Hij sloeg vooral door dat goede voetenwerk een paar van de mooiste inside-outforehands die ik hem ooit heb zien slaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
pfff...bizar hoor, niet verwacht dat ie gister nog ging uitspelen...maar het zal wel meevallen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |