Ja onderdrukken kunnen ze daar wel in Noord Korea. Erg slim om op die wijze een mogeljike opstand proberen te voorkomen. Hopelijk zal er binnen niet al te lange tijd een implosie plaatsvinden van het huidige regime.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:34 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)ten-fabriek-in.dhtml
[..]
Toch schijnen er in PyonYang nog aardig wat buitenlandse studenten te komen, meende dat er ook een fokker was geweest die bijv. het interne internet in NK heeft gebruikt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:14 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Buitenlandse studenten? Wie wil er daar nou studeren?
Maar zo te horen gaat het niet lang meer duren voordat het land uit elkaar valt.
Die klapmongool heeft weer steun uit het buitenland nodig dus gaat hij dreigen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:10 schreef michaelmoore het volgende:
Misschien is dat wel het beste
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
[..]
Dat jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef waht het volgende:
[..]
Die klapmongool heeft weer steun uit het buitenland nodig dus gaat hij dreigen.
Hij kan zeker iets krijgen. En dat is een kogel.
Een weblog van een Russische student in Pyongyang:quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:14 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Buitenlandse studenten? Wie wil er daar nou studeren?
Maar zo te horen gaat het niet lang meer duren voordat het land uit elkaar valt.
Dat zijn ze al.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:19 schreef mariska87 het volgende:
Als het leger geen eten meer heeft, dan is de rest van de bevolking al halfdood van de honger.
Met een beetje goede (of slechte ?) wil kun je tussen de regels door enig sarcasme lezen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:17 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Een weblog van een Russische student in Pyongyang:
http://ashen-rus.livejournal.com/
Dat was ook niet bepaald vrijwilligquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:26 schreef Antaris het volgende:
[..]
Dat zijn ze al.
Volgens mij was iets van 60 of 70% van de Noord-Koreaanse bevolking ondervoed.
Ik had tijdje geleden een douc gezien over N-Korea. Er waren artsen naar noord-Korea gekomen om ze te helpen tegen blindheid. Nadat ze geopereerd waren het eerste wat ze deden was Kim Jong eren en danken.
Vreemd, ik zou niet weten wat je daar moet doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Toch schijnen er in PyonYang nog aardig wat buitenlandse studenten te komen, meende dat er ook een fokker was geweest die bijv. het interne internet in NK heeft gebruikt.
Ik kan geen Russisch helaas.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:17 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Een weblog van een Russische student in Pyongyang:
http://ashen-rus.livejournal.com/
Google translate is uw vriendquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:19 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Vreemd, ik zou niet weten wat je daar moet doen.
[..]
Ik kan geen Russisch helaas.
Jezus christus. Wat een goedkoop stuk propaganda zeg. Gebaseerd op niets.quote:
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien, jij ook toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:30 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Jezus christus. Wat een goedkoop stuk propaganda zeg. Gebaseerd op niets.
Kijk liever North Korea, a day in the life. Gefilmd door een Nederlander.
beet je achterhaald en nietszeggendquote:
Klopt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien, jij ook toch?
Die was en tijdje terug nog op Geschiedenis24, of Doc24 (heet die zo?).quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:30 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Hoe kun je nu stellen dat de docu die jij aandraagt wel een objectief en representatief beeld geeft van Noord-Korea terwijl het juist in samenspraak met het regime gemaakt is...? Komt aardig naïef over tbh.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:30 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Bewijs jij het tegendeel? Tot het tegendeel bewezen is, is dit aardig representatief. Alle boeken die ik er over gelezen heb, wijzen ongeveer deze kant uit. Het gaat overigens over het leven in PyongYang, niet over het leven van een Noord Koreaan in z'n algemeenheid. Daar zit nogal een verschil tussen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe kun je nu stellen dat de docu die jij aandraagt wel een objectief en representatief beeld geeft van Noord-Korea terwijl het juist in samenspraak met het regime gemaakt is...? Komt aardig naïef over tbh.
Ja, maar dit is geen filmpje, dit is een oproep.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
beet je achterhaald en nietszeggend
er zijn wel beter filmpjes op internet
Maar dat er in voorkomt ze hebben geen computers en geen telefoons.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, maar dit is geen filmpje, dit is een oproep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |