Lang leve een huis bij de kust, waar het dus altijd waait.quote:
Opkrassen dan!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:17 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het niet zo heel warm.Prima kras-weer.
Een kleintje, zie Facebook.quote:
Ja lekker, hoek van holland met zijn 31,1 graden bijvoorbeeldquote:Op maandag 27 juni 2011 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang leve een huis bij de kust, waar het dus altijd waait.
quote:
Ga toch krassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
Welke aflevering moet je hebben, 1 of 2?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb toch pijn, suffe dokter
en ook al geen glee project
ik vind mezelf dus heel zielig nu
Die is via de voor mij beschikbare bronnen nog niet te vinden.quote:
Voor jou doe ik dat.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
ja dat is dus een beetje het probleem
maar tnx voor het mee denken allemaal
Met mijn naailoze avond?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ze is er al bijna klaar mee.quote:
quote:
Ja, echt bijna-bijna. Stomme naaldquote:
Uiteraard.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Gefeliciteerd!
Is het van die bowl die eigenlijk net een dagje te oud is en daardoor volop alcoholisch?
Waarom?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb mijn naailes van morgen moeten cancelen
en het is nog maar 2 weken tot de juf op vakantie gaat en nu krijg ik mijn jurk denk ik niet af
balen
Klein ingreepje aan mijn voet gehad en mag een dag of 3 niet lopenquote:
Owh bummer. Ernstig?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Klein ingreepje aan mijn voet gehad en mag een dag of 3 niet lopen
Haha, dankquote:Op maandag 27 juni 2011 21:05 schreef Jannuk het volgende:
Omdat Thrust het niet ook namens mij doet ()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Miss
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, dank
Jullie tijd niet gezien hier. Alles goed?
Grin, ik hoorde van mij buurbankzitter dat Miss jarig is, dus gauw even feliciteren.quote:
Heh bahquote:
neuhquote:
Dat is bijna van het kaliber Nationale rampquote:Op maandag 27 juni 2011 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neuh
Het meest ernstig is het missen van de les haha
Ja heul bah!quote:
Ja, leuk!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:12 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ja heul bah!
Die ligt nu te slapen, nah ja, zit op z'n stok in z'n slaapkamer.
Daar gaat het heul goed mee, hij heeft weer een midvoorlijntje in z'n veren en helemaal geen kale plekken meer. Morgen zal ik even vragen of hij zin heeft in een foto
Ja, hij zat de hond uit te dagen als wij in bed lagen, dat was niet helemaal de bedoeling, want dan sliep hij niet, de hond niet en wij niet. Nu slaapt hij 10 uur per nacht, wij zingen liedjes met hem en dan is het "weltrusten""Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii".quote:Op maandag 27 juni 2011 21:13 schreef Tegan het volgende:
Hij heeft een eigen slaapkamer, wat een luxe. Geen wonder dat hij nu geen kale plekken meer heeft
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
Ziet er inderdaad goed uitquote:Op maandag 27 juni 2011 21:33 schreef Jannuk het volgende:
Watte??
[ afbeelding ]
Ow, of ik m'n tietjes even wil laten zien... ehmmmmmmm, heel voorzichtig dan!
[ afbeelding ]
Verder chill ik graag naast Thrust op de bank
[ afbeelding ]
En m'n oude vriendje Sjaak voelt zich hier ook wel lekker hoor.
[ afbeelding ]
Heel goed!quote:
Mag ik van jou ... Repelsteeltje?quote:
Tofquote:
Nostalgiequote:
Zo stel ik me jou ook altijd voorquote:
Ik ga om de twee, drie jaar. Een jaarabo haal ik e rniet uit, te ver weg. Daar is Burgers Bush weer prima voor. Dat kan ik op de fiets en daar rustig ergens een uur naar een beest kijken houden ik en dat beest prima vol.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef KomtTijd... het volgende:
En ik moet ook weer eens naar de efteling. Ze hebben er zoveel nieuws neergezet de laatste tijd!
Mwah ik zit er veel te ver vanaf en vind pretparken ook weer niet zo heel erg boeiend. Maar de efteling is inderdaad wel de tofste, en ik ben er al tig jaar niet meer geweest. Wil wel eens in die vliegende hollander, en die nieuwe houten achtbaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga om de twee, drie jaar. Een jaarabo haal ik e rniet uit, te ver weg. Daar is Burgers Bush weer prima voor. Dat kan ik op de fiets en daar rustig ergens een uur naar een beest kijken houden ik en dat beest prima vol.
Er was een tijd dat ik ieder weekend/iedere dag dat 's middags uren wegvielen gingquote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef Tegan het volgende:
Ik ga denk ik om de een/twee jaar. Veel te weinig gezien ik ernaast woon.
Ik vind het altijd heerlijk, zo tussen kerst en oud en nieuw kun je een kanon afschietenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:23 schreef Tegan het volgende:
Ik ben al wel tien jaar niet in een dierentuin geweest. Het wordt tijd.
Bioslock?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo stel ik me jou ook altijd voor
-edit-
Maar dan nakend in een weide met bier.
Ik wil ook diertjes kijkenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heerlijk, zo tussen kerst en oud en nieuw kun je een kanon afschieten
In de winter lekker in d ebush voor wat warmte, in de zomer naar ocean.
Echte liefde!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen ik dat typte wist ik gewoon dat jij ging reageren.
Het is toch te warm om te slapen.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef Tegan het volgende:
Ik ben echt moe zeg. En het is pas 11 uur.
Onder een deken liggen... met deze hitte....quote:Op maandag 27 juni 2011 23:54 schreef Tegan het volgende:
Oh, geen last van. *ligt heerlijk onder een deken*
nee bahquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alleen tijdens hete dampende seks.....
Dat is zo gebeurd met deze temperaturen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die je dan weer lekker vies kan maken
Ik heb ook niet slecht geslapen eigenlijk. Ik heb het nu ook een stuk warmer dan toen ik in bed lag. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:45 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen, wat best briljant te noemen is met deze temperatuur
Ik lag ook hendig onder de dekens ja. Heerlijkquote:
Huh?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:13 schreef Jannuk het volgende:
Waarom doet m'n quote het niet?
@TwistedDarling: gefeliciteerd![]()
![]()
Goedemorgen lieve mensjes!
Jannuk!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:13 schreef Jannuk het volgende:
Waarom doet m'n quote het niet?
@TwistedDarling: gefeliciteerd![]()
![]()
Goedemorgen lieve mensjes!
Jaaaaquote:
Welles!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet zo janken Bert! Je bent toch geen homo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:55 schreef Jannuk het volgende:
Beterschap CLKUTQUOTE werkt hier prima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Wat is er morgen met Stephen Fry dan? Zit jij in Engeland?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Dank jullie wel
Als ik morgen maar wel naar Stephen Fry kan
Hij komt naar Nederland voor een lezingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat is er morgen met Stephen Fry dan? Zit jij in Engeland?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij komt naar Nederland voor een lezing
Dat mag je toch niet missenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij komt naar Nederland voor een lezing
Uitverkochtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]wat voor lezing? waar gaat het over?
* Spezza19 wilt ook wel heen als het interessant is
Nee doos, ik wil gewoon weten waar het over gaat....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want je wil graag weten dat je NIET kan gaan naar een interessant iets? Interessant.
Nou paniek, ik waarschuw je alleen even.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je beantwoordt mijn vragen niet.....
Doos? Zeg broekie, let op je woorden. Als je niet vriendelijk kan doen, rot op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee doos, ik wil gewoon weten waar het over gaat....
Of mag dat niet meer gevraagd worden als iets uitverkocht is?
Broekiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doos? Zeg broekie, let op je woorden. Als je niet vriendelijk kan doen, rot op.
Doos?! Doe je altijd zo aardig?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee doos, ik wil gewoon weten waar het over gaat....
Of mag dat niet meer gevraagd worden als iets uitverkocht is?
Je doet je best maar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet je zelf weten... Ik google het wel even
Ik zie geen sneer. Was gewoon een opmerking. Maar als je je zo op je teentjes getrapt voelde... exuusss me.quote:
En daarom heeft de NS iedereen gemaild gisteren? Tofquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Noodweer blijft uit in Zeeland
weer paniek om niks
Mja, een beetje kansloze opmerking... want ik vroeg gewoon waar de lezing over ging.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie geen sneer. Was gewoon een opmerking. Maar als je je zo op je teentjes getrapt voelde... exuusss me.
Met duimpje omlaag is niet gewoon.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, een beetje kansloze opmerking... want ik vroeg gewoon waar de lezing over ging.....
Ik toevallig wel, maar ik ben altijd zo hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:46 schreef Spezza19 het volgende:
Ik merk het al... de dames zijn collectief ongesteld.....
Uhm, ik zie nergens een duimpje omlaag.... Ja, pas bij de post dat ze mijn vraag niet beantwoorde.....quote:
Ik niet, had alleen niet verwacht dat hij zo snel op zijn pikkie getrapt was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik toevallig wel, maar ik ben altijd zo hoor.
Als ie het nou gewoon had gehouden bij 'je beantwoordt m'n vragen niet' zonder jou gelijk doos te noemenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik niet, had alleen niet verwacht dat hij zo snel op zijn pikkie getrapt was.
Dat was een post later omdat zij met een vrij kansloze opmerking kwam....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ie het nou gewoon had gehouden bij 'je beantwoordt m'n vragen niet' zonder jou gelijk doos te noemen
Die niet zo kansloos was bedoeld dat je gelijk moest gaan schelden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat was een post later omdat zij met een vrij kansloze opmerking kwam....
Och ja, het is fok maar??? Al stak hij me wel heel erg in de rug, kansloze opmerkingen, doos..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ie het nou gewoon had gehouden bij 'je beantwoordt m'n vragen niet' zonder jou gelijk doos te noemen
Bonkjes en sliertjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:46 schreef Spezza19 het volgende:
Ik merk het al... de dames zijn collectief ongesteld.....
Het was een gewone vraag, zonder duimpje naar beneden.. Maar het blijft interessant hoe jij reageert.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat was een post later omdat zij met een vrij kansloze opmerking kwam....
Mja, als je doos al een enorm scheldwoord vindt, wie is er dan snel op z'n pikkie getrapt....?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die niet zo kansloos was bedoeld dat je gelijk moest gaan schelden.
Het is maar wat je interessant vindt....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het was een gewone vraag, zonder duimpje naar beneden.. Maar het blijft interessant hoe jij reageert.
Nou leef je uit,.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, als je doos al een enorm scheldwoord vindt, wie is er dan snel op z'n pikkie getrapt....?
En daarbij, ervaring leert mij dat er altijd wel kaarten bij de deur te krijgen zijn.... dus had altijd kunnen kijken of dat hier ook het geval is
Al had je er appelflap neergezet, de hele toon van je post was gewoon niet tof. Maar goed, dat zal aan ons en onze al dan niet ongesteldheid liggen. Met bonkjes en sliertjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, als je doos al een enorm scheldwoord vindt, wie is er dan snel op z'n pikkie getrapt....?
En daarbij, ervaring leert mij dat er altijd wel kaarten bij de deur te krijgen zijn.... dus had altijd kunnen kijken of dat hier ook het geval is
quote:
Mja, de toon van haar post was ook niet echt normaal....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:59 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Al had je er appelflap neergezet, de hele toon van je post was gewoon niet tof. Maar goed, dat zal aan ons en onze al dan niet ongesteldheid liggen. Met bonkjes en sliertjes.
Jij ook al? Het is echt wel een kliekje he.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:59 schreef Lolaatje het volgende:
Al had je er appelflap neergezet, de hele toon van je post was gewoon niet tof. Maar goed, dat zal aan ons en onze al dan niet ongesteldheid liggen. Met bonkjes en sliertjes.
Je komt nu toch echt over als een opstandig pubertje, niet als iemand van in de dertig. Maar zij....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:03 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, de toon van haar post was ook niet echt normaal....
Huiliequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, de toon van haar post was ook niet echt normaal....
Krijg een raar MI nuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij ook al? Het is echt wel een kliekje he.
Appelflappen zijn wel lekker trouwens, zonder appelbonkjes en sliertjes.
Beterschap.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben toch al bijna een uur niet naar de wc geweest. Applaus voor mezelf!
Wat er vandaag uit is, hoeft morgen niet meer!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben toch al bijna een uur niet naar de wc geweest. Applaus voor mezelf!
Geen idee. Ik voel me verder niet beroerd ofzo, ben vannacht ook niet geweest. Kreeg gisteravond een paar keer een beetje kramp en moest een paar keer rennenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beterschap.Wat heb je eigenlijk? Griepje? Iets van eten wat slecht gevallen is? Last door de warmte?
Ik ben er gewoon nog hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
he verdorie heb ik het niewelingetje-wegjagen gemist?
Ik mis alle leuke kliekjes dingen![]()
Dat is wel heel erg lief.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:11 schreef Lolaatje het volgende:
Mijn vriend is vanmorgen gewoon om 4.45u opgestaan zodat hij ondanks zijn vroege dienst kon blijven slapen.
Uhm, hopelijk is het dan alleen vandaag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee. Ik voel me verder niet beroerd ofzo, ben vannacht ook niet geweest. Kreeg gisteravond een paar keer een beetje kramp en moest een paar keer rennenEn toen ik vanochtend wakker werd en tijdens het eten ook weer
.
Deze is heel hardnekkig hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
he verdorie heb ik het niewelingetje-wegjagen gemist?
Ik mis alle leuke kliekjes dingen![]()
Vertel hem maar dat je gelijk hebt.... Ramen dicht is beter.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
aargh ik word echt gek van vriendje
elke keer als hij thuis komt zet ie alle ramen open
waardoor het hier warm word
maar ik krijg hem niet uitgelegd dat je beter alles dicht kunt houden omdat het dan koeler is
hij gelooft ook niet dat dat een goede strategie is
I didquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vertel hem maar dat je gelijk hebt.... Ramen dicht is beter.....
Gewoon alle ramen weer dicht doen....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I did
Ik heb het zelfs heel hard geroepen maar dat hielp nog minder
maar het is gewoon zoooo frustrerend
ik mag niet lopenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon alle ramen weer dicht doen....
Hier is ook alles dicht en in mijn huis is het lekker koel en een lage luchtvochtigheid....
Hier zitten ook gewoon de ramen en gordijnen dicht. Enige manier om het enigszins uit te houden binnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I did
Ik heb het zelfs heel hard geroepen maar dat hielp nog minder
maar het is gewoon zoooo frustrerend
Midden in de nacht opstaan om te kunnen blijven slapen...... ben ik de enige die deze post niet snapt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:11 schreef Lolaatje het volgende:
Mijn vriend is vanmorgen gewoon om 4.45u opgestaan zodat hij ondanks zijn vroege dienst kon blijven slapen.
Precies!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
het is hier gewoon mega heet nu, terwijl het voor hij thuis kwam goed te doen was
maar als ik zeg dat ik het warm heb zegt ie dat het is omdat ik de raam hier naast me dicht heb gedaan
Nee lul het is omdat jij de ramen uberhaubt open hebt gedaan en de andere ramen niet dicht wil doen!
Zij zal wel een eind van zijn werk af wonen, waardoor hij eerder op moet staan om op tijd op z'n werk te zijn....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Midden in de nacht opstaan om te kunnen blijven slapen...... ben ik de enige die deze post niet snapt?
Tuf op hem!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Gatverdamme er loopt buiten iemand enorm ranzig te rochelen en op straat te tuffen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Midden in de nacht opstaan om te kunnen blijven slapen...... ben ik de enige die deze post niet snapt?
Mja, dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zij zal wel een eind van zijn werk af wonen, waardoor hij eerder op moet staan om op tijd op z'n werk te zijn....
Het was ook totaal niet praktischquote:Maar ja, als je dan om 4.45 op moet staan, kan je je afvragen wat daar het praktisch nut van was....
ik geloof niet dat hij letterlijk bedoelde dat hij het niet snaptequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zij zal wel een eind van zijn werk af wonen, waardoor hij eerder op moet staan om op tijd op z'n werk te zijn....
Maar ja, als je dan om 4.45 op moet staan, kan je je afvragen wat daar het praktisch nut van was....
Zeg hem dat hij jouw ongelijk mag bewijzen door de ramen een dag dicht te houden, dat 'ie het je dan mag inwrijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
het is hier gewoon mega heet nu, terwijl het voor hij thuis kwam goed te doen was
maar als ik zeg dat ik het warm heb zegt ie dat het is omdat ik de raam hier naast me dicht heb gedaan
Nee lul het is omdat jij de ramen uberhaubt open hebt gedaan en de andere ramen niet dicht wil doen!
Vond ik ook altijd. Lit bleef dan slapen en moest van Limburg naar Gelderland reizen met ov.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:50 schreef Lolaatje het volgende:
Mja, dat.
Het was ook totaal niet praktisch. Dat maakt het juist zo lief.
Dat hangt ervan af, als de zon door je wall-sized-ramen schijnt krijg je een broeikaseffect en ben je idd beter af met de ramen open.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
aargh ik word echt gek van vriendje
elke keer als hij thuis komt zet ie alle ramen open
waardoor het hier warm word
maar ik krijg hem niet uitgelegd dat je beter alles dicht kunt houden omdat het dan koeler is
hij gelooft ook niet dat dat een goede strategie is
Ah op die fiets, kwartje valt, kwestie van anders lezen dan ik deedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..].
[..]
Mja, dat.
[..]
Het was ook totaal niet praktisch. Dat maakt het juist zo lief.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah op die fiets, kwartje valt, kwestie van anders lezen dan ik deed
Blijkbaar dus welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik geloof niet dat hij letterlijk bedoelde dat hij het niet snapte
Moet je de gordijnen ook dichtdoen, dat helptquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af, als de zon door je wall-sized-ramen schijnt krijg je een broeikaseffect en ben je idd beter af met de ramen open.
Nou, ik heb wall-sized ramen en hier is het echt beter met raam en gordijnen dicht dan met raam open. Al is het hier op het moment wel 25 graden in huis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af, als de zon door je wall-sized-ramen schijnt krijg je een broeikaseffect en ben je idd beter af met de ramen open.
Verpest het nou nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je de gordijnen ook dichtdoen, dat helpt
Ja! Noodweer was het! En de NS is helemaal van slag!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeg, vanochtend op de radio rond half 9 schreeuwde ze nog moord en brand over 'noodweer dat veel sneller kwam dan verwacht en ook veel heviger was'. Waren dat die 3 druppels en die paar wolken?
Welke druppels en welke wolken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waren dat die 3 druppels en die paar wolken?
Dan is de zoveelste barbecue?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef DrMarten het volgende:
Ik hoop het, zolang het niet rond 9 uur vanavond is wil ik wel een knetterende onweersbui.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd. Lit bleef dan slapen en moest van Limburg naar Gelderland reizen met ov.![]()
Hij deed het toch... dat is heel erg fijn en lief..
Zulke dingen vind ik onwijs tofquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ook vaak genoeg gedaan vanuit Groningen naar mijn werk om bij Anna te blijven
Een date? Vertel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee een date. Ook zo lullig als je daar zeiknat aan komt
Er valt nog weinig te vertellen. Op msn is ze leuk, nu afwachten hoe ze in het echt isquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er valt nog weinig te vertellen. Op msn is ze leuk, nu afwachten hoe ze in het echt is
Gaan gewoon even wat drinken en dan zien we wel verder neuken.
Spannend! Ja, je weet nooit hoe het dan in het echt klikt hè. En ook altijd de vraag hoe iemand er in het echt uitziet natuurlijk, is vaak toch iets anders dan op de foto.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er valt nog weinig te vertellen. Op msn is ze leuk, nu afwachten hoe ze in het echt is
Gaan gewoon even wat drinken en dan zien we wel verder.
Ik drink altijd na het neuken.... al dat zweet moet weer gecompenseerd worden....quote:
Ha, het wordt niet uitgeslotenquote:
Zulke dingen sluit ik nooit uit, maar ik reken er ook maar niet opquote:
Aim high!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zulke dingen sluit ik nooit uit, maar ik reken er ook maar niet op
Dan krijg je weer klachten dat ze geen sperma in hun oog willen hebben.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan krijg je weer klachten dat ze geen sperma in hun oog willen hebben.
[..]
[..]
Geef je er een duikbril bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, ik waarschuw alleen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geef je er een duikbril bij.
Jij denkt teveel in problemen
Hell no, ik game/surf/tweet/whatever gewoon door. Verzekering betaalt wel als het misgaatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
ik ook niet
mooi want anders moet ik weer overal de stekkers uit gaan trekken
Ik heb twee duikbrillen voor noodgevallen.quote:
maar dan is je huis al afgebrand!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hell no, ik game/surf/tweet/whatever gewoon door. Verzekering betaalt wel als het misgaat
Niet!quote:
Dan kook jij!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
goed!
Ik heb honger, maar vriendje wil niet koken
Dat wordt eten bestellen op zijn kostenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
goed!
Die vindt het zeker te warm binnen om te koken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
goed!
Ik mag nog niet lopenquote:
Een stoel of kruk erbij en klaar!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik mag nog niet lopen
niet dat ik me daar 100% aan hou maar koken is natuurlijk wel lang staan en zo
die hadden we gister alquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat wordt eten bestellen op zijn kosten
Klein ingreepje aan mijn voetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een stoel of kruk erbij en klaar!
Wat heb je trouwens? Niet meegekregen, maar ik kom hier ook niet zo vaak
Wuif hem toe vanuit je stoel met een palmtak. Dan wil ie vast welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Klein ingreepje aan mijn voet
niks ergs hoor, maar vriendje kan nu heus wel even koken
Waarom wil 'ie niet koken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
goed!
Lekker!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:36 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Waarom wil 'ie niet koken?
Ik ga wraps met tzatziki maken.
ooh ik wil ook wel eens echt eten hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En het probleem is?
Gister pizza, vandaag shoarma?
omdat ie geen zin heeftquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:36 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Waarom wil 'ie niet koken?
Ik ga wraps met tzatziki maken.
Hallo, je leeft er niet op... het zijn maar 2 dagen achter elkaar.... mag best een keertje hoor...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh ik wil ook wel eens echt eten hoor
ik kan echt niet leven op afhaal voedsel
Ik vind het te duur om elke dag te doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hallo, je leeft er niet op... het zijn maar 2 dagen achter elkaar.... mag best een keertje hoor...
Het is niet per definitie slechter dan zelf gemaakt voedsel
Dat is weer een andere reden.... een begrijpelijke ook....quote:
nee maar het smaakt wel slechterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hallo, je leeft er niet op... het zijn maar 2 dagen achter elkaar.... mag best een keertje hoor...
Het is niet per definitie slechter dan zelf gemaakt voedsel
Dan bestel je denk ik bij de verkeerde toko's....quote:
Als ik iets bestel is het Thais of Surinaams. Ik bestel alleen eten dat ik thuis niet lekkerder kan bereiden dan zij doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan bestel je denk ik bij de verkeerde toko's....
Hier zijn de pizza's en shoarma altijd van prima kwaliteit...
Oeh, bij mij zijn dat wel veel dingenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik iets bestel is het Thais of Surinaams. Ik bestel alleen eten dat ik thuis niet lekkerder kan bereiden dan zij doen.
of jij kunt niet kokenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan bestel je denk ik bij de verkeerde toko's....
Hier zijn de pizza's en shoarma altijd van prima kwaliteit...
idd en dat is maar weinigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik iets bestel is het Thais of Surinaams. Ik bestel alleen eten dat ik thuis niet lekkerder kan bereiden dan zij doen.
Kraamshaking baby syndrome?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:43 schreef DrMarten het volgende:
En net een sms'je dat een vriend van mij papa is geworden van een dochter. Binnenkort dus kraomschudd'n
In Blegië gaat het goed los. Hopen dat er nog iets van die buien over is als ze hier komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |