Ik vind Emmen engquote:Op maandag 27 juni 2011 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is er nog niet.
Ez wil niet naar Emmen komen
Hij kan dat!quote:
Is het ook!quote:
Mijn poez is pas 7,5 week oudquote:Op maandag 27 juni 2011 21:59 schreef JJH het volgende:
Ik heb ook twee poezen, maar no wai dat die op de bbq gaan.
Welke is dat?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We gaan een goede poging wagenLes 1 is de belangrijkste
Na zaterdag welquote:Op maandag 27 juni 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt een wereldramp wat sersieren betreft. Ik kan het zelf niet en ik heb het ook niet door als iemand anders mij versiert
Herkenbaarquote:Op maandag 27 juni 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt een wereldramp wat sersieren betreft. Ik kan het zelf niet en ik heb het ook niet door als iemand anders mij versiert
Dus wij moeten jou versieren?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
quote:
Dan ben je een week te vroeg op de meet hoor!quote:
Dat ga ik hier niet zeggen. Jij bent uitverkoren om mijn trucs te mogen leren. De rest moet het gewoon afkijken als ik een keer met ze mee uitgaquote:
Dat kan je proberen. Ik ga het echter niet door hebben, echt nietquote:
DAT STOND DAAR NIET EZ!!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens kleine waarschuwing!
Ez past hier en daar wat foutief taalgebruik aan in mijn posts.
faye past wel op die kattenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:00 schreef Myraela het volgende:
Over dieren en BBQ gesproken. Ik heb 2 katten en die wil ik de volgende dag graag ook nog hebben.
De katten mogen door de achterdeur wel naar buiten, niet door de voordeur, daar waarschuw ik jullie nog wel voor, anders ben ik straks mijn katten kwijt.
Dan gieten wij je wel vol met bier, heeft het zelfde gewenste effect.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan je proberen. Ik ga het echter niet door hebben, echt niet
Ik voel me vereerdquote:Op maandag 27 juni 2011 22:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet zeggen. Jij bent uitverkoren om mijn trucs te mogen leren. De rest moet het gewoon afkijken als ik een keer met ze mee uitga
Seks met monoquote:Op maandag 27 juni 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd
Wat gaat me dat kosten?
Mijn plan is dat jullie dat gewoon niet doenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan gieten wij je wel vol met bier, heeft het zelfde gewenste effect.
Haha jouw plan gaat falenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn plan is dat jullie dat gewoon niet doen
Jij gaat geen bier drinken?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn plan is dat jullie dat gewoon niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |