Nee....die weigert om die staat aan te nemen...Ze is geen Nederlandsequote:Op maandag 27 juni 2011 17:42 schreef hondjes het volgende:
Dus die is opgegeven..door Nederlandse staat.......
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:46 schreef hondjes het volgende:
Vivre Scotland...............![]()
Daar komt mams toch vandaan?
Dat lijkt mij terecht toch. Die studenten uit het buitenland worden niet opgeleid op kosten van de NLse staat. Die NLse wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:16 schreef spuitje het volgende:
Hoe gek wil je het hebben? Jongste begint in september aan een universitaire opleiding die volledig in het engels wordt gegeven. Maar omdat zij als nederlandse jaren in het buitenland heeft gewoond moet ze dus nogmaals een toets doen om te laten zien of haar nederlands goed genoeg is. Studenten uit het buitenland hoeven overigens voor deze opleiding geen woord nederlands te kunnen lezen, schrijven of spreken.
O? Dus jij denkt zomaar te weten dat onze dochter wordt opgeleid op kosten van de Nederlandse staat? Nou dat zal dan nog moeten blijken, want vooralsnog is het bij de DUO nog steeds niet rond en het begint er aardig op te lijken dat zij en wij zelf voor de kosten opdraaien!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat lijkt mij terecht toch. Die studenten uit het buitenland worden niet opgeleid op kosten van de NLse staat. Die NLse wel.
Hier net regen en gerommel, ik hou ervanquote:
nou keek even op buienradar maar het komt er aan, en benauwt dat het is en het is windstil nu ik zo naar de boom kijk...........ja het feest zal straks wel losbarstenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier net regen en gerommel, ik hou ervan
ik las in de krant dat de fruitboeren al hun hagelkanonen hadden opgesteld, echt ga eens google wat dat zijn nooit van gehoord, zat even op buienradar maar daar staan ook foto`s en er staan mooie tussen die zou je zo uitvergroten en aan je muur hangen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hier is het alweer droog en ik denk dat het lekker afgekoeld is nu. Straks even testen dmv een peukje.
Maar vanmiddag komt er een nog dikkere bui over ons heen, schijnbaar.
Het hangt recht boven me, heerlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:14 schreef Laysa het volgende:
Mijn moeder zit in Bordeaux en daar begon het gisteravond al.....Geen wonder dat he nu al bij jullie overkomt....
Ik zie dat vl alles niet naar hier komt.....maar vooral bij jullie blijft...jammer want iets minder warm is niet ergquote:
Zal ik het jou richting op blazen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zie dat vl alles niet naar hier komt.....maar vooral bij jullie blijft...jammer want iets minder warm is niet erg
Ik hou d'r zo vanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:14 schreef Laysa het volgende:
Mijn moeder zit in Bordeaux en daar begon het gisteravond al.....Geen wonder dat he nu al bij jullie overkomt....
Spuugt ze er misschien wel een beetje bijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....een beetje water zou wel tof zijn![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spuugt ze er misschien wel een beetje bij
Water is water...men moet niet te kieskeurig zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spuugt ze er misschien wel een beetje bij
Zo is dat, de kindjes in de warme landen zou er heel blij mee zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Water is water...men moet niet te kieskeurig zijn
nou waar wacht je dan nog op, hollen en springenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:22 schreef Kally het volgende:
De parkeerplaats bij ons is 1 grote plas, ik wil er in springen
Het is nog heelend ook...Artsen zouden wat meer moeten spugen...de klojo'squote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat, de kindjes in de warme landen zou er heel blij mee zijn.
O wacht .....
Ja ik moet nog de hele dag zitten, en om dat in kletsnatte jurk te doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou waar wacht je dan nog op, hollen en springen
Ghe ghe ik zou het doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:22 schreef Kally het volgende:
De parkeerplaats bij ons is 1 grote plas, ik wil er in springen
Goedemorgen mevrouw Laysa, zullen we beginnen met een lekkere fluim?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is nog heelend ook...Artsen zouden wat meer moeten spugen...de klojo's
Volgens mij hebben ze je wakker gemaakt vanmorgen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:28 schreef Toverheks het volgende:
nou ik hoop dat het straks zo hard gaat hagelen dat er een paar hagelstenen op de duiven hun kop terecht komen en dat ze zo dood neervallen vanaf mijn zonnescherm, schijtbeesten en ze maken nog geluid ook.
Is goed dokter...ik ga ff goed liggenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw Laysa, zullen we beginnen met een lekkere fluim?
nee daar slaap ik door heen ik lig achter, maar wat ik ook probeer je krijgt ze niet weg elk jaar komt er een stelletje en ze maken me een lawaaiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze je wakker gemaakt vanmorgen?
Wij hebben geen onweer gehad gisteren, wel wat kleine buitjes. Vannacht ook nog wat regen, nu is het erg benauwd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:14 schreef Laysa het volgende:
Ik had mn moeder aan de telefoon en ik hoorde het donderen....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wij hebben geen onweer gehad gisteren, wel wat kleine buitjes. Vannacht ook nog wat regen, nu is het erg benauwd.
Vliegenden ratten zijn hetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee daar slaap ik door heen ik lig achter, maar wat ik ook probeer je krijgt ze niet weg elk jaar komt er een stelletje en ze maken me een lawaai
nog even en ze is weer terug, en ja Deissy vieze gore beesten zijn hetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had mn moeder aan de telefoon en ik hoorde het donderen....
zondag pasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nog even en ze is weer terug, en ja Deissy vieze gore beesten zijn het
hoe kan je zoiets nou vergetenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
zondag pas![]()
Zijn gisteren zelfs extra de bloemen water wezen geven...ze was helemaal verbaasd....de vorige keer was ik vergeten de post en de planten te doen..was ze een weekje weg![]()
ja geen ideequote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe kan je zoiets nou vergetenwaren haar plantjes dood??
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja geen idee![]()
nee die deden het gelukkig nog
Was hier gisteren. Nu is het 21 graden maar jammer genoeg bewolkt. Wel boven alles lekker tegen elkaar open gezet, kan de hitte eruit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Juud79 het volgende:
Ik dacht vanochtend tegen 10.00 uur toen ik beneden kwam...zo even de deur open zetten voor wat frisse lucht.![]()
Die heb ik maar net zo hard weer dicht gedaan en aan de andere kant een raampje open gezet, het was buiten toen al veel warmer en benauwder dan binnen...
Het gaat hier pas vanavond en de komende nacht echt regenen, dus ik schenk mezelf nog maar een glas ice-tea in...
Hoe is het met Lientje? Gaat ze nog steeds lekker?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:33 schreef Juud79 het volgende:
Ik dacht vanochtend tegen 10.00 uur toen ik beneden kwam...zo even de deur open zetten voor wat frisse lucht.![]()
Die heb ik maar net zo hard weer dicht gedaan en aan de andere kant een raampje open gezet, het was buiten toen al veel warmer en benauwder dan binnen...
Het gaat hier pas vanavond en de komende nacht echt regenen, dus ik schenk mezelf nog maar een glas ice-tea in...
Ben je weer wakker?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:02 schreef Gert het volgende:
Gadverdamme wat een fies klev weer, hier aan de kust.
Het is na het onweer alleen maar erger geworden.
Maar er komt nog een front aan, veel heviger.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:54 schreef Laysa het volgende:
Kudtzooi....Ik heb daarnet een nieuw infuus moeten prikken![]()
Hopelijk is dan wel volgende week woensdag alle pijn weg.....
Weer wakker? Ik heb gisteren nog 40 km gefietst in de bloedhitte!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je weer wakker?
Ja smerig buiten, totaal geen zin om te werken zo. Lijkt wel of alle regen die gevallen is nu alweer in andere vorm in de lucht hangt. Niets afgekoelt.
Dat ziet er goed uit, laat maar komen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Weer wakker? Ik heb gisteren nog 40 km gefietst in de bloedhitte!
En daarna drie ijsjes gegeten, dus al met al was het calorie neutraal.
Vanavond gaat het pas echt los:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:04 schreef mootie het volgende:
[..]erop, misschien helpt het een beetje.
Ja en wij als laatste natuurlijk weerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Weer wakker? Ik heb gisteren nog 40 km gefietst in de bloedhitte!
En daarna drie ijsjes gegeten, dus al met al was het calorie neutraal.
Vanavond gaat het pas echt los:
[ afbeelding ]
Nee, maar ik las vanmorgen dat de NS voor vanmiddag het aangepaste dienstrooster hanteert, want met onweer moeten de treinen langzamer rijdenquote:
quote:
Misschien zijn de hagelstenen dan inmiddels geen 5 cm doorsnee meer, zoals voorspeld wordt.quote:
Zaadjes op de rails, de NS als kruisbestuiverquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:11 schreef Leandra het volgende:
Het wachten is nog op het moment dat ze in de lente last krijgen van bloeiende planten...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zaadjes op de rails, de NS als kruisbestuiver
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:16 schreef Toverheks het volgende:
Laysa![]()
![]()
![]()
hier beetje geregend maar niet van gut oh gut wat was het noodweer, limburg is aarde donker en alles is afgezet en je moet omrijden,door dat zware ongeluk ( mijn zus belde net, komt terug uit Frankrijk ) ach ze voorspellen zoveel, laat maar vallen denk ik dan, al die weermannetjes zijn in paniek lijkt wel, de radio heeft het er maar steeds over.
Ik vind het ook opmerkelijk hoor, dat je vroeger nooit iets over de NS hoorde en dat sinds de privatisering elk blaadje reden tot vertraging of zelfs uitval is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef Leandra het volgende:
Laten we de rechtlullers maar niet verder op ideeën brengen
Ga voor je duimen!! Moet gewoon goed komen voor die dag!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:54 schreef Laysa het volgende:
Kudtzooi....Ik heb daarnet een nieuw infuus moeten prikken![]()
Hopelijk is dan wel volgende week woensdag alle pijn weg.....
Geen idee hoe dat op Schiphol werkt, maar kan me voorstellen dat er nu ergens buien hangen waar de vliegtuigen omheen moeten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:59 schreef Toverheks het volgende:
Nou de NS had zijn dienstregelingen aangepast maar volgens mij Schiphol ook, lijkt wel of ze op mijn balkonnetje willen landen.
hier een schitterend zonnetjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat op Schiphol werkt, maar kan me voorstellen dat er nu ergens buien hangen waar de vliegtuigen omheen moeten?
Zo toch maar even het ned. journaal kijken, schijnt heftig te zijn op sommige plaatsen.
Jongste belde net: het is vies benauwd in Grunn mama! Maar vanavond hebben ze een BBQ en als het zo blijft kunnen ze dus gewoon de hele avond lekker buiten zitten!quote:
Ja het is hier nu echt afzien. En op het plein van het kinderdagverblijf hierachter krijst een kind al heel lang de longen uit zijn lijf terwijl de leidsters lekker met een sigaretje en een glaasje fris zitten te lanterfanten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jongste belde net: het is vies benauwd in Grunn mama! Maar vanavond hebben ze een BBQ en als het zo blijft kunnen ze dus gewoon de hele avond lekker buiten zitten!
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jongste belde net: het is vies benauwd in Grunn mama! Maar vanavond hebben ze een BBQ en als het zo blijft kunnen ze dus gewoon de hele avond lekker buiten zitten!
Zat even naar die buienradar te krijgen, maar oost nederland krijgt voorlopig niets zo te zien, pas morgen. Maar je weet het: niets veranderlijker dan de mens en het weer!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Zojuist hier binnen op kantoor de 30 graden aangetikt, trouwens. Airco kan het niet meer aan of is er inmiddels uit gesloopt, ik weet het niet.
Zit in te kakken als een plumpudding.![]()
Je werkgever is verplicht verkoeling aan te bieden en/of waar mogelijk het verminderen van de werkzaamheden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Zojuist hier binnen op kantoor de 30 graden aangetikt, trouwens. Airco kan het niet meer aan of is er inmiddels uit gesloopt, ik weet het niet.
Smelten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
Wat Cc zegt! Ik zit binnen, buiten is het echt niet te doen.
Dat laatste kan ik me voorstellen. Die temperaturen en dat benauwde slopen een mens gewoon. Kun je niet gewoon wat eerder naar huis?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Echt hè? Fijn om te horen dat het goed gaat met Lientje.quote:
Snap ik hondjes, maar het is hier zo vochtig, niet normaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:07 schreef hondjes het volgende:
Daarom houden ze hier tussen 1 uur en 5 uur siesta...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |