Nee....die weigert om die staat aan te nemen...Ze is geen Nederlandsequote:Op maandag 27 juni 2011 17:42 schreef hondjes het volgende:
Dus die is opgegeven..door Nederlandse staat.......
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:46 schreef hondjes het volgende:
Vivre Scotland...............![]()
Daar komt mams toch vandaan?
Dat lijkt mij terecht toch. Die studenten uit het buitenland worden niet opgeleid op kosten van de NLse staat. Die NLse wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:16 schreef spuitje het volgende:
Hoe gek wil je het hebben? Jongste begint in september aan een universitaire opleiding die volledig in het engels wordt gegeven. Maar omdat zij als nederlandse jaren in het buitenland heeft gewoond moet ze dus nogmaals een toets doen om te laten zien of haar nederlands goed genoeg is. Studenten uit het buitenland hoeven overigens voor deze opleiding geen woord nederlands te kunnen lezen, schrijven of spreken.
O? Dus jij denkt zomaar te weten dat onze dochter wordt opgeleid op kosten van de Nederlandse staat? Nou dat zal dan nog moeten blijken, want vooralsnog is het bij de DUO nog steeds niet rond en het begint er aardig op te lijken dat zij en wij zelf voor de kosten opdraaien!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat lijkt mij terecht toch. Die studenten uit het buitenland worden niet opgeleid op kosten van de NLse staat. Die NLse wel.
Hier net regen en gerommel, ik hou ervanquote:
nou keek even op buienradar maar het komt er aan, en benauwt dat het is en het is windstil nu ik zo naar de boom kijk...........ja het feest zal straks wel losbarstenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier net regen en gerommel, ik hou ervan
ik las in de krant dat de fruitboeren al hun hagelkanonen hadden opgesteld, echt ga eens google wat dat zijn nooit van gehoord, zat even op buienradar maar daar staan ook foto`s en er staan mooie tussen die zou je zo uitvergroten en aan je muur hangen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hier is het alweer droog en ik denk dat het lekker afgekoeld is nu. Straks even testen dmv een peukje.
Maar vanmiddag komt er een nog dikkere bui over ons heen, schijnbaar.
Het hangt recht boven me, heerlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:14 schreef Laysa het volgende:
Mijn moeder zit in Bordeaux en daar begon het gisteravond al.....Geen wonder dat he nu al bij jullie overkomt....
Ik zie dat vl alles niet naar hier komt.....maar vooral bij jullie blijft...jammer want iets minder warm is niet ergquote:
Zal ik het jou richting op blazen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zie dat vl alles niet naar hier komt.....maar vooral bij jullie blijft...jammer want iets minder warm is niet erg
Ik hou d'r zo vanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:14 schreef Laysa het volgende:
Mijn moeder zit in Bordeaux en daar begon het gisteravond al.....Geen wonder dat he nu al bij jullie overkomt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |