Ik heb er 2 gehad, is wel zo handig bij het lopen naar de koelkastquote:Op maandag 27 juni 2011 17:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb ooit een knietje gehad, nog steeds nachtmerries.
Lopen.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gehad, is wel zo handig bij het lopen naar de koelkast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast me laptop, moet fokken.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe beweeg jij je dan naar de koelkast
Nee hoor, er zijn ook aardige en normale. Alleen die zie ik te weinig. Het is het tuig dat het verneukt voor de anderen.quote:
En kuttuig, kutjochies etc voldeed niet want?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn ook aardige en normale. Alleen die zie ik te weinig. Het is het tuig dat het verneukt voor de anderen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:27 schreef Nyce het volgende:
Ben je überhaupt wel naar een badmeester gegaan of naar de politie? Anders snap ik niet dat je hier komt klagen.
Nee. REALISTEN. Echte racisten zijn faalhazen die per se alles in een racistische context willen zien.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:07 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Nee. REALISTEN. Echte racisten zijn faalhazen die per se in alles een racistische context willen zien.
Ja, de badmeester zei tegen d'r open een topic op Fok! dan komt het goed.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:06 schreef Nyce het volgende:
Ben nog steeds wel benieuwd naar het antwoord op deze vraag:
[..]
mooi gezegdquote:Op maandag 27 juni 2011 17:07 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Nee. REALISTEN. Echte racisten zijn faalhazen die per se in alles een racistische context willen zien.
Een universeel probleem voor vrouwen ---> ongewenste intimiteiten koppelen aan een etniciteit terwijl er van alles kon gebruikt worden om ze te beschrijven maakt het anders vrij helder.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:07 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En kuttuig, kutjochies etc voldeed niet want?
maar als wij zouden klagen over homo's zou iedereen ons weer aanvallenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een universeel probleem voor vrouwen ---> ongewenste intimiteiten koppelen aan een etniciteit terwijl er van alles kon gebruikt worden om ze te beschrijven maakt het anders vrij helder.
Nee, de badmeester was ook van Marokkaanse afkomt.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja, de badmeester zei tegen d'r open een topic op Fok! dan komt het goed.
Hij deed meequote:Op maandag 27 juni 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, de badmeester was ook van Marokkaanse afkomt.
Heeft dat er iets mee te maken?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sterker nog benoem 'Martijn' maar als een Nederlands fenomeen, dat kan dan weer niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:09 schreef Shalimar het volgende:
[..]
maar als wij zouden klagen over homo's zou iedereen ons weer aanvallen
Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |