Mijn klacht bestond dan ook uit 2 delen. 1) Asociaal gedrag in zwembad. 2) Marokkanen die vooroordelen blijven bevestigen. Gecombineerd in één anekdote.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:08 schreef Triggershot het volgende:
Een universeel probleem voor vrouwen ---> ongewenste intimiteiten koppelen aan een etniciteit terwijl er van alles kon gebruikt worden om ze te beschrijven maakt het anders vrij helder.
nooit problemen mee gehadquote:Op maandag 27 juni 2011 17:10 schreef Skylark. het volgende:
Jullie kunnen nu wel lekker schijnheilig zijn maar het zijn wel altijd Marokkanen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sterker nog benoem 'Martijn' maar als een Nederlands fenomeen, dat kan dan weer niet.
Het is een Nederlandse organisatie, dus idd een Nederlands probleem. Van wie zou je dat niet mogen zeggen?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sterker nog benoem 'Martijn' maar als een Nederlands fenomeen, dat kan dan weer niet.
De selectieve verontwaardiging zit um in het punt dat wanneer een Nederlandse Turk miss world wordt, zij 'Nederlands' is, wanneer een Marokkaan even Van Gogh neerknalt, hij Marokkaans is.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:10 schreef Skylark. het volgende:
Jullie kunnen nu wel lekker schijnheilig zijn maar het zijn wel altijd Marokkanen.
Kutstreek absoluut, kutjochies, absoluut. Toegevoegde waarde van het benoemen van etniciteit is?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn klacht bestond dan ook uit 2 delen. 1) Asociaal gedrag in zwembad. 2) Marokkanen die vooroordelen blijven bevestigen. Gecombineerd in één anekdote.
Daar kan ik toch niks aan doen? Ik vind het gewoon fucked up dat als er rottigheid wordt uitgehaald en in het bijzonder met het lastig vallen van meisjes het altijd Marokkaantjes zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De selectieve verontwaardiging zit um in het punt dat wanneer een Nederlandse Turk miss world wordt, zij 'Nederlands' is, wanneer een Marokkaan even Van Gogh neerknalt, hij Marokkaans is.
Ik denk dat ik nog wel altijd meerdere zaken kan opsommen waarin het niet Marokkanen zijn.
Helemaal niet. Het zijn altijd Turken.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:10 schreef Skylark. het volgende:
Net of een Nederlandse Turk miss World wordt.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De selectieve verontwaardiging zit um in het punt dat wanneer een Nederlandse Turk miss world wordt, zij 'Nederlands' is, wanneer een Marokkaan even Van Gogh neerknalt, hij Marokkaans is.
Ik denk dat ik nog wel altijd meerdere zaken kan opsommen waarin het niet Marokkanen zijn.
deze manquote:Op maandag 27 juni 2011 17:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neen, pedofilie is net als aanranding een universeel probleem. Het gaat niet om het niet mogen zeggen, het gaat om generaliserende benoeming.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het is een Nederlandse organisatie, dus idd een Nederlands probleem. Van wie zou je dat niet mogen zeggen?
Ik zou dan ook niet weten waarom jij je persoonlijk aangesproken zou voelen? Ik heb me dan ook niet gericht tot jouw persoon.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niks aan doen? Ik vind het gewoon fucked up dat als er rottigheid wordt uitgehaald en in het bijzonder met het lastig vallen van meisjes het altijd Marokkaantjes zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Azra_Ak%C4%B1nquote:Op maandag 27 juni 2011 17:13 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Net of een Nederlandse Turk miss World wordt.
Neequote:
lekker hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Azra_Ak%C4%B1n
Deel 2 van mijn klacht... dat ik het gewoon serieus jammer vind dat ik nooit eens een keer een positief beeld krijg van een groepje Marokkaanse jongeren.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:13 schreef Triggershot het volgende:
Kutstreek absoluut, kutjochies, absoluut. Toegevoegde waarde van het benoemen van etniciteit is?
Wel gierig dat ze dan voor Turkije uitkomt.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Azra_Ak%C4%B1n
Stel je werd op straat door een groepje van 5 jongens betast, zou je dan aangifte doen?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee![]()
En om Nyce dan eindelijk maar zijn zin te geven. Nee, we waren er zo ontzettend klaar mee dat we maar weg zijn gegaan. Ik had op dat moment geen zin om naar een badmeester te gaan en naar de politie gaan vind ik wel erg overdreven![]()
KLB is wat mij betreft een prima plek om mijn klacht als nog te deponeren
dat dusquote:Op maandag 27 juni 2011 17:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou dan ook niet weten waarom jij je persoonlijk aangesproken zou voelen? Ik heb me dan ook niet gericht tot jouw persoon.
Het was de wildwaterbaan.. daar is geen stoplichtquote:Op maandag 27 juni 2011 17:18 schreef Nyce het volgende:
Stel je werd op straat door een groepje van 5 jongens betast, zou je dan aangifte doen?
Het feit dat je niks hebt gedaan zegt mij genoeg. Volgens mij had jij gewoon niet op het groene lampje gewacht en botste je gewoon tegen ze aan.
Maar als ik jou goed begrijp wil jij gewoon een soort nieuws waarin staat: "Mens steekt andere mens neer" "Mens beticht van kindermisbruik".quote:Op maandag 27 juni 2011 17:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou dan ook niet weten waarom jij je persoonlijk aangesproken zou voelen? Ik heb me dan ook niet gericht tot jouw persoon.
dan is ze dus ook meteen niet meer goed he?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:18 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Wel gierig dat ze dan voor Turkije uitkomt.
Dan is het nog aannemelijker dat je tegen ze bent aangebotst.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het was de wildwaterbaan.. daar is geen stoplicht
Zie je de gevolgen er wel van in dan? Hoeveel mensen openen jouw topic en denken nu :quote:Op maandag 27 juni 2011 17:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deel 2 van mijn klacht... dat ik het gewoon serieus jammer vind dat ik nooit eens een keer een positief beeld krijg van een groepje Marokkaanse jongeren.
Ok, eerlijk is eerlijk. Als ze gewoon leuk met elkaar lol aan het trappen waren geweest in het zwembad, dan had ik er geen positief topic over geopend, maar dan had ik iig gedacht: hey, in België doen ze wel normaal
?quote:ik het gewoon serieus jammer vind dat ik nooit eens een keer een positief beeld krijg van een groepje Marokkaanse jongeren.
quote:Als ze gewoon leuk met elkaar lol aan het trappen waren geweest in het zwembad, dan had ik er geen positief topic over geopend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |