Hoe kan je hier nu nog pics van hebben?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Verzonnen topics
Oftewel pics or it didn't happen...
Dat mag, als je maar van dr af blijftquote:Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef Dimens het volgende:
Ik heb TS net stiekem even begluurd in de omkleed hokjes.
Cabaret, ik zou er niet aan beginnen als ik jou was.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:47 schreef Flixxy het volgende:
Pleonasme in TT is nooit grappig.
CABARET CABARET!
Jij ook niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:47 schreef Flixxy het volgende:
Pleonasme in TT is nooit grappig.
CABARET CABARET!
Wat ben ik toch een nette jonge man.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag, als je maar van dr af blijft.
Ik zou trots zijn als ik TS was.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:50 schreef handboek het volgende:
Marokkanen, terechte klacht. Tevens een primeur voor je topic, dit is namelijk mijn eerste mobiele post.
nu ga je toch niet klagen over de snelheid etc he?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:50 schreef handboek het volgende:
Marokkanen, terechte klacht. Tevens een primeur voor je topic, dit is namelijk mijn eerste mobiele post.
Ik dacht, ik ga naar België, daar zijn de Marokkaantjes vast andersquote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef CarltonBanks het volgende:
ts gaat naar het zwembad
toevallig tropicana of de tongelreep?
Beviel het?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef Dimens het volgende:
Ik heb TS net stiekem even begluurd in de omkleed hokjes.
Was het maar verzonnenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Verzonnen topics
Oftewel pics or it didn't happen...
Er komt geen volgende keerquote:Op maandag 27 juni 2011 15:47 schreef Saekerhett het volgende:
Volgende keer een stanleymes meenemen op de wildwaterbaan en als je langs die teringlijers gaat, ff langs een of andere dikke ader halen. Probleem opgelost.
Gefeliciteerd. Het werkt.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:50 schreef handboek het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef Olijfboom het volgende:
[..]
Terechte klacht, zo ie zo, de meeste Turken en Marokkanen in NL![]()
![]()
Die heeft Dimens net gemaakt met zijn mobiel toen hij over het hokje heen gluurde. Misschien kun je het hem vragen?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:50 schreef Zeepvloertje het volgende:
nu ga je toch niet klagen over de snelheid etc he?
ts: heb je pics?
Waarom zou ik klagen? Ik heb gewoon een goede telefoon met goede internet verbinding gehaaldquote:Op maandag 27 juni 2011 15:50 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
nu ga je toch niet klagen over de snelheid etc he?
ts: heb je pics?
Wat vind je er raar aan? Ik had het ook niet verwacht, maar echt een heel raar verhaal is het niet toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |