Dat vind ik weet zo'n extreme ( vandaar dat het ook extreme obesitas heet),ik heb bewust graatmager ( anorexiamager) er ook buiten heb gelatenquote:
Nou ja, de meest verkochte vrouwenmaat is 40 in nederland, deze dame heeft die maat.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:25 schreef RoaRRR het volgende:
Het plus size model vindt ik niet "normaal" dan wel gemiddeld. Denk dat normaal / gemiddeld toch wel een beetje meer is.
Ja ok, ik kijk ook naar proporties, naar armen enzo, en die vind ik bij vol wel meevallen, maar moeilijk om er een duidelijk foto van te vinden.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Eens met de maatstaven van TS al vind ik vol in dit geval nogal dik.
Mijn voorkeur ligt precies tussen slank en normaal in.
Ja snap ik. Leuk topic overigens.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja ok, ik kijk ook naar proporties, naar armen enzo, en die vind ik bij vol wel meevallen, maar moeilijk om er een duidelijk foto van te vinden.
Mijn ideaalbeeld is dit, mooie vrouwelijke vormen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:38 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja snap ik. Leuk topic overigens.
En omdat het zonder foto's ook maar zo zo is:
[ afbeelding ]
Komt aardig in de buurt van mijn ideaalbeeld. Iets bredere heupen zou wel mogen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:13 schreef Chule het volgende:
Voor mij is slank normaal. Dus jouw normaal vind ik tegen het mollige aan.
/care.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:16 schreef Chule het volgende:
[..]
Voel je je nu shit dat je de stempel mollig krijgt.
Jij bent een graat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:16 schreef Chule het volgende:
[..]
Voel je je nu shit dat je de stempel mollig krijgt.
Ik heb liever iets wat meer vrouw, eentje die haar benen wel bij elkaar kan doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:18 schreef Chule het volgende:
[..]
Als je dit een graat vindt, ben ik voor jou een graat.![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |