Zo'n grote schaduw heb ik nietquote:Op maandag 27 juni 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Stond je je schaduw over hem heen te werpen Greys?
Een kudo voor jou.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik had ook puspiemels en slinkende pruimen in gedachten dus mijn TT is echt keurig, al zeg ik het zelf
Daar had hij even genoeg van kennelijkquote:
De schaduw van Grees haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. neemt een hoop licht weg.
Linkje?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nog een keer voor Greys![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De schaduw van Grees haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. neemt een hoop licht weg.Oh die onthou ik voor de volgende TT, laf joe Muis
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Oh joy!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die onthou ik voor de volgende TT, laf joe Muis
Das de hondjesvariant op "wat een lief kindje "quote:
Die vond ik te groot voor haarquote:Op maandag 27 juni 2011 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.fuertedogs.com/jake-reu/4/714-joepie-reutje
Deze dan, zie dat vieze haar.
Oh jezus, ik zou 's nachts de kamer niet meer in durvenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
Nee deze is nog best te doen.
Dit is een lief hondje![]()
[ afbeelding ]
Ik blijf stiekem proberenquote:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 27 juni 2011 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.fuertedogs.com/jake-reu/4/714-joepie-reutje
Deze dan, zie dat vieze haar.
Oh die wil ik wel, Chico heeft ook van die staaroogjesquote:Op maandag 27 juni 2011 15:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
Nee deze is nog best te doen.
Dit is een lief hondje![]()
[ afbeelding ]
Alleen al door die brbrrymouw zou ik m niet meer willenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan moet ze voor deze gaan![]()
[ afbeelding ]
Ja die heb ik gister nog weer zitten bekijkenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan moet ze voor deze gaan![]()
[ afbeelding ]
Ja want daar kan het hondje zo lekker veel aan doenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen al door die brbrrymouw zou ik m niet meer willen
Ik weiger zelf nog steeds een hond uit het buitenland te nemen, maar als Greys er toch één neemt kan ik net zo goed wat leuks uitzoekenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die wil ik wel, Chico heeft ook van die staaroogjes![]()
Hara, whatever happened to laat de buitenlandse hondjes lekkah in t buitenland?
Nee maar als ik brbrry zie dan registreer ik geen mooie dingen meerquote:Op maandag 27 juni 2011 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want daar kan het hondje zo lekker veel aan doen![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weiger zelf nog steeds een hond uit het buitenland te nemen, maar als Greys er toch één neemt kan ik net zo goed wat leuks uitzoeken
Ik vind hem echt Greys schreeuwen, en dan door zijn schofthoogte ook SSSSSSSS, SSSSS, GREEEYSSS, SSSSSquote:
Alleen voor Sancho zou ik een uitzondering willen makenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
True, dat t dan ook maar een waardig lillekertje is
Ja en ze lijkt een beetje op Jamesquote:Op maandag 27 juni 2011 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die heb ik gister nog weer zitten bekijken
S vindt haar niet piekerig genoeg, te 'glad'. Die wil ook een borstel. Maar ze kijkt ZO zielig
Maar Joepie is al helemaal zo van Jooeeppiiiieee, Greys vindt me mooi. Zou het, zou het, zou het? Krijg ik een huis? Met vriendjes? Echt? Joepieeeequote:Op maandag 27 juni 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb zelf ook liever gewoon een Nederlands hondje hoor
Vandaar dat ik voornamelijk op asieldieren.com en ikzoekbaas.nl blijf kijken. Elke dag, al een tijdje.
Maar omdat ik vrij specifiek eentje zoek die goed met katten kan, kijk ik maar gewoon overal
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar Joepie is al helemaal zo van Jooeeppiiiieee, Greys vindt me mooi. Zou het, zou het, zou het? Krijg ik een huis? Met vriendjes? Echt? Joepieeee
Arme Joepie.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:28 schreef Oognip het volgende:
Heb je lekker geslapen multi? De laatste keer dat ik keek voelde je je zo beroerd dat je naar bed ging
Hoppeldepopquote:Op maandag 27 juni 2011 15:31 schreef Harajuku. het volgende:
Joepie is ook nog een puppy dus die kan zo met n kattie
Hara heeft het Joepie Liberation Front nog net niet bij de KvK geregistreerdquote:Op maandag 27 juni 2011 15:31 schreef Harajuku. het volgende:
Joepie is ook nog een puppy dus die kan zo met n kattie
Wie zegt dat?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hara heeft het Joepie Liberation Front nog net niet bij de KvK geregistreerd
Jaquote:Op maandag 27 juni 2011 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar Joepie is al helemaal zo van Jooeeppiiiieee, Greys vindt me mooi. Zou het, zou het, zou het? Krijg ik een huis? Met vriendjes? Echt? Joepieeee
Arme Joepie.
't Is een puuuuuppy, puppy's zijn lief voor katten!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar hij zit in het buitenland en niemand die me zekerheid kan zeggen of het wel echt goed gaat met katten.
Je moet gewoon bellen, vragen of ze het daar kunnen testen, vragen of hij of eerst in een opvanggezin kan gaan OF dat als hij direct komt ze een opvanggezin achter de hand hebben voor als het niet gaat.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar hij zit in het buitenland en niemand die me zekerheid kan zeggen of het wel echt goed gaat met katten.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 27 juni 2011 15:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon bellen, vragen of ze het daar kunnen testen, vragen of hij of eerst in een opvanggezin kan gaan OF dat als hij direct komt ze een opvanggezin achter de hand hebben voor als het niet gaat.
Niet zo moeilijk toch, dusse bel je zo even?
Dat lijkt me meer jaquote:Op maandag 27 juni 2011 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Nah, jullie vinden gewoon te makkelijk iets leuk
GMTAquote:Op maandag 27 juni 2011 15:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of jullie te pushy
Gewoon een gedachte.
En, hypothetisch, stel dat Joepie katten enig vindt, is ie dan nog steeds niet keileuk?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
Maar voel je niet bezwaard die hondjes langs te laten komen hoor, dat vind ik echt niet erg. En héééél (!) soms, zoals toen met Lissie, heb ik zoiets van ja hup, bellen en mailen. Maar lang niet bij elkeZolang jullie mij dát dan niet kwalijk nemen gaat het prima
Ja, en datquote:Op maandag 27 juni 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
En als ze het je wel kwalijk nemen, so be it Greys, jij zou hun eerder hun opdringerigheid kwalijk moeten nemen![]()
Jeugdig enthousiasme zullen we t maar op gooien he
Ik wil een klinker kopen Hans, de O!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie echt nooit een hond voorbij komen waarvan ik denk jaaaaaaaaaa!
Maar goed, dat had ik tot nu toe alleen maar met Billy, zelfs die ene niet nader te noemen hond die ik niet wilde is uiteindelijk gaan wennen hoor, al die kieskeurigheid is ook overrated
Wil je een hondje kopen?quote:
Centjes hebben met hondje erbij?quote:
Nou dan hoef je ook niet met mij te meeten, ik ben zelf ook kwart chinees hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef Muis006 het volgende:
Hahaha![]()
Nee, mijn familie is niet zo van de Chineesjes, sorry
Stelletje rascisten die Brabanders.
Ik wilde net zeggenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
De reden dat ze bij ons weg moet is omdat ze nu al meerdere malen mijn konijnen in de nek pakt als ze los lopen.
wij hebben reuze konijnen en dwergkonijnen, en ze doet het alleen bij het grote ras, de dwergen laat ze absoluut met rust.
wat een reden ook
Ja ik wel, die hebben elke dag 'dagtopper' advertenties en wel zes verschillende nestjesquote:Op maandag 27 juni 2011 15:50 schreef Harajuku. het volgende:
http://kopen.marktplaats.(...)ige-honden/c404.html Al die ads uit Huissen, ik wist niet dat daar een broodfokker zat
Gebooren is ook wel handig. Een puppy in utero opvoeden gaat zo lastig.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/460338595
Deze zijn gebooren en kunnen met poesen
Ja die amerikanen zijn niet de hype geworden die ze gedacht haddenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Deze mot dr nakerds kwijt
http://verkopers.marktplaats.nl/3438745
Is dat een oude die verhuisd is of een nieuwe?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik wel, die hebben elke dag 'dagtopper' advertenties en wel zes verschillende nestjes
Sla die stichting maar over.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dat een oude die verhuisd is of een nieuwe?
http://link.marktplaats.nl/461410214 deze is sneu
Ik had er al bedenkingen bij, maar dat maakt hem niet minder sneuquote:Op maandag 27 juni 2011 15:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Daarom had ik ze al niet neergezet, die stichting heeft meerdere lelijkerds, maar dat is geen goede stichting.
You can't choose lovequote:Op maandag 27 juni 2011 15:57 schreef Harajuku. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/461406459 Wtf is dit voor combinatie
Wat stom dat je je daar moet registreren om te kunnen zoekenquote:
Goeiequote:
Mét telefoonnr, registreren op zich vind ik niet eens zo heel erg.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat stom dat je je daar moet registreren om te kunnen zoeken
Ik vind het wel best stom hoor, laat mensen zich maar pas registreren als ze een hond nemen of zoquote:Op maandag 27 juni 2011 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Mét telefoonnr, registreren op zich vind ik niet eens zo heel erg.
Maar ik wil niet dat ze me gaan lopen bellen als ze iets leuks voor me hebben steeds.
Ja die is nog lelijkerquote:Op maandag 27 juni 2011 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/461389289
Hier is de winnaar
Ik hoop het, want dat zou ook betekenen dat Bink dan nog zou leven over een jaarquote:Op maandag 27 juni 2011 16:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Deze is gewoon leuk, pluisje![]()
http://link.marktplaats.nl/459617051
Over een jaar zoeken we nog naar een hondje voor Greys
Arme stumpert staat al voor de deur te wachten op Greys, en ze is ook nog es gratisquote:
Staat niets over katten en het is geen pup meerquote:Op maandag 27 juni 2011 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/461389289
Hier is de winnaar
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kristes heb jij een deal met KPN ofzo?
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:06 schreef oh-oh het volgende:
Jeeeeeeezus Greeeeeeeeeeys had je die kat maar nooit genomen, wat een ellende
Neequote:Op maandag 27 juni 2011 16:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Maar zulk soort dingen kan je toch vragenStraks wijs je allemaal hondjes af die misschien best met katten kunnen.
Gelijk heb je. Anders ben je helemaal enthousiast over een hondje en dan blijkt 'ie niet met katten overweg te kunnen.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Er is zoveel keuze dat ik gewoon een hondje wil dat nu al met een kat kan, waar dat gewoon zeker van is
Ja of iemand wil er zo graag van af dat ze zeggen 'Jaaaaaa hoor kan prima!'quote:Op maandag 27 juni 2011 16:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Anders ben je helemaal enthousiast over een hondje en dan blijkt 'ie niet met katten overweg te kunnen.
Dat harige kleine zwartje dat idd perfect leek (en katten wasbeurten gafquote:
Oh, die was al weg of zo? Waarom zetten ze dat dan ook niet op de site, zeker met die Lissie die al een wachtlijst van drie kilometer had.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
http://www.huizezwerfhond.nl/droppie.php
Goeie genade, dat ze er maar genoeg water bij de hand hebben danquote:Op maandag 27 juni 2011 16:14 schreef Rewimo het volgende:
Hemel, het kind moet zometeen trainen, arme jongen...
Arme Christanquote:Op maandag 27 juni 2011 16:18 schreef Rewimo het volgende:
Ohja en morgen hebben ze Bundesjugendspiele, een of andere sportdag dus. Lekker getimed
Nee, denk het ook niet, hij moet in elk geval een lading drinken meenemen, een pet op, zonnebrandspul mee. En als het te gek wordt zullen ze echt wel stoppen.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja , ik neem aan dat ze niet gek zijn en die kinderen zich niet stuk laten lopen in die hitte toch?
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb sportschool mooi verplaatst naar woensdag, no way dat ik met 30 graden ga sporten
Doe vanavond thuis wel wat.
Nah, eerder toen het zo heet was ben ik wel gegaan, maar bij twee apparaten of zo heb je een beetje wind, verder is het nog steeds afzienquote:Op maandag 27 juni 2011 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hebben die geen airco dan?
Ik ga dalijk es ff voelen buiten, als ik het te heet vind stap ik in de bus met de honden, als het langs de Maas wel te doen is lopen we naar huis
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Juno is een raar ding, beest ligt de halve dag een beetje te rollen op het dekbed
Ik \zou bij de honden zijn gaan staanquote:Op maandag 27 juni 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
De honden stonden tussen de middag bij Bakker Bart echt met zn vijven op een rij met hun kop onder dat koudeluchtgordijn bij de deur
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/461324510 Oohh, wat lelijklief
Ja, en die blaft niet en ze heet ook al met een Bquote:Op maandag 27 juni 2011 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/461212149 deze is wel echt schattig
Heeeeeeeeeeel cutequote:Op maandag 27 juni 2011 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/461212149 deze is wel echt schattig
Aan die foto te zien lijkt ze vrij weinig op een keeshondquote:Op maandag 27 juni 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeel cute
Maar ik kan me werkelijk niet voorstellen hoe dat er later uit komt te zien.. een kruising dwergkees en mopshond? WTF?Mijn collega heeft een dwergkees en da's echt niet mijn hondje
[ afbeelding ]
Jahaaaaaaaa, maar als je al weet dat het van een mopshond (houd ik niet vanquote:Op maandag 27 juni 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Alsof je bij al die andere kruising pupjes wel weet hoe dat er uit komt te zien gekkie
Dat uiterlijk kan nevernooit zo erg gaan veranderen dat ie ineens op je plaatje of op een mopshond gaat lijken.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaa, maar als je al weet dat het van een mopshond (houd ik niet van) en een dwergkees is (vind ik ook niets
) dan lijkt het me geen ideale kruising voor mij
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Beestje staat niet op de foto met een kat, dus ze mot hem niet.
Met zo een jonge pup durf ik dat wel aanquote:Op maandag 27 juni 2011 16:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Beestje staat niet op de foto met een kat, dus ze mot hem niet.
Nee hè. Zie Greys, dat zijn al twee mensen met honden die dat zeggen!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik schijt echt van die lelijke mopsen maar deze pup vind ik wel heel cute![]()
Ik denk echt niet dat dat bakkes van de een op de andere dag nog helemaal indeukt en dat dr dan ineens allemaal van die vetrollen aan de hond hangen hoor
Het lijkt wel of ze erge jeuk op haar rug heeft, of slooft ze zich gewoon uit?quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
BwaahahahahahZeven kleuren zouden er in mijn onderbroek belanden.
Dit is een WK-hondjequote:Op maandag 27 juni 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeel cute
Maar ik kan me werkelijk niet voorstellen hoe dat er later uit komt te zien.. een kruising dwergkees en mopshond? WTF?Mijn collega heeft een dwergkees en da's echt niet mijn hondje
[ afbeelding ]
Ze slooft zich uitquote:Op maandag 27 juni 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze erge jeuk op haar rug heeft, of slooft ze zich gewoon uit?
Omdat er niet meteen iemand keek toen ze m de eerste keer postte denk ikquote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom jeonder het filmpje dan, da's toch leuk
Ik heb net iets uit de vriezer gehaald, ik geloof dat het kip madras isquote:Op maandag 27 juni 2011 16:56 schreef Greys het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond? Ik heb echt nul inspiratie en geen puf om er over na te denken
Want?quote:
Anorexia, boulimia. Er zijn vast nog wel wat andere dingen waar dat goed voor is.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Want?
Van de week zei je ook al dat je de dag er voor niets had gegeten, waar is dat goed voor?
Of kan je echt niets binnen houden? Van niet eten ga je je nog slechter voelen ben ik bang.
Gisteren heb ik wel gegetenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Want?
Van de week zei je ook al dat je de dag er voor niets had gegeten, waar is dat goed voor?
Of kan je echt niets binnen houden? Van niet eten ga je je nog slechter voelen ben ik bang.
Is er dan niet iemand in de buurt of telefonisch bereikbaar die iets voor je kan halen waar je wel zin in hebt? Want serieus, van de week (niet gister dan maar een andere dag) had je ook al 'niets' gegeten. Beetje fruit ofzo, ook geen trek in? Want zo word je alleen maar zwakker.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Gisteren heb ik wel gegetenDat was ook een slecht idee. Voel me gewoon nog niet lekker, als ik wat eet, komt het er ook weer uit
Heb ook alleen maar nasi en aardappelkroketjes in huis, niet echt iets waar ik nu zin in heb.
Cup-a-soupje met een geroosterd boterhammetje of wat crackersquote:Op maandag 27 juni 2011 17:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Allemaal mama's
![]()
Ik heb vanochtend een broodje op en dat was wel weer ff genoeg. Kijk vanavond wel of ik nog ergens zin in heb.
bbq!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:56 schreef Greys het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond? Ik heb echt nul inspiratie en geen puf om er over na te denken
Daar is het veel te heet voorquote:
Hier "maar" 23. We hebben alle ramen en rolluiken dicht. Gelukkig heeft ons huis hele dikke muren dus het blijft nu aardig koel.quote:
Heul niet. Ik heb een krat hertog Jan in de vriezer getrapt, vlees gemarineerd, 3 vrienden uitgenodigd en om 19u gaat dat ding aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de gehele mail die ik kreeg
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Filmpje!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:48 schreef Oognip het volgende:
Ik heb de kittens een ijsblokje gegeven om mee te spelen, ze vinden het helemaal geweldigmet z'n 4en er achteraan racen
Awww liefquote:
quote:
Stuur maar een berichtje welke van jou isquote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Stemtopic schrijfwedstrijd 'Maand van het spannende boek'
Doe es stemmen allemaal
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 27 juni 2011 18:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Stuur maar een berichtje welke van jou is![]()
Ik heb geen zin om alles te lezen.
Awwwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je er nog een grote bruine kikkert bij?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
Kiek, Bertje de huiskikkert is heul nie bang nie
Hij heeft het enorm naar zijn zin in de privé jacuzzi in de voortuin
[ afbeelding ]
Heb je die nou nog steeds binnen? Nee toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je er nog een grote bruine kikkert bij?
Rolluiken omlaagquote:Op maandag 27 juni 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die nou nog steeds binnen? Nee toch?
En hoe houd jij het zo koel binnen
Lekkerquote:Op maandag 27 juni 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
Vooraf meloen met ham en nu...
[ afbeelding ]
hier is t ook maar 21 gradenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoe houd jij het zo koel binnen
Ik begreep van Elies dat zij dat ging eten en dat klonk me ineens lekker in de orenquote:
Hier rolluiken ook neer, maar toch doordat de zon de hele tijd op de gevel staat is het vandaag van 22 naar 25 graden nu gegaan. Hoop dat het hierbij blijft voor La Bink.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Rolluiken omlaag
Tenminste, ik heb dat gedaan vandaag en het is hier lekker koel.
misschien anders een flesje invriezen en in een washand oid doen dat als Bink t warm heeft ze er tegenaan kan kruipen?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier rolluiken ook neer, maar toch doordat de zon de hele tijd op de gevel staat is het vandaag van 22 naar 25 graden nu gegaan. Hoop dat het hierbij blijft voor La Bink.
Geniussus we are.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Rolluiken omlaag
Tenminste, ik heb dat gedaan vandaag en het is hier lekker koel.
Arm Binkie.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier rolluiken ook neer, maar toch doordat de zon de hele tijd op de gevel staat is het vandaag van 22 naar 25 graden nu gegaan. Hoop dat het hierbij blijft voor La Bink.
Ik stuur de katten wel even op jacht als je hem graag wil adopteren.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:57 schreef tombolafan het volgende:
26 graden hier, maar op werk 32 dus het lijkt hier koel
En ik moet zo naar appie voor een pakketje dus ik ga daar lekkere koele etensdingen halen
En de bossen bloemen staan nog ondanks hele dag katten zonder supervisie
Gedrogeerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gedrogeerd.
Ik denk eerder dat ie gesmolten was van de hitteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Als ik zag hoe matigjes Yoko reageerde gok ik daar ook op.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie gesmolten was van de hitte
Je kunt altijd gaan Maccen.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik moet echt wat eten, maar ik heb geen zin..maar voel me wel een beetje slapmaar eens kijken of ik nog wat eetbaars heb
Joh, je meent het.quote:
quote:
Echt, als je al dagen niet lekker bent dan is het niet gek dat je eerste vaste voedsel in Mac vorm slecht valt.quote:
Cup a soup en gekookte rijst. Goed begin.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb eehm nasi(of naja de spullen om nasi te maken), aardappelkroketjes en cup-a-soup![]()
Ow even kijken of de yoghurt nog goed is
Ik zit hier met een (dunne) lange broek en een vestje aan.quote:
Hell, ik zit in mn ondergoed. Ik heb net ook mn half uurtje sport gedaan omdat ik volslagen idioot ben.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit hier met een (dunne) lange broek en een vestje aan.![]()
Mijn thermostaat is ontregeld.*schrijft bij op klachtenlijstje*
Ik was spuit 11 zie ikquote:Op maandag 27 juni 2011 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cup a soup en gekookte rijst. Goed begin.
Ik zal maar weer duimen misschien baat hetquote:Op maandag 27 juni 2011 20:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dank je
Die voor morgen heb ik echt slecht geleerdkreeg het gewoon niet in m'n kop.
Die hebben we vorig jaar in geslagen , we hebben er nu driequote:
Dat.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hell, ik zit in mn ondergoed. Ik heb net ook mn half uurtje sport gedaan omdat ik volslagen idioot ben.
Im meeeeeeeeeeltiiiiiiiinggggggggggg
Ik heb nog een nieuwe staande ventilator die ik niet in elkaar gezet kreeg. Hebben?quote:
En je hebt niemand kunnen vinden die je daar mee kon helpen of was je te geemancipeerd om hulp vragenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nog een nieuwe staande ventilator die ik niet in elkaar gezet kreeg. Hebben?
Tegen de tijd dat ik ermee uitgeklooid was, was het alweer afgekoeld.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:37 schreef indaha het volgende:
[..]
En je hebt niemand kunnen vinden die je daar mee kon helpen of was je te geemancipeerd om hulp vragen
Stuur je m op?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nog een nieuwe staande ventilator die ik niet in elkaar gezet kreeg. Hebben?
Volgende week, nu is het te warm.quote:
Down boy! Jij moet je krachten sparen om morgen met je liefje tegeltjes te gaan uitzoeken.quote:
Ikkeeeeequote:Op maandag 27 juni 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is oh-oh weg! Wie knalt hem vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |